czwartek, 27 czerwca 2013

Triple

O rany, dopiero teraz zauważyłam jak dawno nie pisałam o żadnej dramie O.O Wybaczcie moje lenistwo, już zabieram się do roboty ;)


Fabuła:

Drama opowiada o młodej, puszystej dziewczynie - Lee Haru - której największym marzeniem jest zostanie zawodową łyżwiarką. Kiedy tylko odkrywa cień szansy na spełnienie marzeń dziewczyna błyskawicznie zrzuca nadwagę (naprawdę błyskawicznie, ja w ogóle nie wiedziałam o co chodzi XD) i wyjeżdża do Seulu, żeby tam zamieszkać ze swoim przyrodnim gratem - Shin Hwal - oraz uczyć się u najlepszej trenerki. Niestety brat Haru, obciążony własnymi problemami z pracą, nie darzy jej takimi samymi uczuciami jak ona jego, ale z czasem zaczyna się do niej przyzwyczajać. Dziewczyna nieświadomie doprowadza do spotkania brata z jego byłą żoną i tym samym rani samą siebie... I tak dalej, i tak dalej, sami obejrzyjcie :P

Bohaterowie:

Lee Haru normalna dziewczyna, której największym marzeniem jest zostanie łyżwiarką. Chyba wcześniej nikogo nie kochała, bo łatwo przychodzi jej zauroczenie we własnym bracie (tzn. oni nie byli spokrewnieni, ich rodzice się po prostu hajtnęli). Niby całkiem fajna i jedna z niewielu bohaterek dram, które w miarę normalnie się ubierają, ale potrafiła naprawdę zdenerwować, zwłaszcza jak przeżywała swoje załamania miłosne :P


Gra ją Min Hyo Rin.


Shin Hwal brat Haru. Postanawia rzucić pracę i rozpocząć wraz z przyjaciółmi własną działalność, nie idzie im najlepiej, ale nie poddaje się i dąży do celu. Na początku jest oschły i niechętny w stosunku do siostry, ale póżniej się do nie przekonuje i zaczyna o nią troszczyć. 


Gra go Lee Jung Jae.


Jo Hae Yoon przyjaciel Shin Hwal'a. Co by tu o nim więcej powiedzieć... Fajny facet, nie wiem dokładnie czemu, ale zawsze go lubiłam. Ma słabość do pewnej szalonej koleżanki.  


Gra go Lee Sun Gyun.


Kang Sang Hee szalona koleżanka Shin Hwal'a i pozostałych, posiada własny bar i to jest chyba szczyt jej ambicji :P


Gra ją Kim Hee.


Kang Hyun Tae przyjaciel Shin Hwal'a... Jego tez bardzo lubiłam, był zabawny, ale niestety też zakochuje się w niewłaściwych osobach, biedny :<


Gra go Yoon Kye Sang.


Choi Soo In trenerka Haru i była żona Shin Hwal'a. W sumie postać była mi obojętna, miała swoje momenty, ale jakoś specialnje to jej nie lubiłam.


Gra ją Lee Ha Na.


Ji Poong Hoo "kolega" (?) Haru... W każdym razie spotkali się na lodowisku i ona od razu wpadła u w oko. Dobry chłopak odciąga biedną Haru od Shin Hwal'a i chwałą mu za to ;) 


Gra go Song Joong Ki. 


Co ja myślę o dramie?

Hm... W sumie zaczęłam oglądać tylko dlatego, ze mam straszną słabość do łyżwiarstwa figurowego, ale później nawet się wciągnęłam. 


To co podobało mi się w dramie to jak już wspomniałam dużo elementów łyżwiarstwa, ale poza tym dobry humor dramy, bo czasami bywała naprawdę zabawna, no i dosyć dobrze rozwinięte wątki pobocznych postaci, co w Kdramach nie zdarza się zbyt często. Ja osobiście uwielbiałam czasami odpocząć sobie trochę od Haru i pooglądać przygody Sang Hee i Hae Yoon'a ^^


No i przede wszystkim dużym plusem dramy jest to, że nie jest ona typową Kdramą i wyłamuje się poza utarte schematy. Po pierwsze to była pierwsza drama, w której zobaczyłam jak niegłówni  bohaterowie się ze sobą przespali i to po pijaku :P
No i jeszcze te ładne sceny na lodowisku *o*


Co do minusów, to też było ich trochę... 
Po pierwsze drama bywała nudnawa... Nie poleciłabym tej dramy komuś kogo kompletnie nie interesuje łyżwiarstwo, bo ja sama siebie przyłapałam, na tym, że czasami oglądam dramę tylko żeby popatrzeć sobie jak Haru jeździ na łyżwach :P 
Bohaterowie ogólnie miewali swoje wkurzające, ale żeby nie spoilerować powiem tylko o jednym, co jest całkiem oczywiste od początku dramy. Otóż chodzi mi o tą całą "miłość" Haru do Shin Hwal'a. No bo błagam on był starszy i... no i brzydki :P Jednak to jeszcze potrafię zrozumieć, no bo tak jak pisałam wcześniej Haru jest dosyć młoda i wydaje mi się, że nigdy wcześniej nie darzyła żadnym uczucie mężczyzny, więc kiedy spotyka starszego faceta, który może dla niej jest atrakcyjny i przede wszystkim w jakiś sposób troszczy się o nią i można na nim polegać, po prostu jest nim zafascynowana i może nawet zauroczona, ale jak dla mnie to zdecydowanie nie jest miłość. No ale pomijając już to całe zauroczenie, które jej wybaczyłam, czy ona musi to tak przeżywać? No błagam... 


Zakończenie z jednej strony trochę mnie zasmuciło, ale z drugiej było fajne, więc tak już chyba musiało być... ;)


A to tyle moich żali, jeśli wy jakieś macie to napiszcie mi w komentarzu lub na maila (looklora@gmail.com) ^^
Reasumując sama nie wiem czy polecać tę dramę, czy nie :P Jeśli tak jak ja lubicie łyżwiarstwo i nietypowe dramy to zdecydowanie zachęcam do obejrzenia, ale jeśli coś z tego wam nie do końca odpowiada to decyzja należy do was ^^

Dramę oceniam na 6/10.

Dramę można obejrzeć na stronie love-drama.pl

Więcej zdjęć na Facebook'u

Oglądaliście tę dramę? Jeśli tak to co o niej myślicie, a jeśli nie to czy macie ochotę? Piszcie ^^

20 komentarzy:

  1. Oho. Kusząca propozycja. :)
    Chętnie obejrzę. (^_~)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba ^^

      Usuń
  2. Uwielbiam jeździć na łyżwach i chciałabym kiedyś nauczyć się jazdy figurowej. Dramę zostawię sobie na zimę, oglądając będę miała motywację żeby pojeździć ^^ dzięki za propozycję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, chociaż nie umiem i panicznie się boję XD
      Mam nadzieję, że Ci się spodoba ^^

      Usuń
  3. czytałam otej dramie ale jakoś takoś jeszcze nie ogladam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś takoś XD Też tak często mam ^^

      Usuń
  4. Sung Ki jung- z góry jestem na tak. Zainteresowałaś mnie, więc dodam tą dramę do kolejki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niezły jest ^^ Cieszę się i mam nadzieję, że Ci się spodoba ;)

      Usuń
    2. Dzisiaj sobie obejrzę. Pierwsza drama ^^ <3

      Usuń
    3. Albo.. jaką najbardziej polecasz dramę? :)

      Usuń
    4. Hm... Trudna decyzja :P Z koreańskich chyba "You're Beautiful" lub "My Princess", a z japońskich "Hana Yori Dango" lub "Atashinchi no Danshi". O wszystkich pisałam na blogu i wszystkie można obejrzeć po polsku ^^

      Usuń
  5. Podoba mi się Twój styl pisania i szablon bloga. Ta Taeyeon wygląda wspaniale. Dodaję do obserwatorów i będę czekać na nowe posty. Gratuluję tak długiego czasu poświęconego na tworzenie bloga.
    Mam nadzieję, że nie miałabyś mi za złe jeżeli umieściłabym tutaj link do mojego bloga? Staram się go rozkręcić, a wiadomo, że początki są trudne ;_;
    http://koreapoludniowaoczamifanow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Bardzo się cieszę, że Ci się podoba ;) Będę się starać dalej.
      Nie ma sprawy, zawsze chętnie odwiedzam blogi, zwłaszcza ludzi, którzy rzeczywiście czytają mojego bloga i chcą mi pokazać swojego, a nie chcą tylko reklamują (^_~)

      Usuń
  6. Może być ciekawa ^^
    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię jeździć na łyżwach, ale za to lubię oglądać np. zawody z łyżwiarstwa figurowego ^ ^ Co prawda drama nie porwała mnie, ale pewnie i tak bym jej nie obejrzała, bo zupełnie oddaliłam się od dram koreańskich. Teraz oglądam już tylko japońskie ;p Ale opis fajny ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię oglądać zawody ^^
      No cóż tak jak pisałam, to zależy do gustu.
      Dziękuję i też pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Nie słyszałam w ogóle o tej dramie, ale to nic dziwnego, bo ja koreańskich dram prawie w ogóle nie oglądam i słabo się orientuję. Ale o dziwo aktorkę, która gra główną rolę, skojarzyłam od razu. Widziałam ją w filmie "Sunny", który polecam swoją drogą, jeśli jeszcze nie miałaś okazji.

    Ale może sobie obejrzę;) Lubię oglądać takie serie, które nie powielają utartych schematów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest raczej mało znana drama ;)
      Nie kojarzę, ale na pewno obejrzę z racji masy wolnego czasu ^^

      Też bardzo lubię takie dramy :D

      Usuń
  9. Ojej tyle tych dram. No nic są wakacje, więc muszę nadrobić zaległości :D

    OdpowiedzUsuń