sobota, 23 marca 2013

200 Pound Beauty

Witajcie ^^ dano nie pisałam o żadnej dramie, więc dzisiaj postanowiłam naskrobać małą recenzję filmu, który obejrzałam jakiś czas temu i bardzo mi się spodobał ;)


Fabuła

Hanna jest wspaniałą piosenkarką, jednak niestety przez swój niezbyt atrakcyjny wygląd zewnętrzny, nie może spełnić swoich marzeń, więc kończy podkładając głos innej kobiecie o świetnej figurze itd. Zapomniałam jeszcze wspomnieć, ze Hanna jest na zabój zakochana w swoim szefie (kim on był?) - Sang Jun'ie i to głównie dla niego decyduje się poddać wielu ciężkim operacją plastycznym, żeby stać się piękną...

Bohaterowie 

Hanna / Jenny 
Niezbyt atrakcyjna, przy kości główna bohaterka z pięknym głosem. 


Gra ja Kim Ah Joong.


Sang Jun
Jest menadżerem (chyba :P) dziewczyny, której Hanna podkłada głos.


Gra go Joo Jin Mo.


No i to właściwe są dwie najważniejsze postaci, resztę będziecie musieli poznać sami (^_~)

Dlaczego warto obejrzeć ten film?

Nie potrafię tego dokładnie wyjaśnić, ale ja jestem wprost zakochana w tym filmie ^^ Jeśli czytaliście moje wcześniejsze posty to pewnie wiecie, że nie jestem wielką fanką koreańskich filmów, ale ten naprawdę mnie urzekł. Wyjątkowo autorom udało się zgrabnie ująć całą historię, tak żeby była sensowna i jak dla mnie boska *o* 
Osobiście jestem wielką fanką fajnych (bo są też nie fajne :P) komedii romantycznych i mimo, że ten film nie był jakimś tam genialnym romansem, to był bardzo zabawny i momentami nawet wzruszający ;) 


Do plusów można jeszcze dodać bardzo dobrze dobranych aktorów, mimo że czasami troszkę irytował mnie głos głównej bohaterki (momentami był taki straaasznieee słooodkiii), to naprawdę obsada stanęła na wysokości zadania ^^


No i nie można zapomnieć o cudownym soundtrack'u, który był... cudowny!! XD

Kim Ah Joong - Ave Maria

Kim Ah Joong - Byul

Na koniec chciałam jeszcze dodać, że mimo iż film jest taką lekka komedią romantyczną, którą się ogląda od tak, to mnie (i mam nadzieję, że nie tylko mnie) zmusił do pewnego rodzaju refleksji na temat operacji plastycznych, piękna itp... Oczywiście nie jestem teraz zwolenniczką powiększania sobie piersi do rozmiaru DD, ale moje zdanie na ten temat trochę się zmieniło. Ja sama nie uważam siebie ani za piękna, ani za szczupła, ale zdecydowanie za bardzo bałabym się takiej operacji. Jednak myślę, że jeśli ktoś jest wystarczająco odważny, ma na to pieniądze i przede wszystkim jeśli tak bardzo zmieni to jego spojrzenie na samego siebie i sprawi, że stanie się bardziej pewny siebie, to czemu go/ja za to potępiać?

Nie można zapomnieć o wspaniałej przyjaciółce Hanny ;)

Film oceniam na 9,5/10
film można obejrzeć z polskimi napisami na stronie love-drama.pl

To by było na tyle ^^ Dziękuję za przeczytanie posta. Dajcie mi znać, czy oglądaliście ten film, co o nim i o kwestii poruszonej przeze mnie pod koniec posta myślicie ;)

29 komentarzy:

  1. Filmu nie widziałam, ale z pewnością obejrzę. A jeśli chodzi o operacje plastyczne to robienie ich z umiarem chyba nie jest złe. Gorzej jak ktoś tak poprawia swój wygląd ,że jego usta przypominają ponton (Siwiec...nie cierpię jej:P) albo te implanty w cyckach (Dodzia..tej też nie cierpię) Jak dla mnie to jest takie obleśne i czasem te dziewczyny wyglądają jeszcze gorzej niż przed operacjami. Nie rozumiem dlaczego ładne dziewczyny czasem tak się oszpecają ... Ogólnie moje nastawienie jest do tego obojętne. Jak ktoś chce to niech sobie robi operacje. To nie moja sprawa i wisi mi to :D Każdy ma prawo robić co chce :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto obejrzeć ^^
      Wygląda na to, ze mamy całkiem podobne zdanie na ten temat ;)

      Usuń
  2. Hmm, ciekawe ^ ^ Wole dramy, niż filmy, ale może obejrzę? Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam i tez pozdrawiam ^^

      Usuń
  3. chciałam zobaczyć ten film ale jednak się za niego nie zabrałam teraz sądzę, że za niedługo to zrobię ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak miałam, ale teraz wiem,z ę warto było obejrzeć ;)

      Usuń
  4. O zapowiada się ciekawie ; D nie oglądałam ale chyba zacznę ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesująco się zapowiada... Obejrzę, kiedy będę miała trochę czasu :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba obejrzę :D. Soundtracki świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Polskie napisy z love -drama są robione przez lizards-subs.pl ;) - to był jeden z naszych pierwszych projektów, kiedy kino koreańskie i ogólnie dramy nie były popularne i strasznie mi się dobrze ten film kojarzy, z takimi początkami czegoś większego. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, dziękuję za informację :)
      Mnie też się bardzo dobrze kojarzy ^^

      Usuń
    2. Generalnie u nas jest MASA dram po polsku, chociaż raczej nie online, a L-D uploaduje je za naszym pozwoleniem ^^ Tylko ostatnio mamy atak botow to zamknelismy rejestracje na chwile :/

      Usuń
    3. Jak pomyślę to chyba nawet kiedyś próbowałam się zarejestrować, ale nie mogłam, a po tym przyzwyczaiłam się do oglądania angielskiego i w sumie trochę się dzięki temu podszkoliłam i teraz już nie mam z tym większych problemów, no chyba, że oglądam jakaś dramę historyczną, medyczną, czy z elementami politycznymi ;)

      Usuń
  8. Wygląda interesująco, dlatego postanowiłam od razu zabrać się za oglądanie. Mam nadzieję, że moje wrażenia po seansie będą jak najbardziej pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękny film a zarazem z przekazem!
    Lubię takie rzeczy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba pierwszy raz w życiu widzę grubą azjatke O.O

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się bardzo fajny :3 Z chęcią obejrzę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz ;)

      Usuń
  12. Kiedyś już tu pisałyśmy (dokładniej to Vamawreda- Mary) i przy okazji zapraszałyśmy na swojego bloga. Jednak moja nierozgarnięta koleżanka zapomniała podać linka http://muzyka-wg-nas.blogspot.com/
    Co do posta. Szczerze to nie oglądałam tego filmu. Skupiam się bardziej na serialach. Jednak skoro go tak ładnie opisujesz... chyba dodam go na moją dłuuuuuuuuuuuuuuugą listę produkcji do obejrzenia. Eh i te wieczne problemy. Chcesz się uczyć, a tu dramy, variety shows, filmy. I co człowiek ma w takiej sytuacji zrobić?! Życie jest naprawdę ciężkie! :D
    PS. Życzę Ci dobrych spodni z okazji Wielkanocy! (tak, wiem, nie pytaj, jestem dziwna)
    Samanta (Alka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz raję, dziękuję za linka, na pewno odwiedzę waszego bloga ;)
      Ja film serdecznie polecam i mam nadzieję, że Ci się spodoba ^^
      O tak, zdecydowanie szkoła przeszkadza mi w oglądaniu dram ;)
      PS. I nawzajem (oj uwierz mi, już ja wiem, co to znaczy być dziwną) :P

      Usuń
  13. oglądałam, naprawdę warty polecenia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba obejrzę, bo to już któraś pochwalna recenzja na temat tego filmu, która czytam :)

    OdpowiedzUsuń