niedziela, 10 lutego 2013

TAG: The Versatile Blogger

Witam ^^
Zostałam nominowana przez Anylkę i Karę i bardzo im za to dziękuję, tag wydał mi się całkiem fajny to postanowiłam naskrobać tego posta ;)



Zasady:
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
Siedem faktów o mnie...
  1. Mam okropnie niską samoocenę.
  2. Muzyka, której słucham poza k-popem jest od niego całkowicie odmienna :P Miałam zamiar napisać posta o nieazjatyckiej muzyce, której słucham, jeśli jesteście takim zainteresowani to dajcie mi znać ^^
  3. Mam czwórkę rodzeństwa; trzy siostry i brata ;)
  4. Mam strasznie słabą orientację w terenie. To jest naprawdę straszne potrafię zgubić się w mieście, w którym mieszkam od urodzenia... Zazwyczaj żartuję na ten temat, ale nieraz zdarza mi się naprawdę przestraszyć, kiedy zgubię drogę, zwłaszcza jeśli jest ciemno, a okolica, w którą zawędrowałam wydaje się nieprzyjazna. 
  5. Uwielbiam pisać, ale to pewnie już wiecie :P Przyznam wam szczerze, że na początku nie byłam pewna czy ten blog wypali, bo myślałam, że takie pisanie to nie to samo co opowiadania, ale pomogliście mi zrozumieć, że wcale nie ;)
  6. Uwielbiam robić makijaż i malować paznokcie. Nie zrozumcie mnie źle, nie jestem jedną z tych dziewczyn, które potrzebują pół kilograma makijażu, żeby wyjść z domu, po prostu z delikatnym makijażem czuję się pewniej, a robienie go stało się dla mnie ciekawym hobby ;)
  7. Kompletnie nie potrafię rysować, czasami żartuję, że jestem plastycznie upośledzona XD Jedynym co mi w miarę wychodzi są oczy (tzn,. jedno oko, nigdy nie potrafię dorysować drugiego tak, żeby było symetryczne :P
Wszystkie moje szkolne książki i zeszyty tak wyglądają :P

Nominuję:
Miyo15
Ji-Joon
Magdalenę B
Pandę Machiko
MoeKyunę
Viki

To by było na tyle, dziękuję za uwagę i mam nadzieję, że post się podobał ^^ Przepraszam,z ę ostatnio tak rzadko pisze, ale mam strasznie dużo na głowie, a poza tym moja klawiatura wariuje ;)

42 komentarze:

  1. tez mam słabą orientacje w terenie ; D fajny rysunek ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze nie jestem jedyna i dziękuję bardzo ^^

      Usuń
  2. Bardzo ładne oko z prawej >.< Też trochę rysuję, w chwili obecnej, ładnie rysuję tylko twarz xD
    Pozdrawiam IU ;G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, całą twarz to bardzo wysoki level :P

      Usuń
  3. Fajne oczyja też jestem uposiedzona plastycznie czasem rysuje jak 4 latka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czasami mam tak samo :P

      Usuń
  4. Hahah, ja też rysuje zazwyczaj oczy ... Chociaz nie.. Ostatnio wbiłam na kolejny level i zaczęłam rysować leleczki chibi xD Pozdrawiam
    Akane <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż oczy XD Moja koleżanka się ze mnie śmieje, ze schizy można dostać od tych wszystkich oczu, bo są naprawdę wszędzie :P
      Też pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Muszę w końcu napisać też coś o sobie bo zostałam nominowana już jakiś czas temu :D
    No no ja też nie mam za dobrej orientacji w terenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ja rysować też nie potrafie heh co zrobić ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi!! ^^


    Beautifull Blog!!


    http://www.coletas-rebeldes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. z chęcią przeczytam jakiej nieazjatyckiej muzyki słuchasz:) W sumie to fajny pomysł na post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię to zainteresuje ^^

      Usuń
  10. Ohh chętnie posłucham jakiej poza azjatyckiej muzyki słuchasz. : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na pewno napiszę o tym posta ;)

      Usuń
  11. Dziękuję kochana za nominację ! ;3 Na pewno na to odpowiem tylko dopiero pod koniec tygodnia, bo obecnie jestem w szkolnym huraganie :<
    A z rysowaniem oczu mam tak samo, zawsze jedno jest jakieś "niedorozwinięte" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem u mnie też ostatnio jest strasznie ;)

      Hehe, dokładnie :D

      Usuń
  12. Wow wszędzie widzę nominacje ^^ Jestem tu pierwszy raz, ale na samym wstępie muszę stwierdzić, że bardzo mi się podoba ;) Jak weszłam to musiałam się pobawić szablonem i poprzesuwać go do góry i w dół - cudny! Heh skąd ja znam ten brak orientacji w terenie xp Pytałam człowieka o miejsce, które było na przeciwko mnie ;x W każdym razie będę wpadać. Pozdrawiam~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że Ci się podoba ^^
      Ja mam dokładnie tak samo, kiedyś przeszłam obok urzędu miasta ze trzy razy zanim go zauważyłam :P
      Bardzo się cieszę i też pozdrawiam (^_~)

      Usuń
  13. Ojej a to czemu masz niską samoocenę ? :<
    Każda kobitka powinna znać swoją drogocenną wartość....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak... Zawsze czuję się gorsza...
      Ale pracuję nad tym ;)

      Usuń
    2. Łączę się w tym z tobą.. wiem jak to jest ;/
      Dobrze,że nad tym pracujesz.

      Usuń
  14. Z niską samooceną mam podobnie. :( A muszę przyznać, że to jest często kłopotliwe. Próbując coś z tym zrobić, zawędrowałam do poziomu: mówcie, co chcecie i tak jestem do niczego. heh.
    A muzyka? Oczywiście, że chcemy! (Sama miałam taki post dodać, ale boję się, że wystraszę moich obserwatorów hi hi.)

    Zazdroszczę. Ja nie znoszę się malować. Nie wiem, czemu... ale kiedy mam użyć tuszu albo kredki... Najlepiej wyszłabym z siebie i stanęła obok. A jeszcze lepiej-jak najdalej od lustra... Muszę to szybko zmienić, ale przyznam, że jestem w stanie tylko zamalować kilka krostek korektorem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się nad sobą pracować ;)

      Bardzo się cieszę, w weekend postaram się napisać takiego posta ^^

      Ja bardzo lubię się malować, ale strasznie się irytuję jak nie chodzi mi równo :P

      Usuń
  15. Pierwsze, co muszę pochwalić, to szablon - jest taki zajefajny, taki super no i taki kawaii, że po prostu nie mogę. ^=^
    Też słucham k-pop'u. ;p A o "nieazjatyckich" wykonawcach, których lubisz słuchać jak dla mnie możesz napisać. ;p
    Hehe, też lubię pisać no i jestem upośledzona plastycznie. ;p
    Obserwuję. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    ____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ze ci się podoba ^^
      Widać mamy całkiem dużo wspólnego ;)
      Tez obserwuję i pozdrawiam (^_~)

      Usuń
  16. Dziękuję bardzo za nominację < 3
    Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć u siebie.
    + Jak Twój brat radzi sobie z czwórką siostrzyczek? ;p
    [my-k-pop-music.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, nie mogę się doczekać twojego posta ^^
      Całkiem dobrze mu idzie, jak byliśmy młodzi to mieliśmy "małe" problemy z dogadaniem się, ale teraz jest ok ;)

      Usuń
  17. Zostałaś nominowana <33
    http://www.yeolie.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Przepraszam, że dodaję jeszcze jeden komentarz, ale mam dla Ciebie wiadomość, otóż nominowałam Cię do Liebster Awards. Szczegóły na moim blogu: pisane-atramentem.blogspot.com
    Pozdrawiam, Nessa. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie fakty które napisałam są zgodne ze mną, hahah! Może oprócz ostatniego bo ja nawet nie potrafie ładnie narysować oka.XD A z moją orientacją w terenie to... okropność. 2 dni temu pojechałam do miasta autobusem i wgl nie wiedziałam gdzie jestem, musiałam dojechać tramwajem do centrum i ogólnie katastrofa, ale przynajmniej zawsze jakaś przygoda. ^-^ xoxo. // http://chwytam-momenty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, najwyraźniej jesteśmy do siebie podobne :)
      Przygoda, przygodą, ale niekiedy można się przestraszyć ;P

      Usuń
  20. Cudny blog naprawdę *-*
    Dużo ciekawych notek można by czytać i czytać ^_^
    Jeśli chodzi o punkt 2 to świetnie rozumiem w jednej z notek które napisałam wyjaśniam podobny temat też z chęcią poczytam o tej innej muzyce, będę wpadać ;)
    zapraszam na mojego świeżego bloga oczywiście bez nacisku :3
    http://3nomoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, ze ci się podoba ^^
      Bardzo chętnie odwiedzę twojego bloga ;)

      Usuń
  21. Dzięki za nominację :3
    Troszkę późno się zebrałam (jak zwykle xD) ale w końcu muszę odpowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, cieszę się, że odpowiesz ^^

      Usuń