czwartek, 27 czerwca 2013

Triple

O rany, dopiero teraz zauważyłam jak dawno nie pisałam o żadnej dramie O.O Wybaczcie moje lenistwo, już zabieram się do roboty ;)


Fabuła:

Drama opowiada o młodej, puszystej dziewczynie - Lee Haru - której największym marzeniem jest zostanie zawodową łyżwiarką. Kiedy tylko odkrywa cień szansy na spełnienie marzeń dziewczyna błyskawicznie zrzuca nadwagę (naprawdę błyskawicznie, ja w ogóle nie wiedziałam o co chodzi XD) i wyjeżdża do Seulu, żeby tam zamieszkać ze swoim przyrodnim gratem - Shin Hwal - oraz uczyć się u najlepszej trenerki. Niestety brat Haru, obciążony własnymi problemami z pracą, nie darzy jej takimi samymi uczuciami jak ona jego, ale z czasem zaczyna się do niej przyzwyczajać. Dziewczyna nieświadomie doprowadza do spotkania brata z jego byłą żoną i tym samym rani samą siebie... I tak dalej, i tak dalej, sami obejrzyjcie :P

Bohaterowie:

Lee Haru normalna dziewczyna, której największym marzeniem jest zostanie łyżwiarką. Chyba wcześniej nikogo nie kochała, bo łatwo przychodzi jej zauroczenie we własnym bracie (tzn. oni nie byli spokrewnieni, ich rodzice się po prostu hajtnęli). Niby całkiem fajna i jedna z niewielu bohaterek dram, które w miarę normalnie się ubierają, ale potrafiła naprawdę zdenerwować, zwłaszcza jak przeżywała swoje załamania miłosne :P


Gra ją Min Hyo Rin.


Shin Hwal brat Haru. Postanawia rzucić pracę i rozpocząć wraz z przyjaciółmi własną działalność, nie idzie im najlepiej, ale nie poddaje się i dąży do celu. Na początku jest oschły i niechętny w stosunku do siostry, ale póżniej się do nie przekonuje i zaczyna o nią troszczyć. 


Gra go Lee Jung Jae.


Jo Hae Yoon przyjaciel Shin Hwal'a. Co by tu o nim więcej powiedzieć... Fajny facet, nie wiem dokładnie czemu, ale zawsze go lubiłam. Ma słabość do pewnej szalonej koleżanki.  


Gra go Lee Sun Gyun.


Kang Sang Hee szalona koleżanka Shin Hwal'a i pozostałych, posiada własny bar i to jest chyba szczyt jej ambicji :P


Gra ją Kim Hee.


Kang Hyun Tae przyjaciel Shin Hwal'a... Jego tez bardzo lubiłam, był zabawny, ale niestety też zakochuje się w niewłaściwych osobach, biedny :<


Gra go Yoon Kye Sang.


Choi Soo In trenerka Haru i była żona Shin Hwal'a. W sumie postać była mi obojętna, miała swoje momenty, ale jakoś specialnje to jej nie lubiłam.


Gra ją Lee Ha Na.


Ji Poong Hoo "kolega" (?) Haru... W każdym razie spotkali się na lodowisku i ona od razu wpadła u w oko. Dobry chłopak odciąga biedną Haru od Shin Hwal'a i chwałą mu za to ;) 


Gra go Song Joong Ki. 


Co ja myślę o dramie?

Hm... W sumie zaczęłam oglądać tylko dlatego, ze mam straszną słabość do łyżwiarstwa figurowego, ale później nawet się wciągnęłam. 


To co podobało mi się w dramie to jak już wspomniałam dużo elementów łyżwiarstwa, ale poza tym dobry humor dramy, bo czasami bywała naprawdę zabawna, no i dosyć dobrze rozwinięte wątki pobocznych postaci, co w Kdramach nie zdarza się zbyt często. Ja osobiście uwielbiałam czasami odpocząć sobie trochę od Haru i pooglądać przygody Sang Hee i Hae Yoon'a ^^


No i przede wszystkim dużym plusem dramy jest to, że nie jest ona typową Kdramą i wyłamuje się poza utarte schematy. Po pierwsze to była pierwsza drama, w której zobaczyłam jak niegłówni  bohaterowie się ze sobą przespali i to po pijaku :P
No i jeszcze te ładne sceny na lodowisku *o*


Co do minusów, to też było ich trochę... 
Po pierwsze drama bywała nudnawa... Nie poleciłabym tej dramy komuś kogo kompletnie nie interesuje łyżwiarstwo, bo ja sama siebie przyłapałam, na tym, że czasami oglądam dramę tylko żeby popatrzeć sobie jak Haru jeździ na łyżwach :P 
Bohaterowie ogólnie miewali swoje wkurzające, ale żeby nie spoilerować powiem tylko o jednym, co jest całkiem oczywiste od początku dramy. Otóż chodzi mi o tą całą "miłość" Haru do Shin Hwal'a. No bo błagam on był starszy i... no i brzydki :P Jednak to jeszcze potrafię zrozumieć, no bo tak jak pisałam wcześniej Haru jest dosyć młoda i wydaje mi się, że nigdy wcześniej nie darzyła żadnym uczucie mężczyzny, więc kiedy spotyka starszego faceta, który może dla niej jest atrakcyjny i przede wszystkim w jakiś sposób troszczy się o nią i można na nim polegać, po prostu jest nim zafascynowana i może nawet zauroczona, ale jak dla mnie to zdecydowanie nie jest miłość. No ale pomijając już to całe zauroczenie, które jej wybaczyłam, czy ona musi to tak przeżywać? No błagam... 


Zakończenie z jednej strony trochę mnie zasmuciło, ale z drugiej było fajne, więc tak już chyba musiało być... ;)


A to tyle moich żali, jeśli wy jakieś macie to napiszcie mi w komentarzu lub na maila (looklora@gmail.com) ^^
Reasumując sama nie wiem czy polecać tę dramę, czy nie :P Jeśli tak jak ja lubicie łyżwiarstwo i nietypowe dramy to zdecydowanie zachęcam do obejrzenia, ale jeśli coś z tego wam nie do końca odpowiada to decyzja należy do was ^^

Dramę oceniam na 6/10.

Dramę można obejrzeć na stronie love-drama.pl

Więcej zdjęć na Facebook'u

Oglądaliście tę dramę? Jeśli tak to co o niej myślicie, a jeśli nie to czy macie ochotę? Piszcie ^^

wtorek, 25 czerwca 2013

Mój rysunkowy fail :P

Witajcie kochani ^^
Pamiętacie jak w jednym tagu pisałam, że kompletnie nie potrafię rysować? Otóż ostatnio zostałam poproszona przez moją koleżankę, żebym jej coś narysowała, bo robi sobie ścianę z artami, no i pomyślałam sobie, czemu nie... I kiedy skończyłam, mogłam tylko potwierdzić moje wcześniejsze słowa XD
W sumie nie wiem czemu wam to pokazuję, ale może chociaż trochę się pośmiejecie :P
Gotowi?
Na pewno?
Okej... Tada!!!


O tak wiem... Genialnie koloruje :P To wszystko wina kredek XD 
Dobrze, dobrze, już się nie tłumaczę ;D
Jeśli chcielibyście zobaczyć o wiele lepszy oryginał, to proszę bardzo :

Źródło: http://mazijentes.deviantart.com/art/Chibi-Grell-184222528

No a później się nudziłam i powstało jeszcze to:

Kliknij obrazek, żeby powiększyć ^^

Starałam się ._. Śmiejcie się do woli :P A może wy coś rysujecie? Jeśli tak to podzielcie się jakimiś linkami, chętnie pooglądam ^^

czwartek, 20 czerwca 2013

Ailee

Witam, dawno nie pisałam o żadnym zespole, więc postanowiłam, że dzisiaj napiszę o pewniej piosenkarce, która może i nie ma na swoim koncie zbyt wielu piosenek, ale zdecydowaniu urzekła mnie tymi niewieloma ^^



Ailee (ang. Amy Lee, kor. Lee Ye Jin, 이예진) - urodzona 30 maja 1989 roku, amerykańsko-koreańska piosenkarka z wytwórni YMC Entertainment. Zadebiutowała singlem "Heaven" 8 lutego 2012 roku. 


Tak jak napisałam wyżej, Ailee nie nagrała jeszcze zbyt wielu piosenek, ale ja zdecydowanie lubię te dwie ^^

Ailee - Heaven

Ailee - I'll Show You


PS. Więcej zdjęć na Facebook'u.

A a Wy znacie/ lubicie Ailee? A jakie inne koreańskie wokalistyki lubicie?

piątek, 14 czerwca 2013

Setny post *o*

Witajcie kochani ^^
Od jakiegoś czasu jestem w dobrym humorze, bo oceny są już powoli wystawiane (jeszcze tylko test z matmy, poprawa z pp i chyba kartkówka z chemii) i mam coraz więcej czasu, żeby oglądać filmy, anime i dramy, czytać książki, spotykać się ze znajomymi, spać i oczywiście pisać jak najwięcej postów na bloga!
No i oczywiście jest jeszcze jeden powód mojego szczęścia, otóż na moim blogu jest już sto postów ^^
Wiem, że niektórym może się to wydawać śmieszne, bo niekiedy sto to naprawdę mało, ale ja jestem z tego bardzo dumna i oczywiście jak zwykle chciałam bardzo, ale to bardzo Wam podziękować, bo bez Was by mi się nie udało :* I wiem, że już kiedyś pisałam jak bardzo jestem Wam wdzięczna, ale z okazji setnego posta chciałam napisać to jeszcze raz, ponieważ zdecydowanie na to zasługujecie.
Może zacznę od początku, zanim zaczęłam prowadzić tego bloga moje zdanie o mnie samej wyglądało mniej więcej tak:


A teraz, po tych stu postach (i prawie roku, swoją drogą, niedługo znowu będzie co świętować :P) mimo, że fizycznie niewiele się zmieniłam (bo niestety nie da się drastycznie wyładnieć, od tak) to naprawdę zaszła we mnie wewnętrzna zmiana. Zdaję sobie sprawę, jak głupio i banalnie może to brzmieć, ale tak naprawdę jest. Ten blog i wszystkie wasze wspaniałe komentarze sprawiły, że teraz jestem bardziej pewna siebie, odważniejsza i chyba pierwszy raz w życiu na czymś, pozornie błahym, tak bardzo mi zależy. Dzięki temu jetem teraz też bardziej śmiała, chętniej poznaję nowych ludzi, odważyłam się zrobić swój pierwszy panel oraz później cosplay, a jeżdżenie na konwenty i opisywanie ich później dla Was jest dla mnie czystą rozkoszą :D Krótko mówiąc ten blog jest dla mnie istnym motywatorem ^^ Także jeszcze raz wielkie podziękowania dla Was wszystkich za to, że jesteście ze mną, czytacie posty, komentujecie i wspieracie mnie :)


Na koniec, jako że chcę żeby ten blog był jeszcze leszy chciałam zapytać Was jakie posty Wam się podobają? Może macie jakąś ulubioną tematykę, serię lub jeden ulubiony post? Ja chyba najbardziej lubię serię "Kdramowe rutyny", a Wy?

wtorek, 11 czerwca 2013

Makijaż gyaru - moja "codzienna" interperatacja

Hi my little cupcakes ^.^
Ostatnio trochę bawiłam się makijażem i zainspirowana stylem gyaru postanowiłam stworzyć na sobie taką jego delikatniejszą, bardziej codzienną wersję ;)


Jeśli chodzi o to co zrobiłam to najpierw oczywiście nałożyłam korektor krem BB i trochę pudru, żeby się na zdjęciach nie świecić, następnie trochę bronzera, żeby wyszczuplić nieco twarz i oczywiście obowiązkowo róż na policzki.


Makijaż oczu polegał na nałożeniu bardzo jasnego cienia z drobinkami brokatu w wewnętrzne kąciki oczu, a następnie poprzez odrobinę różu przeszłam w ciemniejszy cień w zewnętrznych kącikach. Jeszcze trochę białek kredki do wewnętrznego kącika oka i na dolną linię wodną oraz drobina czarnej w zewnętrznym kąciku oka. Na koniec kreska czarnym eyelinerem na górnej powiece i sztuczne rzęsy oraz trochę błyszczyka w odcieniu nude, którego oczywiście nie widać na zdjęciach :P


To tyle mam nadzieję, że podoba Wam się makijaż i że pasuje on do stylu gyaru ^^ Spodobało mi się próbowanie makijaży do cosplay'u, stylu itp. więc dajcie mi znać, czy wam podobają się takie wpisy i chcecie ich więcej ;)

sobota, 8 czerwca 2013

Koktajl bananowy

Witajcie, dzisiaj chciałabym się z wam podzielić przepisem na bardzo smaczny, zdrowy i łatwy w przygotowaniu koktajl bananowy, którym ostatnio uraczyła mnie moja siostra ^^


Składników jest niewiele, a sposób przygotowania jest dziecinnie prosty, ale... sama nie wiem, po prostu tak mi smakował, że chciałam wam o nim napisać :P

Składniki:
  • szklanka mleka,
  • jeden banan (możecie dodać więcej, ale jeden wystarcza),
  • dodatki, nie musicie ich dodawać, ale z nimi smakuje jeszcze lepiej: cukier lub jakiś ekstrakt waniliowy, czekolada, liście mięty itp.
Potrzebny "sprzęt" i naczynia:
  • miska/garnek,
  • mikser/blender,
  • tarka, 
  • szklanka.

Sposób przygotowania:
  1. Wkładamy połamanego na kawałki banana do miski i zalewamy szklanką mleka oraz dodajemy ewentualne dodatki (np. cukier waniliowy).
  2. Miksujemy wszystkie składniki razem. Najlepiej jest użyć blendera, ale ja takowego nie posiadam, więc poradziłam sobie z mikserem. 
  3. Wlewamy zmiksowany napój do szklanki i ścieramy czekoladę na wierzch.
  4. Wkładamy do zamrażalnika na 5-30 min wedle uznania. 

Jeśli nie lubicie bananów, to myślę, że spokojnie możecie zastąpić je jakimikolwiek owocami, które nadają się do koktajlu (truskawki, brzoskwinie, borówki)

No i to tyle ^^ Wiem, że Ameryki nie odkryłam, ale lubię wam pisać takie fajne rzeczy z mojego życia ;) Napiszcie jeśli posta wam się podobał i jeśli chcecie więcej takich genialnych, nieznanych wcześniej przez nikogo przepisów :P

środa, 5 czerwca 2013

TAG: Alfabet (ABC)

Cześć wszystkim ^^
Ostatnimi czasu zostałam otagowana przez MoeKyunę i Elfa_0203, za co bardzo dziękuję i pomyślałam sobie, że co mi szkodzi odpowiedzieć na ten tag. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)


Zasady:
  • Na każdą literę alfabetu musisz przypasować słowa z kategorii, która Cię interesuje. (np. anime, manga, książki, kosmetyki itp.), musi być tematycznie.
  • Ma to być pierwsze słowo jakie przyjcie Ci na myśl z tej kategorii. 
  • Nominować 10 blogów które Twoim zdaniem na to zasługują.
  • Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
Tematyka chyba jest oczywista: Azja i wszystkie jej wytwory :P No to lecimy:

Atashinchi no Danshi
Boys Over Flowers
City Hunter
Durarara
Eat Your Kimchi
Fullmetal Alchemist
Grils Generation
Hana Yori Dango
IS - Otoko Demo Onna Demo Nai Sei
Jotei
Kimchi
Lee Min Ho
My Princess
Nana
Ouran High School Host Club
Park Bom
Reply 1997
Seul
Tokio
Usagi
Wyspa Jeju
Xiu Xiu Meitu
You're Beautiful
Zeref (Fairy Tail)

Przyznam wam, że miałam mały problem z W i Z, ale myślę, że całkiem nieźle sobie poradziłam ^^

Oczywiście taguję wszystkich, który przeczytali tego posta, jeśli zdecydujecie się odpowiedzieć to proszę zostawcie mi w komentarzu link do swojego bloga ;)

To już koniec, dziękuję za przeczytanie posta, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam (^_~)