wtorek, 23 lipca 2013

CL - The Baddest Female

Witajcie kochani ^^
Dzisiaj znów trochę o k-popie i znów trochę o 2NE1, a konkretnie o CL.
No więc już jakiś czas temu wyszedł jej solowy singiel pod tytułem "The Baddest Female", ale jakoś tak dopiero teraz zebrałam się na napisanie trochę o niej ^^


Na początek może o samej piosence. Więc moim zdaniem jest ona całkiem niezła, lubię głos CL plus jest chwytliwa i wpada w ucho, ale trochę nie w moim stylu, bo ja nie przepadam z rapem. Jednak są momenty, które mi się podobają i takie, które wciąż nucę sobie pod nosem ;P


Co do teledysku... Hm...
Najpierw mamy Cl odjeżdżającą gdzieś swoją limuzyną w błysku migawek aparatów, a później już tylko trochę tańczy i śpiewa w różnych dziwnych pomieszczeniach i na jakichś... slamsach? Momentami jest trochę dziwnie, ale to w teledyskach 2NE1 jest dosyć normalne :P Ale zauważyłam tendencję, która powtarza się później w "Falling in Love", do "szpanowania" bogactwem... Nie wiem co Wy o tym sądzicie, ale dla mnie coś takiego jest po prostu śmieszne, te wszystkie złote elementy itp... 


Musze jeszcze powiedzieć, że CL wygląda jak zwykle wspaniale, chociaż niektóre jej stroje są naprawdę dziwne i zwłaszcza nie podoba mi się ten dres... Nie mogli jej ubrać w coś ładnego? :P


To na tyle, napiszcie mi jak Wam podoba się ta piosenka i teledysk ^^

środa, 17 lipca 2013

Risukon, Nowy Sącz 12 Lipca 2013

Cześć wszystkim ^^
Niedawno pisałam o wakacyjnych konwentach, na które się wybieram, no i tak się składa, ze jeden z nich mam już za sobą i tak jak obiecałam, oto relacja z niego ^^


Risukon jest to mały, jednodniowy konwent organizowany w moim mieście, przez moich kolegów. Nie był on zbyt duży, ani długi, miał swoje wpadki, ale ja bardzo dobrze się bawiłam i uważam ten konwent za bardzo udany ^^

Konwent zaczynał się o 9:00, ale ja musiałam trochę się w domu przygotować, bo chciałam połazić sobie w cosplay'u, plus zatrzymały mnie roboty drogowe, przez które musiałam iść na około (>,<), ale ostatecznie udało mi się dotrzeć na miejsce około 9:20, więc nie było tak źle. No może poza tym, że na miejscu dowiedziałam się, że od 9:00 trwa mój panel XD 


Przy akredytacji zostałam wyposażona w identyfikator konwentowy/wejściówkę, który miał okropną tendencję do rozpadania się :P


Pierwotnie mój identyfikator był troszkę inny, oznaczony jako "twórca atrakcji", ale niestety, prawdopodobnie w trakcie przebierania się z powrotem w swoje normalne ciuchy, go straciłam i musiałam iść do akredytacji żebrać o kolejny, byleby tylko mieć coś na pamiątkę :P

oraz informator konwentowy.


I tak wyposażona mogłam udać się na konwent ^^
Budynek w którym dobywał się konwent był skromny, plus nie mieliśmy go w całości do dyspozycji, ale ludzi też nie było strasznie dużo, więc spokojnie się zmieściliśmy. Nie wiem czemu, ale jakoś tak lubię takie mniejsze konwenty, jest na nich tak przytulnie :D W sumie poza akredytacją konwent odbywał się a czterech "salach". Jedna z nich, na parterze, chyba największa, była odpowiednikiem konwentowego maina, tam obyło się rozpoczęcie i zakończenie konwentu, ale także niektóre atrakcje. Drugą "salę", a raczej coś z rodzaju korytarza, zajmowała DDRka i Utra Star. Kolejne dwie sale znajdywały się na piętrze, na które trzeba było wyjść po strasznych schodach, przez które później do końca dnia bolały mnie nogi.  Na górze znajdowały się sale panelowe, jedna z nich była przedzielona ścianką w połowie i z jednej strony była konsolówka, a z drugiej odbywały się panele (sala panelowa I), zaś pomiędzy nimi znajdywało się stoisko, na którym można było zakupić przypinki i plakaty. Druga sala była bardzo podobna do "maina" (sala panelowa II).

Kliknij zdjęcie, aby je powiększyć ;)
Konsolówka ^^
Schody (czytaj: narzędzie tortur ) :P 
Od lewej: konsolówka (niestety nie widać grających), stoisko, sala panelowa I

Koniec końców zamieniłam się panelami (a raczej ich rozkładem czasowym) z kolegom-organizatorem, który nie miał czasu robić swojego panelu, więc spokojnie mogłam się przebrać w cosplay i przygotować do panelu ^^Co do samego panelu to nie poszedł on najlepiej, bo był on na samym początku konwentu, więc nie przyszło jeszcze zbyt wiele osób, a więc znalazłyśmy na nim tylko cztery osoby, które w ogóle oglądały Fairy Tail, więc nie było za bardzo z kim porozmawiać, a nie chciałyśmy, żeby panel wyglądał tak, że my tylko cały czas klepiemy, bo takie panele jak dla mnie nie są zbyt ciekawe.

Panel z FT ^^

Następnie wybrałam się na "panel o japońskich dramach", ale jakoś tak strasznie mnie nosiło i nie mogłam wysiedzieć na żadnej atrakcji poza moimi, na których musiałam siedzieć :P Jednak bardzo się cieszę, ze były jakieś panele o dramach, zważywszy na fakt, że ja takiego nie mogłam prowadzić >,<

Konkurs "Rozpoznaj serię po ich pięknych... dużych... oczach!",
prowadzony przez przeuroczą Chi z Chobbits ;)

Kolejną atrakcją, którą współprowadziłam była "wiedzówka z Fairy Tail", na którą przyszło zdecydowanie więcej osób niż na panel. Po mimu kilku wpadek, takich jak; zapomnienie kalambury i konieczność szybkiego biegnięcia po niego do torby z rzeczami, idiotyczny pomysł, żeby caluteńkie dwie godziny stać, czego później pożałowałam i mała powódź spowodowana deszczem, uważam konkurs za naprawdę udany i mam nadzieję, że inny bawili się na nim tak dobrze jak ja ^^

Wiedzówka z FT, czyli jedyne zdjęcie, na którym nie stoję tyłem, nie garbię się
i mam w miarę (no chyba jednak nie bardzo :P) znośną minę ;)

A później... później... Hm... Sama właściwie nie wiem co robiłam, a czas leciał i leciał... Często przesiadywałam przy akredytacji, dotrzymując towarzystwa znajomym, którzy musieli tam siedzieć, w razie gdyby przyszli jeszcze jacyś konwentowicze. No i... XD Jak tylko dowiedziałam się, że Ultra Star jest już podłączony to nie dało się mnie od niego odciągnąć :P (Gee; Sorry Sorry; Sherlock; Lucyfer; Oops, I Did It Again; Baby, One More Time; I Set Fire To the Rain... a to tylko te, które pamiętam XD). W tym momencie chciałam przeprosić wszystkich ludzi którzy musieli słuchać mojego niemiłosiernego darcia mordy XD I oczywiście też cały czas latałam z góry na dół, siedząc po trochę na różnych atrakcjach i rozmawiając z przeróżnymi ludźmi... To co najbardziej sobie wypominam to przegapienie "warsztatów tanecznych", na które bardzo chciałam iść, ale jakimś cudem mi umknęły >,<

Konwent zdominowany przez kucyki Pony XD
Ale spokojnie, nie daliśmy się im ;)
Na koniec odbył się jeszcze "panel podsumowujący", czyli po prostu zakończenie konwentu, prowadzone przez organizatorów, a którym każdy miał okazję powiedzieć co mu się podobało, a co nie koniecznie ^^ Ogólnie było bardzo fajnie, wspólnie doszliśmy do wniosku, że 4-5 cosplay'ów na ok. 100 uczestników to w procentowo całkiem dużo i większość konwentów nie uzyskuje takich wyników (bo zazwyczaj jest zdecydowanie więcej uczestników i trochę więcej cosplay'erów) :P Później miałam okazję wyjść sobie na scenę i rozdać nagrody za wiedzówkę, tam też usłyszałam, że dobrze, że przyszłam  bo przynajmniej miał kto robić fanserwis na konwencie XD

Rozdanie nagród, trochę jestem zasłonięta,
ale widać mi kawałek głowy, nogę i rękę XD

Reasumując konwent był skromny, ale ja to uważam za zaletę i moim zdaniem jak na pierwszy raz wyszedł bardzo dobrze, a ja się świetnie bawiłam. Wróciłam do domu z okropnym bólem nóg, ale szczęśliwa, w sumie nawet później było mi trochę smutno, że wszystko tak szybko się skończyło ;) Mam nadzieję na więcej takich eventów i jeśli takie będą to na pewno damn Wam znać ^^

Wszystkie zdjęcia poza pierwszymi pięcioma by TK. 

To by było na tyle mojej relacji, mam nadzieję, że spełniłam Wasze oczekiwania ^^ Niedługo relacje z kolejnych konwentów, a Wy dajcie mi znać jeśli na jakiś się wybieracie ;)

poniedziałek, 15 lipca 2013

Cosplay z Fairy Tail (Cana Alberona)

Witajcie kochani ^^
Niedawno sobie przypomniałam, że już dawno temu obiecałam wrzucić kilka zdjęć z mojego cosplay'u z Magnificonu i postanowiłam nadrobić te zaległości ;)

Na początek może trochę o mojej grupce, otóż umówiłyśmy się co do tej grupki i scenki przez internet, wiec nie miałyśmy okazji się spotkań i niczego przećwiczyć, ale myślę, że wyszło nam całkiem nieźle ^^

TUTAJ możecie obejrzeć filmik z naszego cosplay'u (dokładnie minuta - 11:00). Pisałam już chyba, że nie jestem z siebie dumna w tej scence, ale sądzę, że jak na pierwszy raz może być ;)
Skład grupki:
Ja - Lora jako Cana Alberona,
Amiko jako Lucy Heartofilia,
Anemone jako Levy McGarden,
Arisa jako Freed Justine,
Amai jako Midnight,
Euphie jako Minevra.


Plus Natsu, którego znalazłyśmy na konwencie ^^

Ok, no to teraz kilka zdjęć zrobionych jeszcze w domu, podczas mierzenia stroju oraz próbowania makijażu oraz fryzury:

Kliknij zdjęcie, aby je powiększyć ^^
Mam taki wielki nochal... >,<

A teraz zdjęcia robione przez Ichri na specjalnej sesji:

 

Oraz niewiele, bo nie wiele, ale za to jak ładnie zrobione (pomimo mojego okropnego wyglądu w środku nocy XD) zdjęcia z fotostudia:


No dobrze, koniec tych zdjęć, nie będę was już straszyć moją twarzą :P

I co o tym myślcie  Może być, bardzo źle? Wiele by to dla mnie znaczyło, gdybyście mi napisali jak wam się podoba ^^

środa, 10 lipca 2013

2NE1 - Falling in Love

Witajcie kochani ^^
Słuchaliście już nowej piosenki 2NE1 - Falling in Love? Jeśli nie, to musicie to nadrobić ;)


Piosenka wyszła już parę dni temu, ale je pierwszy raz usłyszałam ją dopiero wczoraj i postanowiłam podzielić się z wami moim wrażeniem ^^


Jako, że jestem fanką 2NE1 to piosenka oczywiście mi się podoba, niby jest w stylu wszystkich ich piosenek, ale wydaje mi się taka świeża i wakacyjna, wprost idealna do słuchania w długie, ciepłe, letnie dni, najlepiej na plaży :P Jedyny moment piosenki, który mi się nie podoba to to całe "touch me over here, touch me over there..." Dary... Sama nie wiem, jakoś tak mi się nie podoba :P Ale cała reszta jest bardzo fajna ^^


O ile co do piosenki mam do powiedzenia tylko tyle, że mi się podoba, to już o teledysku popiszę sobie troch więcej :P
Co do całości teledysku, to jak na 2NE1 jest on dosyć prosty XD Dziewczyny trochę tańczą na plaży, śpiewają w pomieszczeniu wypełnionym złotem, ogólnie jest bardzo dużo złota, no i żeby dziewczyny też miały na co popatrzeć, co jakiś czas panowie graja sobie w koszykówkę i... to w zasadzie tyle; złoto, plaża, koszykówka... :P


No ale ja oczywiście miałam jeszcze czas, żeby przyjrzeć się dziewczynom i na temat ich wyglądu też mam coś do powiedzenia (napisania) ;)


Minzy


Mizny w sumie prezentowała się jak zwykle; różne kolorowe kombinacje, z jej krótkimi włosami. Jedyne moje zastrzeżenie, to to, że trochę śmiesznie wyglądała, kiedy w scenach na plaży (czarne włosy) grzywka rozwiała jej się na boki (a la Marek z "M jak Miłość" :P). Co do ubrać... cóż do niej pasowały, ale nie są w moim stylu, więc mnie się po prostu za bardzo nie podobają, także nie będę się wypowiadać ;) Poza tym wyglądała naprawdę dobrze, przede wszystkim podobał mi się jej makijaż ^^ 

Bom


Bomie ka zwykle wygląda dobrze ^^ No może trochę przerażają mnie te niebieskie soczewki XD Zdecydowanie wolę ją w ciemnych ochach ;) Co do ubrań to podoba mi się ta jej krótka, kolorowa sukienka (jakoś tak mi do niej pasuje), ale WTF peleryna? O.O Plus biała sukienka też jest całkiem niezła ^^ No i znów, mam coś do fryzury na plaży, bo ie wiem czemu, ale po prostu włosy Bom, takie krótkie (jak na nią :P), proste i z tą przydługawa grzywką, wyglądają na cienkie i oklapnięte (ale to pewnie tylko moje zdanie...). Jednak później, kiedy włosy są już trochę zakręcone i zdecydowanie dłuższe, wygląda to o wiele lepiej ^^ Mimo wszystko moim ogólnym wrażeniem jest to, że Bom wyglądała ładnie ;)

Dara


Wybaczcie, ale o ranyy... Zazwyczaj Azjatki wyglądają dobrze, nawet bardzo dobrze z blond włosami, a Dara... Dara wygląda jakby była chora... Nie mam na myśli, że wygląda jakoś źle, czy brzydko, bo Dara jest ładną dziewczyną, a wiadomo, że ładnemu we wszystkim ładnie, ale według mnie te blond włosy sprawiają, że wygląda na strasznie, wręcz nienaturalnie bladą (ale znów, to pewnie tylko moje zdanie). Jednak wielki plus dla stylisty za to, że przefarbował jej też brwi (strasznie mnie wkurza jak ktoś ma jasne włosy i ciemne brwi brr... :P) Do minusów mam jeszcze jedno, mianowicie WTF kryształki na czole? XD Może niektórzy uważają to za ładną ozdobę, ale mnie to po prostu jakoś nie pasuje ;) Ach tak no i jeszcze ta okropna, srebrna bluzeczka na plaży, ale ja się pewnie nie znam :P Za to plusem znów jest piękny makijaż i bardzo ładna biała sukienka, widoczna na zdjęciach powyżej ^^ Ogólnie wszystko wygląda całkiem ładnie, tylko nie mogę się przekonać do tych włosów, wolę ją chyba jednak w ciemniejszych ^^

CL


Jeśli chodzi o ten teledysk to CL jest moją zdecydowaną ulubienicą, wygląda po prostu zjawiskowo! Od włosów, przez makijaż, piękne miętowe paznokcie, oczywiście złota biżuterię i trochę nie w moim stylu ubrania (jednak sukienka na plaży bardzo mi się podoba), wszystko jest świetne i bardzo mi się podoba (^_~)


Reasumując, dziewczyny, mimo małych wad, wyglądają pięknie, piosenka jest całkiem fajna, a teledysk trochę śmieszny, przynajmniej mnie śmieszy to całe bogactwo i złoto :P 
I przede wszystkim kocham makijaże dziewczyn i chcę spróbować któryś z nich odtworzyć, tylko nie potrafię zdecydować który... Może wy mi pomożecie? Który makijaż powinnam wybrać? Oczywiście jak mi wyjdzie to pokażę wam kilka zdjęć ;)


A jak Wam podoba się ta piosenka, a teledysk? Zgadzacie się ze mną, czy raczej nie? Piszcie ^^