środa, 10 lipca 2013

2NE1 - Falling in Love

Witajcie kochani ^^
Słuchaliście już nowej piosenki 2NE1 - Falling in Love? Jeśli nie, to musicie to nadrobić ;)


Piosenka wyszła już parę dni temu, ale je pierwszy raz usłyszałam ją dopiero wczoraj i postanowiłam podzielić się z wami moim wrażeniem ^^


Jako, że jestem fanką 2NE1 to piosenka oczywiście mi się podoba, niby jest w stylu wszystkich ich piosenek, ale wydaje mi się taka świeża i wakacyjna, wprost idealna do słuchania w długie, ciepłe, letnie dni, najlepiej na plaży :P Jedyny moment piosenki, który mi się nie podoba to to całe "touch me over here, touch me over there..." Dary... Sama nie wiem, jakoś tak mi się nie podoba :P Ale cała reszta jest bardzo fajna ^^


O ile co do piosenki mam do powiedzenia tylko tyle, że mi się podoba, to już o teledysku popiszę sobie troch więcej :P
Co do całości teledysku, to jak na 2NE1 jest on dosyć prosty XD Dziewczyny trochę tańczą na plaży, śpiewają w pomieszczeniu wypełnionym złotem, ogólnie jest bardzo dużo złota, no i żeby dziewczyny też miały na co popatrzeć, co jakiś czas panowie graja sobie w koszykówkę i... to w zasadzie tyle; złoto, plaża, koszykówka... :P


No ale ja oczywiście miałam jeszcze czas, żeby przyjrzeć się dziewczynom i na temat ich wyglądu też mam coś do powiedzenia (napisania) ;)


Minzy


Mizny w sumie prezentowała się jak zwykle; różne kolorowe kombinacje, z jej krótkimi włosami. Jedyne moje zastrzeżenie, to to, że trochę śmiesznie wyglądała, kiedy w scenach na plaży (czarne włosy) grzywka rozwiała jej się na boki (a la Marek z "M jak Miłość" :P). Co do ubrać... cóż do niej pasowały, ale nie są w moim stylu, więc mnie się po prostu za bardzo nie podobają, także nie będę się wypowiadać ;) Poza tym wyglądała naprawdę dobrze, przede wszystkim podobał mi się jej makijaż ^^ 

Bom


Bomie ka zwykle wygląda dobrze ^^ No może trochę przerażają mnie te niebieskie soczewki XD Zdecydowanie wolę ją w ciemnych ochach ;) Co do ubrań to podoba mi się ta jej krótka, kolorowa sukienka (jakoś tak mi do niej pasuje), ale WTF peleryna? O.O Plus biała sukienka też jest całkiem niezła ^^ No i znów, mam coś do fryzury na plaży, bo ie wiem czemu, ale po prostu włosy Bom, takie krótkie (jak na nią :P), proste i z tą przydługawa grzywką, wyglądają na cienkie i oklapnięte (ale to pewnie tylko moje zdanie...). Jednak później, kiedy włosy są już trochę zakręcone i zdecydowanie dłuższe, wygląda to o wiele lepiej ^^ Mimo wszystko moim ogólnym wrażeniem jest to, że Bom wyglądała ładnie ;)

Dara


Wybaczcie, ale o ranyy... Zazwyczaj Azjatki wyglądają dobrze, nawet bardzo dobrze z blond włosami, a Dara... Dara wygląda jakby była chora... Nie mam na myśli, że wygląda jakoś źle, czy brzydko, bo Dara jest ładną dziewczyną, a wiadomo, że ładnemu we wszystkim ładnie, ale według mnie te blond włosy sprawiają, że wygląda na strasznie, wręcz nienaturalnie bladą (ale znów, to pewnie tylko moje zdanie). Jednak wielki plus dla stylisty za to, że przefarbował jej też brwi (strasznie mnie wkurza jak ktoś ma jasne włosy i ciemne brwi brr... :P) Do minusów mam jeszcze jedno, mianowicie WTF kryształki na czole? XD Może niektórzy uważają to za ładną ozdobę, ale mnie to po prostu jakoś nie pasuje ;) Ach tak no i jeszcze ta okropna, srebrna bluzeczka na plaży, ale ja się pewnie nie znam :P Za to plusem znów jest piękny makijaż i bardzo ładna biała sukienka, widoczna na zdjęciach powyżej ^^ Ogólnie wszystko wygląda całkiem ładnie, tylko nie mogę się przekonać do tych włosów, wolę ją chyba jednak w ciemniejszych ^^

CL


Jeśli chodzi o ten teledysk to CL jest moją zdecydowaną ulubienicą, wygląda po prostu zjawiskowo! Od włosów, przez makijaż, piękne miętowe paznokcie, oczywiście złota biżuterię i trochę nie w moim stylu ubrania (jednak sukienka na plaży bardzo mi się podoba), wszystko jest świetne i bardzo mi się podoba (^_~)


Reasumując, dziewczyny, mimo małych wad, wyglądają pięknie, piosenka jest całkiem fajna, a teledysk trochę śmieszny, przynajmniej mnie śmieszy to całe bogactwo i złoto :P 
I przede wszystkim kocham makijaże dziewczyn i chcę spróbować któryś z nich odtworzyć, tylko nie potrafię zdecydować który... Może wy mi pomożecie? Który makijaż powinnam wybrać? Oczywiście jak mi wyjdzie to pokażę wam kilka zdjęć ;)


A jak Wam podoba się ta piosenka, a teledysk? Zgadzacie się ze mną, czy raczej nie? Piszcie ^^

35 komentarzy:

  1. Idealna piosenka na wakacje. (^_^)

    http://bycotaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam! Ale dopiero od czasu, kiedy pooglądałam drugi raz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też musiałam dać mu drugą szansę ;)

      Usuń
  3. Od razu ją polubiłam (tą piosenkę)! Boska <3
    I również uważam, że CL wyszła najlepiej*_*

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie CL zawsze boska! Bom wyglada "creepy" jak sie usmiecha...ale to tylko moja opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie się zgadzam co do Cl, a Bom... No cóż, czasami :P

      Usuń
  5. Słuchałam ją, już naprawdę wiele razy, ale nadal bardzo mi się podoba. Od pierwszych nut i śpiewu Minzy wprowadza w niezwykłą ,wakacyjną podróż ;) Chociaż refren, według mnie, mógłby być trochę inny ;> Haha ja też sądzę że teledysk trochę śmieszny O.O
    Pozdrawiam IU

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwna. Ciekawi mnie egipski motyw. Nie pasuje, trochę jakby Murzyna wsadzić do klasztoru mnichów XD
    (Bez urazy. Nie jestem rasistką. )
    I tak trochę widziałam i słyszalam lepsze piosenki i teledyski .. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam się podoba, wpada w ucho, ale teledysk nie powala ;)

      Usuń
  7. Mi się nie podoba ;_; Dziewczyny ładnie śpiewają, ale ta muzyka wszystko psuje :c jestem zawiedziona ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że długo czekałam na ich comeback. A tu... hmm powiedzmy lekki zgrzyt. Moja ulubiona Dara uważana za najładniejszą z dziewcząt wygląda tragicznie! Na jednym z portali ochrzczono ją mianem Gremlina z blond włosami. Naprawdę nie wiem który stylista jej to zrobił. Bom także wygląda tragicznie.. po co te soczewki?! Jedyne co to Minzy i Cl wypadły zjawiskowo w swoich stylizacjach.
    Piosenka na czasie dopasowana do panujących obecnie trendów. Niby regge niby coś z dubstepu.. Ale ok. Podoba mi się. Jedyny minus to ich choreografia a raczej totalny brak...wielka szkoda bo dziewczynki potrafią ładnie się ruszać.
    Ocena końcowa Mocne 4/10 w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie się zgadzam co do Dary, a Bom, no cóż dziwnie wyglądała w tych soczewkach, ale dało się przeżyć, za to CL jak zwykle boska ^^
      Mam podobne zdanie co do piosenki, pasuje do trendów, sezonu, stylu 2NE1 i wpada w ucho.
      Też uważam, że teledysk byłby lepszy gdyby dziewczyny więcej potańczył ;)

      Usuń
  9. Jak dla mnie- świetne są! Ale co tu dodać? 2NE1. Nie zawiodłam się. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bom wygląda dla mnie jeszcze bardziej plastikowo niż zwykle, sumimasen >,< CL jak zwykle pięknie, także polecam Ci odtworzyć właśnie jej makijaż ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczywiście trochę tak jest, ale Bom już taki ma styl ;)
      Dzięki za radę, wezmę ją pod uwagę, kiedy będę wybierać ^^
      Też pozdrawiam,
      Lora.

      Usuń
  11. Najbardziej podobają mi się Minzy i Cl, a Bom wygląda strasznie >.< Minzy ma świetny makijaż ^^ I ogółem piosenka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podczas gdy kiedyś uważałam, że CL jest najbrzydszą z zespołu to teraz moje zdanie jest całkowicie odmienione. Wygląda cudownie i ogólnie jest wspaniała. Bom była kiedyś moją ulubienicą. Według mnie inne niż ciemne soczewki nie pasują większości azjatów, no i w przypadku Bom to się sprawdziło x.x Ale jej fryzura na plaży bardzo mi się podobała, wyglądała tak świeżo i słodko gdy pojedyncze pasma spadały jej na uśmiechniętą twarz. Piosenka bardzo mi się podoba, bo ogólnie lubię reggae, a gdy jest w wykonaniu jednego z moich ulubionych koreańskich bandów wręcz szaleje z zachwytu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś miałam takie zdanie o CL, ale już po "I love You" przekonałam się, że się mylę i "Falling in Love" mi to potwierdziło ^^
      Ech, rzeczywiście, chociaż są tacy Azjaci, którzy ładnie wyglądają z jasnymi soczewkami ^^ A co do fryzury, to tak jak pisałam tylko moje wrażenie ;)
      Mnie też piosenka się podoba, mimo ze wielką fanką reggae nie jestem, za to 2NE1 jak najbardziej (^_~)

      Usuń
  13. Ja byłam mega zawiedzona tą piosenką, według mnie jest do niczego... Dziewczyny mogły się postarać i zrobić coś mega, a tu coś takiego... Mi się osobiście nie spodobała ów piosenka... ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, to wszystko kwestia gustu ;)

      Usuń
  14. Dla mnie Minzy tutaj wygrywa, świetnie sprawdza się jej głos w takich piosenkach, myślałam że to będzie taka delikatna piosenka, a tu CL wyskakuje ze swoim rapem, który zupełnie tutaj nie pasuje. Uwielbiam głos Bom mimo że wygląda coraz gorzej..potem Dara i ten koszmarny autotune. Co do teledysku to standard, YG kolejny raz obnosi się ze swoją
    zaje*istością i bogactwem co według mnie wypada śmiesznie, taniec pozostawia wiele do życzenia, Bom wychodzi to wyjątkowo niezdarnie-,-
    Mimo tego wszystkiego, myślę że czasami jej sobie posłucham ze względu na Minzy ^^
    Mam nadzieje, że kolejnym razem postarają się bardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest kwestią gustu ^^ Mnie się podoba, zwłaszcza CL. A teledysk, no cóż... ;)

      Usuń
  15. Piosenka strasznie mi się podoba, a zwłaszcza solówka Dary pod koniec. Dziewczyny wyglądają bardzo ładnie, mogli jednak bardziej się wysilić z fryzurą Dary, a nie że tańczy sobie w dwóch kucykach. Ogólnie teledysk jest nudny, bo nic się tam w sumie nie dzieje. Ja jestem zwolenniczką teledysków w których przedstawia się nam jakąś historię (np. 5Dolls - Lip Stain kocham to video) więc nie mam się nad czym zachwycać, no może oprócz wyglądu CL bo prezentuje się zajebiście.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze myślałąm, że będzie lepsza, ale jak to napisałaś "jest świeża" Właśnie <3 I tak kocham 2NE1 <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Na początku moje zdanie co do tej piosenki było całkiem inne, ale teraz je zmieniłam. Bardzo mi się one podoba. Też uważam, że Cl wygląda najlepiej, a kolor włosów Dary kompletnie do niej nie pasuje. Zaś jeżeli chodzi o Bom to po dokładnym przyjrzeniu się jej w teledysku stwierdzam, że wygląda strasznie sztucznie. Jeszcze robi takie dziwne miny ;o Za pierwszym razem tego nie zauważyłam, ale teraz już widzę i według mnie to właśnie ona prezentuje się najgorzej ;\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi piosenka spodobała się dopiero po którymś tam z kolei przesłuchaniu ;) CL jest świetna, a Dara i Bom... W sumie sama nie wiem, która moim zdaniem wygląda gorzej ;)

      Usuń