piątek, 10 maja 2013

Festiwal Kultury Japońskiej w Tychach ^^

Witajcie kochani ^^
Wspominałam już o tym wczoraj na Facebook'u, ale uznałam, że nie każdy go odwiedza, wiec co mi szkodzi  napisać i tutaj. Otóż zostałam poproszona przez jedną z czytelniczek o zaproszenie was wszystkich serdecznie na Festiwal Kultury Japońskiej, który odbędzie się 8 czerwca tego roku w Tychach i jest organizowany przez tamtejszą grupę fanów kultury japońskiej ;)


Pisze o tym ponieważ uważam, że należy wspierać takie przedsięwzięcia, ponieważ są one naprawdę fajną sprawą; można poznać nowych ludzi, którzy maja podobne zainteresowania, nauczyć się wielu rzeczy, jeszcze lepiej poznać tak lubianą przez nas kulturę Azji i wiele, wiele więcej. Więc jeśli ktoś z was ma możliwość wybrania się na ten festiwal, to ja serdecznie zapraszam, na pewno będzie fajnie, a i ja będę się starała pojawić :D

7 komentarzy: