poniedziałek, 15 lipca 2013

Cosplay z Fairy Tail (Cana Alberona)

Witajcie kochani ^^
Niedawno sobie przypomniałam, że już dawno temu obiecałam wrzucić kilka zdjęć z mojego cosplay'u z Magnificonu i postanowiłam nadrobić te zaległości ;)

Na początek może trochę o mojej grupce, otóż umówiłyśmy się co do tej grupki i scenki przez internet, wiec nie miałyśmy okazji się spotkań i niczego przećwiczyć, ale myślę, że wyszło nam całkiem nieźle ^^

TUTAJ możecie obejrzeć filmik z naszego cosplay'u (dokładnie minuta - 11:00). Pisałam już chyba, że nie jestem z siebie dumna w tej scence, ale sądzę, że jak na pierwszy raz może być ;)
Skład grupki:
Ja - Lora jako Cana Alberona,
Amiko jako Lucy Heartofilia,
Anemone jako Levy McGarden,
Arisa jako Freed Justine,
Amai jako Midnight,
Euphie jako Minevra.


Plus Natsu, którego znalazłyśmy na konwencie ^^

Ok, no to teraz kilka zdjęć zrobionych jeszcze w domu, podczas mierzenia stroju oraz próbowania makijażu oraz fryzury:

Kliknij zdjęcie, aby je powiększyć ^^
Mam taki wielki nochal... >,<

A teraz zdjęcia robione przez Ichri na specjalnej sesji:

 

Oraz niewiele, bo nie wiele, ale za to jak ładnie zrobione (pomimo mojego okropnego wyglądu w środku nocy XD) zdjęcia z fotostudia:


No dobrze, koniec tych zdjęć, nie będę was już straszyć moją twarzą :P

I co o tym myślcie  Może być, bardzo źle? Wiele by to dla mnie znaczyło, gdybyście mi napisali jak wam się podoba ^^

14 komentarzy:

  1. Co Ty wygadujesz?! Jesteś śliczna *0* Bardzo ładne zdjęcia. Też chciałabym wziąć udział w jakimś cosplayu T.T Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      No to trzeba się zebrać i coś uszyć ;)
      Pozdrawiam,
      Lora.

      Usuń
  2. Mi się podoba. :D
    Dziękuję za dodanie zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę szkoda, że bez peruki, bo jednak nadaje ona takiego cosplayowego wyglądu (nawet jeżeli ktoś ma podobną fryzurę i kolor włosów co postać, swoich włosów nigdy nie mamy tak dużo jak w peruce i nie da się ich tak ładnie wystylizować). Nie mniej jednak masz bardzo ładną buźkę i na postać pasowałaś. Poza tym jesteś naprawdę szczuplutka. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, ale niestety nie miałam pieniędzy na perukę :<
      Dziękuję i... dziękuję, nie nazwałabym siebie szczupłą, ale to bardzo miłe ^^

      Usuń
  4. Fajne zdjęcia ; D Też chciałabym za kogoś się przebrać ale jakoś nie ma okazji ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ No to trzeba znaleźć okazję ;) Np. tyle konwentów w wakacje jest :D

      Usuń
  5. Ładne zdjęcia :D. Ja bym najchętniej bym się przebrała za Greya z Fairy Tail, ale ten brak koszulki mnie jakoś odpycha :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      XD Ma też stroje z koszulką ^^

      http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20120611165525/fairytail/pl/images/9/9e/Gray_w_x791.png

      http://images.wikia.com/fairytail/pl/images/1/11/Fairy-tail-gray-fullbuster.jpg

      http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100704110845/fairytail/images/4/46/Gray's_Fairy_Tail_Mark.jpg

      http://www.wallpaperhi.com/thumbnails/detail/20120720/open%20shirt%20fairy%20tail%20short%20hair%20fullbuster%20gray%20anime%20boys%20simple%20background%20white%20background%20black_www.wallpaperhi.com_85.jpg

      Wszystko się da, trzeba tylko chcieć ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajnie wyszedł wam ten cosplay^^

    OdpowiedzUsuń