poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Stwórz swoją chibi wersję ^^

Witam dzisiaj krótki post o czymś, co było ostatnio strasznie popularne wśród moich znajomych, a mianowicie o internetowej aplikacji "Chibi Maker" dostępnej na stronie deviantART ^^
TUTAJ podaję wam link do tej "gierki", a poniżej macie wersję mnie stworzoną przez moją koleżankę ;)


A TUTAJ znalazłam jeszcze jedna podobny programik tylko, że tym razem można stworzyć tylko swoją twarz ^^


No cóż, nie jest to zbyt ambitne zajęcie, ale uważam, że od czasu do czasu można się chwilę pobawić, tylko po to, zęby się pośmiać ;)

To już koniec, przepraszam, że ostatnio dodaję takie krótkie posty, ale niestety nauka mnie goni i nie mogę przed nią cały czas uciekać ;) 

24 komentarze:

  1. Stworzylam chibi,fajna zabawa;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, można się odstresować ;)

      Usuń
  2. Kto tego nie zna....moi znajomi(szczególnie cosplayerzy) oszaleli na punkcie chibi makera i mam spam na facebooku ich"dziełami" xD sama też zrobiłam kilka z Shaman king.
    Porada dla ciebie,ustaw sobie 1 post widoczny na stronie,bo będzie to ładniej wyglądać + niektórym twój blog nie chce sie załadować,jak jest tak dużo:( Musiałam chwile czekać aż mi się odpali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, moi znajomi tez mieli taką fazę :P
      Dziękuję za wiadomość, nawet nie wiedziałam, że tak się dzieje ;) Spróbuję coś z tym zrobić ^^

      Usuń
  3. o moja przyjaciółka też se takie chibi zrobiła ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej haha jak ja nic nie wiem :) Ale spoko nadrobię! :) Krótki ale treściwy i uroczy. Naukaa - mnie też godni ale ją za to kocham! Wyjdzie nam to na zdrowie kiedyś ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe też czasami czuję się taka lekko "opóźniona" :P
      Miejmy nadzieję, ze wyjdzie ^^

      Usuń
  5. Ale urocza postać! Muszę zagrać w tę grę :)

    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie wynalazłaś mi sposób na spędzanie czasu pod kołdrą:)
    od poniedziałku leżę i umieram od swędzącej skóry. ospa mnie dopadła i tyle ;(
    a teraz jestem zauroczona i będę sobie tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no to cieszę się, że Ci pomogłam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia ^^

      Usuń
  7. Ja kiedyś uwielbiałam koreańskie ubieranki~
    Te postacie, które trzeba było umalować/ubrać
    były taaaaaakie słodkie (*w* )~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ^^
      W przeciwieństwie do pozostałych, było takie ładne ;)

      Usuń
  8. Chibi marker na da jest świetny, może się nieźle ubawić ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. też stwożyłam swoją postać anime . super sprawa

    lauretkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. taa nie ma się pomysłów to się zżyna z innych blogów notki -.- http://rewelacjo.blogspot.com/2013/03/stworz-wasna-postac-chibi.html
    ^^ To oczywiście przypadek prawda Lora? ;p Uwielbiałam twojego bloga,ale teraz jesteś dla mnie żałosna.
    Pozdrowienia Maiko Yu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale nie przypominam sobie, żebym wcześniej wchodziła na twojego bloga, a tak ja napisałam, te dwie aplikacje były ostatnio dosyć popularne, więc bardzo wiele osób mogło o nich napisać.
      Twój blog wydaje się być bardzo fajny, ale przykro mi, że tak pochopnie oceniasz innych.

      Usuń
  11. Cóż bardzo mi wstyd za moje zachowanie.Gomen ne!
    To przez to,że kilka razy podobna sytuacja miała miejsce (z innymi blogami) i autorzy czasami wręcz zżynali tekst bezwinnie i zyskiwali pochwały za moje wypociny.Stąd też stałam się bardziej podejżliwa,chociaż nie wiem dlaczego Ciebie oskarżyłam Loro,bo faktycznie CHIBI stały sie ostatnio dosyć popularne..Jesteś uczciwą osobą.Jeszcze raz przepraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i nie ma za co przepraszać ^^
      Bardzo się cieszę, że mi uwierzyłaś, bo posty rzeczywiście były dosyć podobne, ale dla mnie bardzo ważnym jest, żeby pisać posty samemu. Osobiście już wolałabym usunąć bloga niż zżynać posty od innych, bo to jest wykorzystywanie talentu innych, a w końcu piszę, żeby przekazać mój. Mam nadzieję, że nikt więcej nie będzie kopiował twoich postów ;)

      Usuń