środa, 8 maja 2013

Cosplay Minevry z Fairy Tail - makijaż

Witajcie kochani, Magnificon zbliża się wielkimi krokami, więc postanowiłam, że trzeba porządnie zabrać się za przygotowania do cosplay'u, więc... więc dzisiaj oczywiście zabrałam się za najprzyjemniejsze, czyli makijaż. O ile makijaż mojej postaci to łatwizna, to obiecałam koleżanką z grupki cospley'owej, że mogę pomóc im z ich makijażem, który już jest troszkę trudniejszy. Także dzisiaj postanowiłam opracować makijaż dla koleżanki, która robi cosplay Minevry z Fairy Tail ^^


Oczywiście nawet nie próbowałam uzyskać koloru skóry, czy kształtu twarzy (moja głowa jest zbyt ziemniakowata) Minevry, chodziło mi głównie o makijaż oczu i ust (których kolor, oczywiście zjadł mój "wspaniały" aparat :P). O ile moje usta mają jeszcze dziwniejszy kształt niż zawsze, a głowa jest jaka jest, to makijaż oczu nawet mi się podoba ;)


Kliknij zdjęcie, aby je powiększyć ;)

To by było na tyle ^^ Jak już wspominałam mój aparat jest jaki jest i niestety moja twarz też :< W każdym razie dajcie mi znać jak podoba wam się ten makijaż i czy chcielibyście więcej takich postów (^_~)

10 komentarzy:

  1. BArdzo fajnie Ci ten makijaż wyszedł ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie Ci wyszło, ja to w ogóle nie radzę sobie z makijażem, pomalowanie rzęs zajmuje mi pół godziny ^^. A co dopiero takie cuda robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja też nie jestem świetna (wręcz przeciwnie), ale praktyka praktyka czyni mistrza, też kiedyś miałam podobne problemy ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie wyszedł ci ten makijaż;)

    OdpowiedzUsuń