czwartek, 20 czerwca 2013

Ailee

Witam, dawno nie pisałam o żadnym zespole, więc postanowiłam, że dzisiaj napiszę o pewniej piosenkarce, która może i nie ma na swoim koncie zbyt wielu piosenek, ale zdecydowaniu urzekła mnie tymi niewieloma ^^



Ailee (ang. Amy Lee, kor. Lee Ye Jin, 이예진) - urodzona 30 maja 1989 roku, amerykańsko-koreańska piosenkarka z wytwórni YMC Entertainment. Zadebiutowała singlem "Heaven" 8 lutego 2012 roku. 


Tak jak napisałam wyżej, Ailee nie nagrała jeszcze zbyt wielu piosenek, ale ja zdecydowanie lubię te dwie ^^

Ailee - Heaven

Ailee - I'll Show You


PS. Więcej zdjęć na Facebook'u.

A a Wy znacie/ lubicie Ailee? A jakie inne koreańskie wokalistyki lubicie?

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam "Heaven". Z innych wokalistek to słucham jeszcze G.NA , IU, Juniel i Lee Hyori. Osobiście ,jednak wolę zespoły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię G.NĘ i Lee Hyori ^^

      Usuń
  2. Ma śliczny głos ; D bardzo czysty ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jej głos i jej piosenki jak i covery ^ ^ Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  4. rzadko kiedy lubię słuchać dziewczyn ale tą za piosenkę Ailee - I'll Show You zaczęłam ubóstwiać ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczna i ma talent. Szczególnie podziwiam jej idealny owal twarzy. Ciekawe czy jest naturalny czy może posłużyła się operacją plastyczną. ;d
    Świetnie śpiewa. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli miała operację, to mi to nie przeszkadza, jest bardzo ładna i super śpiewa ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam ją ;) Ma głos jak dzwon ^^ Covery Beyonce Halo, czy inne są po prostu piękne ;)
    Nie wiem czy kojarzysz jej piosenkę z Wheesungiem "The guys are coming" gdzie Ailee świetnie rapuje, a sam Wheesung (którego jest jakby uczennicą) śpiewa tam równie genialnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak uwielbiam cover Halo ^^
      Em... Nie kojarzę tej piosenki, ale na pewno zaraz sobie jej posłucham ;)

      Usuń
  7. Ailee po prostu zmiotła mnie z nóg, gdy ją pierwszy raz usłyszałam. ^^ Śpiewa "Hallo" jepiej jak Beyonce <3
    Kocham ją ^^
    Z Koreańskich wokalistek to Lee Hi jest jeszcze dobra ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam podobne wrażenia ^^

      Usuń
  8. Tak naprawdę ailee zaczynała od YT na jej koncie można znależć wiele coverow,w tym mój favoryt "No One" Alici Keys za czasow kiedy była mieszkanką USA. Ponad to wzięła udział w programie w korei Płd. w trakcie którego została odkryta i stała się jedną z pod opiecznych swojej terażniejszej wytwórni. Wydała mini album ,ma wielki glos,a ważniejsza dla mnie od ilości jest jakość. Od dawien dawn zamirzam napisac u mnie o Ailee ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam. Dziękuję za informacje ;)

      Usuń
  9. Ma świetny głos :D Bardzo podoba mi się również głos Leny Park :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej nie znam, muszę posłuchać ^^

      Usuń
    2. Piosenki może nie całakiem w moim stylu, ale głos naprawde świetny :) Polecam In Dreams.

      Usuń
    3. Ok, dziękuję bardzo ;)

      Usuń
  10. Fajne piosenki, świetny głos no i śliczna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma niesamowity głos. Jest to jedna z niewielu wokalistek, na których płytę czekam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie także urzekła. Nie jestem pewna co mi się w tych piosenkach podoba, ale jestem jak najbardziej za. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie ją..ma super piosenki i..jest ładna...chciałabym być tak ładna jak ona ale to tylko mażenia..:(

    OdpowiedzUsuń