sobota, 6 lipca 2013

Wakacyjne konwenty

Witajcie kochani ^^
Wybaczcie, że tak dano nie pisałam, ale pierwsze kilka dni wakacji chciałam się po prostu poobijać :P A później jakoś tak wyszło, że cały czas stykałam się ze znajomymi i jak wracałam do domu to już na nic nie miałam siły... Ale dzisiaj chciałam Wam napisać troszkę o wakacyjnych konwentach, an które ja się wybieram ;)

Nowy Sącz ~ 12 lipca 2013
"Pierwszy od dłuższego czasu konwent mangowy w Nowym Sączu :3
Jednodniowy, cena wejściówki - 5 zł.
Miejsce - Pałac Młodzieży w Nowym Sączu."

Konwent organizowany przez moich znajomych, w moim rodzinnym mieście ^^ Będę miała aż dwie atrakcje  i serdecznie was wszystkich zapraszam ;)

Bytom ~ 20-21 lipca 2013
"...Tym razem chcemy Was zaprosić na imprezę, w której program oparty jest o animacje i komiks z każdego zakątka świata. Pragniemy przypomnieć sobie razem z Wami wszystkie produkcje: rodzime takie jak Bolka i Lolka oraz Reksia, ale także zagraniczne tytuły spod szyldu Hanna-Barbera, Disney, WarnerBros i wielu innych. Nie zapominamy także o komiksie i grach. Naszym celem jest urozmaicenie Wam czasu wszystkim tym, co pozwoli Wam obcować z bohaterami kreskówek, komiksu oraz anime i mangi..."

Na tym konwencie prawdopodobnie wystąpię, aż w dwóch cosplay'ach: Yamuraihy z Magi i Cany z Fairy Tail ^^


aB-5olution

Kraków ~ 16-18 sierpnia 2013
"Zlot fanów mangi i anime w konwencji cyberpunku organizowany przez grupę B-Team. Poza licznymi panelami, konkursami, turniejami, odbędą się Wielkie Igrzyska, gdzie będziecie mogli stanąć do rywalizacji obierając stronę jednej z trzech frakcji:- Dust Army
- Salmegi
- Wanza
Nie zabraknie takich rozrywek jak: granie na najnowszych konsolach, Ultrastar, DDR i oczywiście odbędzie się konkurs COSPLAY..."

Na B5 prawdopodobnie będę znów w cosplay'u Yamuraihy plus zapewne wraz z moją grupką, spróbujemy wymyślić jakąś scenkę i tym razem będę się starać o panel o Kdramach ;)

To niestety byłoby na tyle jeśli chodzi o moje wakacyjne konwenty, w Krakowie w dniach 25-28 lipca odbywa się jeszcze Krakon, ale niestety chyba nie starczy mi już na niego pieniędzy, a co dopiero jakieś dalsze wycieczki :< Ale w każdym razie chciałam Wam dać znać, na jakie konwenty ja się wybieram, jeśli chcecie wiedzieć o nich coś więcej, to po kliknięciu nazwy konwenty, link przeniesie Was do danego wydarzenia na Facebook'u

Napiszcie mi czy Wy wybieracie się na jakiś konwent ^^ Byłoby mi bardzo miło gdybym wreszcie mogła kogoś z was spotkać ;)

22 komentarze:

  1. Jak chcesz panel o k-dramach to daj mi opis na maila do niedzieli na orofiel@gmail.com, ale żeby był godzinny, a nie dłuższy (możesz osobno robić drugi jakiś jak ci zależy na 2h) to będziesz go miała, bo w niedzielę wysyłam pierwszą część atrakcji z sali WTF Azja na stronę. :)

    Na Risukonie mam w sumie 6h atrakcji ze znajomymi, a co prowadzisz :D?

    A na Balcon to bez przerwy zapraszam do sali WTF Azja, bo siedzę tam cały dzień jako opiekun sali też ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dziękuję bardzo i już zabieram się za pisanie ^^

      Ja z koleżanką prowadzę panel i wiedzówkę z Fairy Tail, chciałam coś o dramach, ale KTOŚ stwierdził, ze dram przecież nikt nie ogląda >,< XD

      A na Balconie na pewno wpadnę do "WTF Azja" ;)

      Usuń
    2. To czekam ;)

      Nie wiem kto stwierdził w ten sposób, ale ja w salce, którą mam na 6 godzin będę mieć panel o dramach XDD I jeszcze panel o tokusatsu, to też okołodramowo. I warsztaty taneczne :D. I panel o bento i chyba warsztaty rysunkowe, bo koleżanka od warsztatów bento dostała pracę i nie dojedzie...

      Usuń
    3. Hm... No ja dostałam wiadomość, ze własnie Ty już masz panel o dramach i nikt ich przecież nie ogląda XD Ale cóż pogodziłam się z tym no i mamy teraz z koleżanką te atrakcje z Fairy Tail :D No to widzę, ze masz dużo roboty ^^

      Usuń
    4. Panele nie są tylko dla tych, co oglądają tylko dla tych co mają otwarty umysł i chą się z czymś zapoznać XDD

      Usuń
    5. Też tak sądzę, ale widać nie wszyscy się z nami zgadzają ;P

      Usuń
    6. To som chłopy, tego nie ogarniesz XD

      Usuń
  2. OO jedno miejsce jest mi dosyć bliskie ale hmm ja nie miałabym w co się przebrać ale z przyjemnością zobaczę zdjecia, które zapewne tu ukarzesz ;D

    A Tajwańską dramę zaczęłaś oglądać :P??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież nie trzeba się przebierać ;) No tak, na pewno opiszę konwent i dam jak najwięcej zdjęć ^^

      Hm... Jakoś tak jeszcze nie :P

      Usuń
  3. Wszystkie tutaj wymienione konwenty są dla mnie zaaa daleko. Ja wybieram się za tydzień na Animatsuri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie właśnie Animatsuri jest za daleko XD

      Usuń
  4. Czyli będą dwie grupki z Magi na b5 ? O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. ;cc żadne nie są bliskie mojej miejscowości. Ale w zamian czekam na opisy, zdjęcia przynajmniej jednego z nich ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :<
      Na pewno opiszę wszystkie ^^

      Usuń
  6. Mnie na konwencie raczej nie zobaczysz... :(
    Ale wybieram się na festiwal K-POP'u w Warszawie, na początku sierpnia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :<
      Ja niestety do Warszawy mam trochę za daleko...

      Usuń
  7. Szkoda, że mnie ma konwentu jakoś blisko w moim mieście, albo po prostu o nim nie słyszałam ;/ Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu to wszystko jest tak daleko T.T Raczej nie będę miała okazji się zabrać, więc czekam na szczegółową relację na blogu^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :<
      Ale oczywiście relacje będą ^^

      Usuń
  9. Ja może na Krakona pójdę jak są jeszcze bilety, ale pewnie nie ma.
    Ugh muszę wybrać się na jakiś konwent i zrobić cosplay :3 Tylko nie mam pojęcia kogo ;-;

    OdpowiedzUsuń