piątek, 10 maja 2013

G.NA

G.NA (Gina Jane Choi - 지나 제인 최) - urodzona 13 września 1987 roku koreańska piosenkarka popowa pod patronatem Cube Entertainment.


G.NA zadebiutowała 14 lipca 2010 roku mini albumem Draw G's First Breath.


Pierwotnie G.NA miała zadebiutować jako liderka pięcioosobowej grupy z Yubin (Wonder Girls), UEE (Afrer School), Jeon Hyosung (Secret) i Yang Jiwon (Spica) pod patronatem Good Entertainment. Jednak grupa rozpadła się na krótko przed planowanym debiutem w 2007 roku z powodu kłopotów finansowych Good Entertainment i wszystkie członkinie rozeszły się do różnych koreańskich agencji rozrywkowych. 


Na koniec kilka piosenek:

G.NA - Banana

G.NA - Black & White

G.Na - Top Girl

Po więcej zdjęć, zapraszam na Facebook'a

Mam nadzieję, że post się podobał i mam do Was małe pytanko: czy ktoś z Was wie i zechce mnie oświecić, jak się wymawia G.NA? ;)

25 komentarzy:

  1. oj nie mam pojęcia jak to się wymawia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jej za bardzo, ale czy nie mówi się "Dżina" xD No bo "g" IN INGLISZ wymawia sie "dż" chyba ... Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację i też pozdrawiam ^^

      Usuń
  3. Uwielbiam ją :D Mi się wydaje, że to wymawia się Dżinej ale nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też całkiem ją lubię ^^ Dziękuję ;)

      Usuń
  4. Kojarzę ją ;). Ma nawet spoko piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm. G.NA ^^
    A jeśli chodzi o wymowę, to rzeczywiście brzmi jak 'dżina'... Jej prawdziwe nazwisko to Gina Jane Choi (Hangul: 지나 제인 최), a 지나 czyta się jak dżi na. Więc sceniczne G.NA jest pewnym skrótem, takim ot urozmaiceniem... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zresztą wystarczy włączyć sobie jakiś live albo show z nią i problem sam się rozwiązuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, w sumie nie wpadł mi w ręce jeszcze żaden show z nią ;)

      Usuń
    2. Proszę, chociażby ten: http://www.youtube.com/watch?v=UU0GDR5HNhw

      Nmzc i polecam się na przyszłość. :)

      Usuń
  7. Fajne piosenki i jest śliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominuję Cię do pwnej gry xD Więcej szczegółów na moim blogu ;) Pozdrawiam
    Akane
    PS: I przepraszam, jeśli nie przepadasz za takimi rzeczami T.T Jak coś daj mi znać, to następnym razem bd pamiętać, by Cb nie nominować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej ;)

      Usuń
  9. Ładniutka jest :) No i dobrze, że się rozeszły.
    Teraz przynajmniej prowadzi karierę solową i skupia
    na sobie więcej uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, azjatki to jednak zajebiste są.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi sie starsznie podoba azjatycki typ urody ( kocham ) Ja nie lubie azjatyckich piosenek ale za to kocham filmy ;D
    Dopiero zaczynam wiec jak skomentujesz bede wdzieczna !
    Pozdrawiam !
    Framlii.blogspot.com
    Zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaczynałam od filmów ^^
      Bardzo chętnie odwiedzę twojego bloga ;)

      Usuń
  12. W sensie 'G.NA'? Wypowiada się tak, jak jej imię, Gina. Czyli tak po polsku 'Dżina'. Poza tym, jak się przedstawia to mówi, że 'Dżina imnida'. Jest cudowna ♥ Po trosze cieszę się, że grupa w której miała zadebiutować się rozpadła, i że jest w CUBE. Gdyby nie to, chyba nigdy bym jej nie poznała (forever CUBE Family, przygodę z Koreą zaczęłam od BEAST), a jest naprawdę cudowną i piękną kobietą o nieziemskim głosie ♥

    OdpowiedzUsuń