piątek, 14 czerwca 2013

Setny post *o*

Witajcie kochani ^^
Od jakiegoś czasu jestem w dobrym humorze, bo oceny są już powoli wystawiane (jeszcze tylko test z matmy, poprawa z pp i chyba kartkówka z chemii) i mam coraz więcej czasu, żeby oglądać filmy, anime i dramy, czytać książki, spotykać się ze znajomymi, spać i oczywiście pisać jak najwięcej postów na bloga!
No i oczywiście jest jeszcze jeden powód mojego szczęścia, otóż na moim blogu jest już sto postów ^^
Wiem, że niektórym może się to wydawać śmieszne, bo niekiedy sto to naprawdę mało, ale ja jestem z tego bardzo dumna i oczywiście jak zwykle chciałam bardzo, ale to bardzo Wam podziękować, bo bez Was by mi się nie udało :* I wiem, że już kiedyś pisałam jak bardzo jestem Wam wdzięczna, ale z okazji setnego posta chciałam napisać to jeszcze raz, ponieważ zdecydowanie na to zasługujecie.
Może zacznę od początku, zanim zaczęłam prowadzić tego bloga moje zdanie o mnie samej wyglądało mniej więcej tak:


A teraz, po tych stu postach (i prawie roku, swoją drogą, niedługo znowu będzie co świętować :P) mimo, że fizycznie niewiele się zmieniłam (bo niestety nie da się drastycznie wyładnieć, od tak) to naprawdę zaszła we mnie wewnętrzna zmiana. Zdaję sobie sprawę, jak głupio i banalnie może to brzmieć, ale tak naprawdę jest. Ten blog i wszystkie wasze wspaniałe komentarze sprawiły, że teraz jestem bardziej pewna siebie, odważniejsza i chyba pierwszy raz w życiu na czymś, pozornie błahym, tak bardzo mi zależy. Dzięki temu jetem teraz też bardziej śmiała, chętniej poznaję nowych ludzi, odważyłam się zrobić swój pierwszy panel oraz później cosplay, a jeżdżenie na konwenty i opisywanie ich później dla Was jest dla mnie czystą rozkoszą :D Krótko mówiąc ten blog jest dla mnie istnym motywatorem ^^ Także jeszcze raz wielkie podziękowania dla Was wszystkich za to, że jesteście ze mną, czytacie posty, komentujecie i wspieracie mnie :)


Na koniec, jako że chcę żeby ten blog był jeszcze leszy chciałam zapytać Was jakie posty Wam się podobają? Może macie jakąś ulubioną tematykę, serię lub jeden ulubiony post? Ja chyba najbardziej lubię serię "Kdramowe rutyny", a Wy?

10 komentarzy:

  1. Ja osobiście uwielbiam ciekawostki o różnych rzeczach z Azji. :) ♥
    GRATULUJĘ i życzę dalszych sukcesów<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, postaram się pisać więcej takich postów ^^
      Dziękuję bardzo ;)

      Usuń
  2. Wszystko co z Azji ; D gratuluje 100 posta ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje z okazji setnego posta!

    A propo paneli to na b-5 znów mam sale WTF Azja, a że konwent jest trzydniowy to może się znajdzie miejsce dla kogoś spoza stałej ekipy ;D. Na razie co prawda daleko do zbierania atrakcji, ale jakby co to tylko mówię, że lepiej od razu bić do mnie z takimi atrakcjami ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Właśnie na B-5 coś planowałam, więc pewnie się d Ciebie zgłoszę za jakiś czas ;)

      Usuń
  4. Mi ogólnie podobają się wszystkie Twoje posty :)) A już na pewno notki tematyczne *.*

    I wiesz, to my powinniśmy dziękować Tobie, za to, że jesteś ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło ^^ Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  5. Gratuluje, czytam Twojego bloga od niedawna, ale od razu go polubiłam :) Twój styl pisania jest taki przyjemny ^^

    OdpowiedzUsuń