wtorek, 25 czerwca 2013

Mój rysunkowy fail :P

Witajcie kochani ^^
Pamiętacie jak w jednym tagu pisałam, że kompletnie nie potrafię rysować? Otóż ostatnio zostałam poproszona przez moją koleżankę, żebym jej coś narysowała, bo robi sobie ścianę z artami, no i pomyślałam sobie, czemu nie... I kiedy skończyłam, mogłam tylko potwierdzić moje wcześniejsze słowa XD
W sumie nie wiem czemu wam to pokazuję, ale może chociaż trochę się pośmiejecie :P
Gotowi?
Na pewno?
Okej... Tada!!!


O tak wiem... Genialnie koloruje :P To wszystko wina kredek XD 
Dobrze, dobrze, już się nie tłumaczę ;D
Jeśli chcielibyście zobaczyć o wiele lepszy oryginał, to proszę bardzo :

Źródło: http://mazijentes.deviantart.com/art/Chibi-Grell-184222528

No a później się nudziłam i powstało jeszcze to:

Kliknij obrazek, żeby powiększyć ^^

Starałam się ._. Śmiejcie się do woli :P A może wy coś rysujecie? Jeśli tak to podzielcie się jakimiś linkami, chętnie pooglądam ^^

27 komentarzy:

  1. Za małe oczy XD
    Ale i tak bardzo podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, zawsze tak mam, jak nie za małe to znowu krzywe XD

      Usuń
  2. Ja rysuję.. Hm, może widziałaś na Hwaiting-pl.blogspot Mnie się podoba, jak na kogoś, kto mówi, że nie umie rysować, jest bardzo fajne! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em, chyba rzeczywiście coś widziałam ;)
      Dziękuję ^^

      Usuń
  3. ja jestem bardziej koślawa w rysowaniu...;) Rysuj więcej i pokazuj na blogu ;*
    Pozdrawiam mała IU ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, może kiedyś jeszcze coś naskrobię ;P
      Też pozdrawiam ^^

      Usuń
  4. Nie rysujesz źle ;p Ja rysuje gorzej xD Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, dziękuję ^^ I też pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Oryginał też nie grzeszy cudownością xD Nie podoba mi sie ten art z którego zrysowywałaś....ten Grell dziwnie sie na mnie patrzy!*chowa się za kanape i nie wychodzi* xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, rzeczywiście trochę ma wzrok pedofila *też się chowa* :P

      Usuń
  6. Grell'uś w didżu jest lepszy ale ma chyba za ciemne włosy jak na moje oko :c I ten jego wzrok . Taki 'I'm going to rape Sebastian' XDDD
    A te chibi'oshki fajnie Ci wyszły :3333333333
    rysuję i publikuję tutaj: http://czekoladowaobwarzanka-art.blogspot.com/ ;w;
    pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dokładnie ;P
      Dziękuję ^^
      Ale ładnie *o*

      Usuń
  7. Nie jest tak źle, kochana. ;p
    I mówię Ci to ja, a Liceum Plastyczne do czegoś zobowiązuje. ;p
    I jeśli tylko nie masz aspiracji na profesjonalistę, to nie masz czym się martwić. :)
    Bo przecież rysowanie ma sprawiać przyjemność. I to nie koniecznie oglądającemu... xD Ważne, żeby podczas pracy się dobrze bawić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^
      Hehe, dokładnie ;) To nie jest coś z czym wiążę przyszłość, więc robię to tylko dla własnej przyjemności :D

      Usuń
  8. Nie jest źle! :D Każdemu się zdarza coś nie tak narysować. Ojej jak ja kocham Grella! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym była bardzo zadowolona z takiego failu. Kompletnie nie umiem rysować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam fail, ale to chyba najlepsze na co mnie stać :P

      Usuń
  10. Moim zdaniem rysunek ci wyszedł bardzo ładnie. Może nie wygląda identycznie, ale czy o to chodzi? Rysuj dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze, to twoje lepsze od oryginału :))
    I masz świetne kredki (Serio), aż zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuję :D
      No kredki są całkiem niezłe, chociaż mają swoje wady ^^

      Usuń
  12. EE, no przecież elegancko narysowane, co ty pieprzysz :D

    Ja również bazgrolę : http://koi-no-hanabi.blogspot.com/2013/06/bazgroy-part-ii.html

    http://koi-no-hanabi.blogspot.com/2013/05/galeria-bazgroow.html

    Zapraszam *3*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Bardzo ładnie ;)
      Dziękuję, chętnie wpadnę (^_~)

      Usuń