wtorek, 23 lipca 2013

CL - The Baddest Female

Witajcie kochani ^^
Dzisiaj znów trochę o k-popie i znów trochę o 2NE1, a konkretnie o CL.
No więc już jakiś czas temu wyszedł jej solowy singiel pod tytułem "The Baddest Female", ale jakoś tak dopiero teraz zebrałam się na napisanie trochę o niej ^^


Na początek może o samej piosence. Więc moim zdaniem jest ona całkiem niezła, lubię głos CL plus jest chwytliwa i wpada w ucho, ale trochę nie w moim stylu, bo ja nie przepadam z rapem. Jednak są momenty, które mi się podobają i takie, które wciąż nucę sobie pod nosem ;P


Co do teledysku... Hm...
Najpierw mamy Cl odjeżdżającą gdzieś swoją limuzyną w błysku migawek aparatów, a później już tylko trochę tańczy i śpiewa w różnych dziwnych pomieszczeniach i na jakichś... slamsach? Momentami jest trochę dziwnie, ale to w teledyskach 2NE1 jest dosyć normalne :P Ale zauważyłam tendencję, która powtarza się później w "Falling in Love", do "szpanowania" bogactwem... Nie wiem co Wy o tym sądzicie, ale dla mnie coś takiego jest po prostu śmieszne, te wszystkie złote elementy itp... 


Musze jeszcze powiedzieć, że CL wygląda jak zwykle wspaniale, chociaż niektóre jej stroje są naprawdę dziwne i zwłaszcza nie podoba mi się ten dres... Nie mogli jej ubrać w coś ładnego? :P


To na tyle, napiszcie mi jak Wam podoba się ta piosenka i teledysk ^^

18 komentarzy:

  1. No mogli trochę pozmieniać ; ) ale samą piosenkarkę lubię ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No nie, ale mogło być lepiej ;)

      Usuń
  3. przepych chyba w stylu amerykanskich raperow :) CL jak zawsze cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak i oczywiście, że tak ;D

      Usuń
  4. No właśnie się zdziwiłam, że nic nie pisałaś o tej piosence wcześniej ^^
    Mi się bardzo podoba. Teledysk całkiem fajny, ale od piosenki nie mogłam się uwolnić przez jakiś czas. Wpada w ucho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś wyszło :P
      Piosenka trochę nie w moim stylu, ale rzeczywiście wpada w ucho ^^

      Usuń
  5. Nie słucham już kpopu, ale ostatnio złapałam się na nuceniu tej piosenki. Uważam,że taki przepych w teledyskach jest całkiem spoko, a CL także bardzo ładnie wygląda w tym dresie. Ona wgl jest śliczna! Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam nie za bardzo się to podoba, a dresów po prostu nie lubię, ale owszem jest piękna ^^
      Pozdrawiam,
      Lora.

      Usuń
  6. Hmm. Dla mnie teledysk był... no ciekawy. :D
    A piosenka jest jak najbardziej... fajna. :)
    Choć można po marudzić co nam się podoba, a co nie... To jednak ogólny efekt jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi nie podoba się ani teledysk, ani piosenka XD A co do tego szpanu złotem i w ogóle to również uważam, że jest to śmieszne c:

    OdpowiedzUsuń
  8. CL to moja idolka, chociaż momentami mnie przeraża : D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog pisany z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam cię do Liebster Award ^^ Szczegóły w tej notce:

    http://w-moim-wymarzonym-swiecie.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń