niedziela, 26 maja 2013

Paczka od MoeKyuny

Witajcie kochani, od razu bardzo przepraszam, ze tak dawno nie pisałam, ale miałam bardzo dużo nauki, a później, jeśli śledzicie tego bloga uważnie to wiecie, że byłam na konwencie, no i niestety trochę tam w nocy wymarzłam i wróciłam też strasznie zmęczona, ale nauka wciąż na mnie czekała, a zważywszy na to, że trzeba teraz wystawiać oceny zrobiło się jej nagle dużo więcej, a ja nic tylko bym spała... >,<
Mimo wszystko chciałam napisać tego krótkiego posta i podzielić się z wami ostatnim miłym wydarzeniem z mojego życia ^^

Ale do celu :P Otóż ostatnimi czasy brałam udział w rozdaniu ma blogu MoeKyuny i akurat tak się złożyło, że wygrałam jedną z trzech nagród :D No i kilka dni temu odwiedził mnie pan listonosz, a w moich łapkach znalazła się paczka z wygraną ;)


Sama paczka, zaklejona z tyłu naklejką z Hello Kitty wywołała u mnie uśmiech na twarzy, a co dopiero jej wnętrze (^_~)


No, ale koniec zachwycania się kopertą, pora na jej wnętrze :P

Kliknij zdjęcie, aby je powiększyć ;)

Jak widać wygrałam:
  • etui na telefon, 
  • uroczy eyeliner, 
  • bransoletkę,
  • ozdobę do włosów w kształcie kokardki, 
  • pomadkę do ust, 
  • pierścionki? (myślę, ze to pierścionki, chociaż na moje grube palce niestety się nie mieszczą :<),
  • słodkie naklejki na paznokcie, 
  • szpilkę/pałeczkę do włosów. 

Wszystkie rzeczy są świetne i urocze, ale szczególnie spodobał mi się eyeliner, który poza swoim słodki wyglądem jest naprawdę dobrej jakości, naklejki na paznokcie, z których już oczywiście zrobiłam pożytek i zostało mi ich jeszcze całkiem sporo i szpilka do włosów, której może nie noszę na co dzień, ale uwielbiam się nią "bawić" w domu, może nawet kiedyś stworzę posta z kilkoma fryzurami z użyciem takiej właśnie szpilki ;)

To by było na tyle, trochę mało, ale chciałam podzielić się tym z wami ^^ Teraz biorę się do nauki i jak tylko skończę to postaram się napisać "recenzję" konwentu ;)

25 komentarzy:

  1. ach, tak, tak widziałam ,ze wygrałaś ;D
    zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, pierwszy raz w życiu coś takiego wygrałam ;P

      Usuń
  2. Zazdroszczę Ci eyelinera i szpilek do włosów !
    Gratuluje ;d
    Ja też rzadko coś wygrywam ... ;/ takie życie <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^
      Ja pierwszy raz w życiu coś wygrałam ;P

      Usuń
  3. gratulacje i powodzenia z nauką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje szpilka do wlosow fajna:) Ja tylko dwa razy wygralam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Super słodkie rzeczy *.* Gratuluję :) i powodzenia w nauce XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ^^
      Dziękuję i... dziękuję :P

      Usuń
  6. Gratuluję wygranej :) Jakie to wszystko słodziasne ^o^

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ; D u mnie to samo mam dość tej nauki : <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i powodzenia w nauce ;)

      Usuń
  8. Wszystko takie.. kawaii♥
    Gratuluję i jak większość osób - zazdroszczę:3

    OdpowiedzUsuń
  9. to sympatycznie :)
    A TERAZ to ja bym się do nauki wzięła, a nie posty pisała :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja cie, ale śliczności ! Eyeliner skradł moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę takiej paczuszki :D

    OdpowiedzUsuń