sobota, 8 czerwca 2013

Koktajl bananowy

Witajcie, dzisiaj chciałabym się z wam podzielić przepisem na bardzo smaczny, zdrowy i łatwy w przygotowaniu koktajl bananowy, którym ostatnio uraczyła mnie moja siostra ^^


Składników jest niewiele, a sposób przygotowania jest dziecinnie prosty, ale... sama nie wiem, po prostu tak mi smakował, że chciałam wam o nim napisać :P

Składniki:
  • szklanka mleka,
  • jeden banan (możecie dodać więcej, ale jeden wystarcza),
  • dodatki, nie musicie ich dodawać, ale z nimi smakuje jeszcze lepiej: cukier lub jakiś ekstrakt waniliowy, czekolada, liście mięty itp.
Potrzebny "sprzęt" i naczynia:
  • miska/garnek,
  • mikser/blender,
  • tarka, 
  • szklanka.

Sposób przygotowania:
  1. Wkładamy połamanego na kawałki banana do miski i zalewamy szklanką mleka oraz dodajemy ewentualne dodatki (np. cukier waniliowy).
  2. Miksujemy wszystkie składniki razem. Najlepiej jest użyć blendera, ale ja takowego nie posiadam, więc poradziłam sobie z mikserem. 
  3. Wlewamy zmiksowany napój do szklanki i ścieramy czekoladę na wierzch.
  4. Wkładamy do zamrażalnika na 5-30 min wedle uznania. 

Jeśli nie lubicie bananów, to myślę, że spokojnie możecie zastąpić je jakimikolwiek owocami, które nadają się do koktajlu (truskawki, brzoskwinie, borówki)

No i to tyle ^^ Wiem, że Ameryki nie odkryłam, ale lubię wam pisać takie fajne rzeczy z mojego życia ;) Napiszcie jeśli posta wam się podobał i jeśli chcecie więcej takich genialnych, nieznanych wcześniej przez nikogo przepisów :P

18 komentarzy:

  1. Ja piłam już koktajle bananowe, ale jakoś nie wpadłam na to, żeby wrzucić do niego startą czekoladę *.*
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czekoladą jest jeszcze lepsze ;)
      Nie ma za co ^^

      Usuń
  2. Muszę se kiedyś zrobić ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniaaam ! Kocham bananowe koktajle, muszę koniecznie zrobić ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudnie, ale też kaloryczne lekko jest, buuuu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę tak, ale od czasu do czasu można sobie pozwolić ;)

      Usuń
  5. Smakowicie wygląda. Z chęcią wypróbuję ;3
    Oby więcej takich przepisów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ^^ Chętnie stworzę więcej takich postów ;)

      Usuń
  6. Wygląda pysznie! Kocham banany i chyba zafunduję sobie taki deserek ^3^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm pyszności ^^ Szkoda, że nie mam miksera ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Smakowicie :)
    Polecam połączenie banana z truskawkami lub jagodami...pyyycha :D

    OdpowiedzUsuń