niedziela, 11 sierpnia 2013

2NE1 - Do You Love Me

Witajcie kochani ^^
Widzieliście/słuchaliście już nową piosenkę i teledysk 2NE 1 - "Do You Love Me"? Jeśli nie, to pora to nadrobić ;)


No to na początek o samej piosence ^^
Przyznam szczerze, ze pierwszy raz przesłuchałam ją dopiero dzisiaj i na początku nieszczególnie przypadła mi do gustu. Jednak trochę ją pomęczyłam (głównie, żeby wiedzieć co w tym poście napisać :P) i z czasem zaczęła mi się podobać coraz bardziej ^^ Szczególnie podoba mi się wstawka CL (ta bardziej śpiewana niż "rapowana") no i jeszcze Bom i Dary... no i Minzy :P Mimo, ze "Falling in Love" podobało mi się bardziej to cieszę się, że dałam "Do You Love Me" drugą szansę i jeśli na początku macie podobne odczucia to też was do tego zachęcam ;)


Pora na teledysk :P
W teledysku znów zbyt wiele się nie dzieje. Zaczyna się od sztucznych ogni na plaży, później przejażdżka samochodem, a następnie już tylko "piżama party" i impreza w lub przy basenie na przemian. Myślę, że teledysk miał wyjść na taki trochę szalony, świeży i znów wakacyjny, ale moim zdaniem jest trochę śmieszny :P Oczywiście lepsze to niż "pseudo przepych" z "Falling in Love", ale jakoś nieszczególnie przekonuje mnie ten "efekt nieprofesjonalnego nagrania", plus czy tylko dla mnie niektóre sceny są mega dziwne? XD No i zdecydowanie żałuję, że dziewczyny tak mało ostatnio tańczą :<

Sexy kibel? XD
Nie wiem jak Wam,
ale mnie się to niezbyt dobrze kojarzy z pewną polską reklamą...

Jeśli jednak chodzi o dziewczyny to zauważyłam poprawę, zwłaszcza jeśli chodzi o Bom i Darę ^^ Bom nie wygląda już tak strasznie creepy jak z tymi niebieskimi soczewkami, chociaż trochę martwi mnie, że momentami wygląda jakby wymuszała na sobie to "pozytywnie szalone" (nie wiem jak inaczej to ująć) zachowanie i po prostu nie wygląda to najlepiej. No a Dara, nie wiem czy to przez tę kamerę, czy dziewczyna przyciemniła trochę włosy, a może to tylko kwestia zmiany fryzury, ale nie wygląda już jakby była śmiertelnie chora i nabrała trochę kolorku ;) Co do CL i Minzy, to chyba nic nie muszę pisać, bo dziewczyny wyglądają wprost cudownie :D


To by było na tyle ;) Napiszcie mi, ci Wy sądzicie o tej piosence/teledysku ^^

22 komentarze:

  1. Mam wrażenie, że lepiej wypadłby ten teledysk, gdyby te "nieprofesjonalne, szalone sceny" były przekładane z dobrze nagranym układem tanecznym. Tak całość wypada słabo i nie bardzo przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi melodia wpadła w ucho, jednak też twierdzę jak Tabitha, że bez tańca to to raczej nie jest jakoś szalenie zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, tak jak pisałam szkoda, że dziewczyny ostatnio tak malo tańczą :<

      Usuń
  3. jaki czas ustaliłaś na strefie czasowej w ustawieniach bloggera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em... Nie wiem, nie ustawiałam tego. Ale sprawdziłam i pisze "Central European Summer Time" :) A co?

      Usuń
    2. dzięki :) próbowałam u siebie ustawić :D

      Usuń
    3. Aha ^^ No to nie ma sprawy ;)

      Usuń
  4. Piosenka taka se, bez szału. Co do teledysku mam mieszane uczucia... W sumie coś nowego w k-popowych teledyskach, ale wolę jakieś tańce itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę jak tańczą! Zwłaszcza, ze dziewczyny z 2NE1 potrafią świetnie tańczyć ^^

      Usuń
  5. Bardzo lubie piosenke jak i klip :) A szczególnie ten motyw z ustami XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piosenkę tez już zdążyłam polubić, a co do teledysku to mam mieszane uczucia, a tak jak napisałam motyw z ustami po prostu źle mi się kojarzy ;P

      Usuń
  6. bardzo szybko wpadla mi w ucho :) Bom faktycznie nie jest az tak creepy, tylko tym razem przypomina mi te japonskie laleczki(nie pamietam jak sie nazywaja w tym momencie) co strasza w nocy...nie wiem skad mi sie to wzielo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w sumie też ^^
      Chyba chodzi Ci o Dollfie ^^ I rzeczywiście czasami też mam takie wrażenie :)

      Usuń
  7. Piosenka też mi jakoś nie bardzo się podobała, ale jest fajna, taka wesoła. 2NE1 szaleją ^^

    Teledyski świetny ;)) Od razu zwróciłam uwagę na plażę <3 Muszę zobaczyć ją na żywo. Muszę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ^^
      Och ja też chcę nad plażę *o*

      Usuń
  8. CL jak zwykle piękna ! Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja ,cudnie wyglądały ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piosenka też przypadła mi do gustu dopiero po kilku odsłuchaniach (dla porównania - te starsze, np. z początków ich kariery wpadały mi do ucha znacznie szybciej). Ale "odnalazłam" ją stosunkowo niedawno, a że już po wakacjach, ten "przypływ szaleństwa" jakoś specjalnie na mnie nie wpłynął. Co do teledysku...odniosłam wrażenie, że jest bardzo amerykański. K-pop to zazwyczaj pełno tańców, charakterystycznych efektów i często dziwnych (ale w pozytywnym sensie :P) scenerii. Z jednej strony taki teledysk a'la nagranie z kamery jest oryginalny w k-popie, a z drugiej bardzo kojarzy się z tymi słodkimi, irytującymi utworami popowymi z Ameryki.

    Aż się za starym 2ne1 tęskni... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ^^
      Ja sama nie wiem co myśleć, z jednej strony bardzo lubiłam stare piosenki 2NE1, ale te nowe też mi się podobają ;)

      Usuń