wtorek, 9 kwietnia 2013

Magnificon eXpo XI tuż tuż ^^

Witam, witam ^^
Dzisiaj mam dla was (w każdym razie mam nadzieję, że dla was też, bo dla mnie bardzo) dobrą wiadomość. Mianowicie zbliża się konwent Magnificon eXpo XI :D


Konwent odbędzie się od godziny 9:00 dnia 18 maja do godziny 15 dnia 19 maja 2013. Niestety (jak dla mnie) konwent znów odbędzie się na Hali Wisły przy ulicy Władysława Reymonta 22 w Krakowie.
Po więcej informacji zapraszam was na Facebook'ową stronę konwentu oraz oficjalną stronę organizatorów ;)
Czemu już teraz o tym do was piszę?
Ponieważ już wczoraj ruszyła rezerwacja wejściówek i chciałam spytać, czy może ktoś z was się wybiera?
Ja oczywiście będę (a przynajmniej mam nadzieję, że nic mnie nie zatrzyma) i jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to będzie mnie można spotkać na moim i mojej przyjaciółki konkursie - Wiedzówka z anime Fairy Tail - oraz na Cosplay'u - scenka z anime Fairy Tail (^_~)

No to tyle, ja już muszę uciekać do szkoły :< Napiszcie mi, jeśli wybieracie się na Magnificon, bo bardzo chętnie spotkałabym kogoś z was ^^

17 komentarzy:

  1. U mnie raczej to nie przejdzie choć chciałabym iść ; <

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno nie w rezerwacji... jak mi sie zachce to doplace te 5 zl i przyjade na konwent bez wejsciowki, ale Expo... Coz, nie przepadam za taka forma konwentu szczerze powiedziawszy, a na pewno nie za taka cene - za nieski poziom jeszcze mamy w Polsce, ale zycze im powodzenia i mam nadzieje, ze beda im te Expo wychodzily coraz lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie byłam tylko na jednym tego typu konwencie (zeszłorocznym Magnificonie), ale jakoś nie przypadł mi do gustu...
      Jednak tak strasznie mam ochotę jechać na konwent, że jakoś się poświecę ;)

      Usuń
  3. Ja nie pójdę, za daleko z niemczech XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no rzeczywiście trochę daleko :P

      Usuń
  4. Szkoda, że nie Mam aż tak po drodze hehhe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pewnie też niestety nie będę miała możliwości, żeby się wybrać, a szkoda;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się wybieram i będę chodzić w dwóch nowych cosplayach. Jeden można już zobaczyć w mojej galerii.
    Pozdrawiam serdecznie.

    www.japonskiwachlarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, świetne masz te cosplay'e *o*
      Cieszę się, że ktoś jedzie ^^

      Usuń
  7. Ojej to tak blisko, a ja nie mam ani kasy,ani czasu ;_; W wakacje muszę się wybrać na jakieś konwenty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :<
      Ale w wakacje będą chyba 2 w Krakowie ^^

      Usuń
  8. chciałabym jechać, ale nie mam podwózki :(
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A daleko masz? Nie możesz dojechać autobusem? :)

      Usuń
  9. Ja mam nie daleko i chyba sie wybiorę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie ^^ Ja mam kawałek, ale i tak jadę ;)

      Usuń