sobota, 30 marca 2013

Wesołych świąt (Wiosno czekamy na ciebie!) ^^

Witam wszystkich serdecznie, co u was? Pomalowaliście już jajka, poświęciliście czekoladowego zająca, posprzątaliście dom? Nawet pod łóżkiem? A za szafą? Brawo, jestem z was dumna, jedyne co wam zostało przed świętowaniem to przyjęcie ode mnie najserdeczniejszych życzeń ;)


Mam nadzieję, że te święta przyniosą wam jeszcze więcej szczęścia niż poprzednie, że spędzicie je w gronie ukochanych osób, że nie przytyjecie od świątecznych potraw (albo, że pójdą w cycki XD), że śmigus-dyngus nie będzie polegał na rzucaniu się śnieżkami i oczywiście (co byłoby bardzo miłe dla mnie), że wciąż będziecie zaglądać na tego bloga i uszczęśliwiać mnie każdym, nawet najmniejszym, zostawionym po sobie śladem, bo to dal mnie jest najwspanialszym prezentem (nawet jeśli na te święta nie ma tradycji obdarowywanie prezentami :P)

Na koniec, gdybym mogła, to odtańczyłabym taniec przywołujący wiosnę, ale niestety mam dwie lewe nogi, więc wrzucam kilka zdjęć dziewczyn z SNSD, bo one, zawsze takie uśmiechnięte i kolorowe, bardzo kojarzą mi się z wiosną ^^


I jeszcze raz wesołych świat ^^ Dziękuję za przeczytanie posta, mam nadzieję, ze nie ma w nim żadnych błędów, ponieważ kiedy go pisałam strasznie wieszał mi się komputer ;) 

20 komentarzy:

  1. Tobie równie wesołych świąt ; DD Mam nadzieje , że w końcu przywita nas prawdziwa wiosna ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Też mam taką nadzieję! ;)

      Usuń
  2. Świetny blog, wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje i nawzajem :D Oczywiście będziemy Cię odwiedzać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje, ze życzenia i nawzajem! :3 Będę odwiedzać, więc od razu dodam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie to cieszy ^^

      Usuń
  5. Wesołe to one były (odśnieżanie samochodu, wyrąbanie się na chodniku, pchanie samochodu i czekanie na łopatę) :D ale nie narzekam, jest co wspominać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to miałaś dużo przygód... Przynajmniej nie było nudno ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam SNSD :D Mają bardzo pozytywne piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń