środa, 5 czerwca 2013

TAG: Alfabet (ABC)

Cześć wszystkim ^^
Ostatnimi czasu zostałam otagowana przez MoeKyunę i Elfa_0203, za co bardzo dziękuję i pomyślałam sobie, że co mi szkodzi odpowiedzieć na ten tag. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)


Zasady:
  • Na każdą literę alfabetu musisz przypasować słowa z kategorii, która Cię interesuje. (np. anime, manga, książki, kosmetyki itp.), musi być tematycznie.
  • Ma to być pierwsze słowo jakie przyjcie Ci na myśl z tej kategorii. 
  • Nominować 10 blogów które Twoim zdaniem na to zasługują.
  • Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
Tematyka chyba jest oczywista: Azja i wszystkie jej wytwory :P No to lecimy:

Atashinchi no Danshi
Boys Over Flowers
City Hunter
Durarara
Eat Your Kimchi
Fullmetal Alchemist
Grils Generation
Hana Yori Dango
IS - Otoko Demo Onna Demo Nai Sei
Jotei
Kimchi
Lee Min Ho
My Princess
Nana
Ouran High School Host Club
Park Bom
Reply 1997
Seul
Tokio
Usagi
Wyspa Jeju
Xiu Xiu Meitu
You're Beautiful
Zeref (Fairy Tail)

Przyznam wam, że miałam mały problem z W i Z, ale myślę, że całkiem nieźle sobie poradziłam ^^

Oczywiście taguję wszystkich, który przeczytali tego posta, jeśli zdecydujecie się odpowiedzieć to proszę zostawcie mi w komentarzu link do swojego bloga ;)

To już koniec, dziękuję za przeczytanie posta, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam (^_~)

5 komentarzy:

  1. Brałam już w tym udział ^ ^ Ja wybrałam kategorię anime ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział ^^

    http://hime-anri.blogspot.com/2013/06/tag-alfabet-abc.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zostałam nominowana do tego tagu, fajna sprawa ^^

    OdpowiedzUsuń