wtorek, 11 czerwca 2013

Makijaż gyaru - moja "codzienna" interperatacja

Hi my little cupcakes ^.^
Ostatnio trochę bawiłam się makijażem i zainspirowana stylem gyaru postanowiłam stworzyć na sobie taką jego delikatniejszą, bardziej codzienną wersję ;)


Jeśli chodzi o to co zrobiłam to najpierw oczywiście nałożyłam korektor krem BB i trochę pudru, żeby się na zdjęciach nie świecić, następnie trochę bronzera, żeby wyszczuplić nieco twarz i oczywiście obowiązkowo róż na policzki.


Makijaż oczu polegał na nałożeniu bardzo jasnego cienia z drobinkami brokatu w wewnętrzne kąciki oczu, a następnie poprzez odrobinę różu przeszłam w ciemniejszy cień w zewnętrznych kącikach. Jeszcze trochę białek kredki do wewnętrznego kącika oka i na dolną linię wodną oraz drobina czarnej w zewnętrznym kąciku oka. Na koniec kreska czarnym eyelinerem na górnej powiece i sztuczne rzęsy oraz trochę błyszczyka w odcieniu nude, którego oczywiście nie widać na zdjęciach :P


To tyle mam nadzieję, że podoba Wam się makijaż i że pasuje on do stylu gyaru ^^ Spodobało mi się próbowanie makijaży do cosplay'u, stylu itp. więc dajcie mi znać, czy wam podobają się takie wpisy i chcecie ich więcej ;)

25 komentarzy:

  1. rzesy to masz nieziemskie !! ja tez chce takie...;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Ty też możesz je mieć, trzeba tylko kupić i przykleić :P

      Usuń
  2. Masz naturalnie takie ciemne oczy? Śliczne<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie ^^ Dziękuję bardzo ;*

      Usuń
  3. Mi się bardzo podoba, więcej wpisów tego typu~ ^3^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny ^ ^ Pasuje Ci ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i cieplutko pozdrawiam ^^

      Usuń
  5. Bardzo ładny ; D idealny na co dzień ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo do Ciebie pasuje. Sama czasem maluję się podobnie.

    Jeju, ale u Ciebie wygląda po prostu zabójczo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz nos jak Azjatka :D
    A ja mam taki mały, cienki i jeszcze do tego zadarty i krzywy T^T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Azjatka? A mnie się zawsze nie podobał, bo jet taki duży... :P

      Usuń
  9. Jesteś śliczna ;]
    Malo blogerek umieszcza swoje zdjecia,a szkoda , wiecej fot i migawek z codzienności ^^
    Czułam sie odosobniona,że pokazałam jak wyglądam heheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Miałam kilka wątpliwości, ale później uznałam, co tam, niech sobie widzą :P

      Usuń