piątek, 30 sierpnia 2013

aB-5olution, Kraków 16-18 Sierpnia 2013

Witajcie kochani ^^
Wreszcie udało mi się spokojnie napisać tego posta i skoro go teraz czytacie to znaczy, że udało mi się też go opublikować :D Problem nie jest jeszcze do końca rozwiązany, ale coś udało mi się wykombinować i mam nadzieję, że niedługo będzie lepiej ;) Ale bez dłuższego przeciągania dwa tygodnie temu byłam w Krakowie na konwencie aB-5olution i wreszcie chciałabym przedstawić wam moją relację z niego :>

W piątek (16 sierpnia) konwent zaczynał się o 16:00, ale ja oczywiście i tak musiałam wstać wcześnie, ponieważ miałam wiele rzeczy do zrobienia (między innymi musiałam się spakować XD), ale w końcu, wraz z kilkoma koleżankami o 12:10 (za co zostałyśmy znienawidzone przez naszych znajomych, którzy jechali trochę wcześniej i nie potrafili zrozumieć, że my po prostu nie możemy jechać wcześniej - z powodów osobistych >,<) i około 14-15:00 byłyśmy w Krakowie, więc zdecydowałyśmy, że pójdziemy do galerii zjeść ostatni ciepły posiłek w KFC XD I takim oto sposobem, po małych przygodach z tramwajem (wciąż nie jestem pewna, czy wysiadłyśmy na dobrym przystanku, ale podążałyśmy za grupą mangowców, którzy doprowadzili nas do szkoły :D) około 16:00 trafiłyśmy na tzw. kolejkon, czyli sporych rozmiarów kolejkę przed akredytacją (jak się jeździ na Magnificony, to ta kolejka wcale nie jest taka duża :P), która poruszała się nawet sprawnie i później z racji, że miałam wydrukowany bilet weszłam wcześniej (nie żeby ktoś mi powiedział, że mogłam wejść jeszcze wcześniej, bo byłam twórca atrakcji XD) i zajęłam koleżanką jedyną wolną przestrzeń w sleepie, jaką udało mi się znaleźć (początkowo miałyśmy się tam zmieścić we cztery, w końcu spało nas tam osiem :P)...

Żródło: http://tiny.pl/hzb86

Przy akredytacji, jak to zwykle dostawaliśmy wejściówkę, opaskę na rękę, informator konwentowy i plan atrakcji z mapą konwentu (ja dostałam tylko wejściówkę i opaskę bo innych rzeczy zabrakło, ale później się o nie jeszcze upomniałam i mam ^^):

Kliknij zdjęcie, aby je powiększyć ^^
Nie umiem pisać XD Ja mam dwie wejściówki,
 bo koleżanka musiała wypełnić misję frakcji i zgodziłam się jej pomóc ^^

Jak już wreszcie udało nam się zająć miejsce w sleepie to poszłam przebrać się w cosplay z Fairy Tail, ponieważ koleżanki chciały sobie zrobić sesję (w której praktycznie nie brałam udziału XD), ale zawsze to fajnie pochodzić w cosplay'u, porobić sobie zdjęcia z ludźmi, usłyszeć, że ma się fajny cosplay i jak to było w moim przypadku, usłyszeć "Gdzie masz piwo?!" od jednego z wystawców XD

Źródło: http://tiny.pl/hzbsn
Mam wielkie dłonie jak bohater yaoi XD


Po sesji łaziłyśmy trochę po wystawcach, szukałyśmy znajomych, rozmawiałyśmy z nimi, jadłyśmy coś i tak dalej...

Źródło: http://tiny.pl/hzbsn
Źródło: http://tiny.pl/hzb69


I wreszcie, o którejś tam w nocy, wróciłyśmy do sleepe, żeby dowiedzieć się, że ktoś zdeptał koleżance miecz do cosplay'u, który oczywiście się połamał :< Ale w końcu poszłyśmy spać. Jednak znalazła się oczywiście w naszym sleepie garstka takich ludzi, którzy spać nie mieli zamiaru i gadali sobie w najlepsze o tym jak się to ostatnio najebali... Oczywiście nie przejęli się tym, że wszyscy poza nimi usiłują spać i kiedy koleżanka podeszła do nich i uprzejmie poprosiła, żeby byli odrobinę ciszej to usłyszała, ze jest gówniarą, a oni są starsi i mądrzejsi i mogą robić co chcą (następnego dnia nasz wielki kolega helper powiedział, że jak znowu się będą tak zachowywać to mamy po niego przyjść on im się każe zamknąć, ale następnej nocy chyba postanowili jednak spać, bo było cichutko :P) Następnego ranka poszłyśmy pod prysznic (swoją drogą prysznice były super, no może poza tym, że trzeba było czekać na polu, gdzie było zimno, zwłaszcza jak się dopiero wstało :P). Po prysznicu wszystko działo się strasznie szybko... Zjadłam szybciutko jakieś śniadanie, przebrałam się w cosplay z Magi, zrobiłam sobie makijaż, zrobiłam koleżance makijaż i kolejnej koleżance... XD I wtedy znalazła mnie Otai (bo jestem debilem i nie sprawdzam telefonu :P) i jej oraz jej koleżance też zrobiłam makijaż do cosplay'u (mam nadzieję, że nie był bardzo zły :>) A następnie odbył się mój panel ^^ Panel nazywał się "Dramowy rutyny: Korea" i mówiłam na nim głównie o rzeczach, które już opisałam na tym blogu w postach z serii "Kdramowe rutyny", ale było też kilka nowych rzeczy, które opisze Wam w przyszłości ;)

Wyglądam jakbym rapowała XD
Źródło zdjęć: sala "WTF Azja" ^^

Co do moich wrażeń z panelu to było bardzo fajnie, ludzi jak na jedyny panel o Korei na całym konwencie było całkiem dużo (i trafiło się aż dwóch panów XD), byli bardzo mili, udzielali się i nawet czasami się śmiali, więc mam nadzieję, że im też się podobało ^^
Następnie musiałam iść na próbę scenki cosplay'owej zorganizowaną przez moją grupkę... Nie było zbyt przyjemnie, bo spotkaliśmy się po raz pierwszy, trzeba było się ogarnąć i niestety trafili nam się ludzie, którzy się "znają" (albo tylko tak myślą) i rządzą... 
Ale w każdym razie po próbie, znów trochę połaziłyśmy po wystawcach, następnie miałyśmy kilka sesji zdjęciowych w cosplay'ach (zarówno w plenerze, jak i w fotostudiu) i wprost nie mogę się doczekać aż wreszcie dostanę te wszystkie zdjęcia *o*

Źródło: http://tiny.pl/hzb69
Źródło: http://tiny.pl/hzb86

 Po takim randomowym łażeniu i socjalizowaniu się trzeba było się udać na oficjalną próbę cosplay'u :)

Źródło:  http://tiny.pl/hzb86
Śmiesznie to wygląda jak niektórzy nie mają cosplay'ów :P 
I oczywiście miałam porobionych kilka zdjęć z zaskoczenia: jednych lepszych...

Źródło: http://tiny.pl/hzbvb
Źródło: http://tiny.pl/hzb86
...innych gorszych XD
Źródło: http://tiny.pl/hzb86

Później znów jakieś zdjęcia, szlajanie się bez celu, jedzenie, rozmowy z ludźmi i wreszcie przyszła pora na cosplay! Jak zwykle strasznie się denerwowałam XD Ale moim zdaniem jak na scenkę, którą ćwiczyliśmy dwa razy i to dopiero na konwencie, plus okazało się, że dwie osoby wcale nie mają cosplay'i, więc trzeba je było zbierać na konwencie (łącznie z warkoczem do peruki zrobionym z szalika XD), wyszło nam całkiem nieźle ^^ Jeśli macie ochotę obejrzeć to możecie to zrobić TUTAJ ^^ Mały komentarz do filmiku: mam strasznie dziwne miny XD Plus przed samym cosplay'em zorientowałam się, że coś mi się dzieje z laską (zaczynała się łamać) więc nie mogłam nią za bardzo machać i sama nie wiedziałam co robię :P


Źródło: http://tiny.pl/hzb86
Źródło: http://tiny.pl/hzb69
Źródło: http://tiny.pl/hzbbs

Po cosplay'u wybrałyśmy się z przyjaciółką na panel wydawnictwa Waneko, żeby dowiedzieć się jaki tytuł wydadzą następnie, a później kompletnie wymęczone i śpiące wróciłyśmy do sleepa, szybko coś zjadłyśmy i poszłyśmy spać.

Źródło: http://tiny.pl/hzb86

Następnego dnia rano już nie miałyśmy siły się przebierać w cosplay'e, więc w normalnych ubraniach pochodziłyśmy jeszcze po stoiskach i socjalizowałyśmy się z ludźmi. Chciałam iść na jakiś panel, ale jakoś nie mogłam się wystarczająco skupić XD Później nagle dowiedziałyśmy się od znajomych, że oni już jadą i musiałyśmy się szybko zebrać, bo chciałyśmy jechać z nimi, dlatego tez nie udało mi się pożegnać ze wszystkimi :<

To by było na tyle ^^ Na koniec chciałam jeszcze podziękować i pozdrowić kilka osób:
moje dziewczyny - one wiedzą, że o nie chodzi i dziękuję im bardzo za udany konwent i wszystko! :*
moją grupkę cosplay'ową - bo w końcu jakoś nam się udało ^^
Otai - po raz kolejny dziękuję za panel w waszej sali, było bardzo miło ;D
Mitsuki - za to, że mnie znalazłaś i za miłą rozmowę :)

Jeśli chcecie więcej zdjęć to zapraszam do obejrzenia poniższych galerii:

Wreszcie mi się udało :P Teraz niestety posty pewnie będą się pojawiać trochę rzadziej, z racji szkoły i wciąż nie rozwiązanych problemów z bloggerem, ale będę się starać ^^ Mam nadzieję, że post się podobał i pozdrawiam wszystkich :)

29 komentarzy:

  1. Miałam tam być... *chlipchlip*
    Na zdjęciach wyglądasz bardzo fajnie w cosplayu. <3 Niestety Magi jeszcze nie oglądałam, więc nie ogarniam tej serii. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to na następny musisz jechać ^^
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  2. Widać po zdjęciach że było tam fajnie : D śliczne cosplaye * O *

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow te cosplay *O* Na pewno było super z tego co czyta : D
    Ta fotka NatsuxLucy xD love it!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze zapraszamy do prowadzenia atrakcji do nas :>!
    W ogóle dla mnie to takie oczywiste, że twórca nie musi czekać w kolejce XDDD Teraz będziesz wiedziała lol
    Musisz mi kiedyś opowiedzieć kto cię uczy w jedynce xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Kiedyś mi ktoś powiedział, że wcześniej wchodzą tylko ci, którym atrakcja zaczyna się wcześnie i czekając w kolejce na nią nie zdążą, ale teraz będę pamiętać XD
      Hehe, kiedyś trzeba ;D

      Usuń
    2. http://gekiumahenshin.blogspot.com/2013/09/manga-tag.html#comment-form *zarzuca tagiem XD*

      Usuń
    3. Dziękuję ^^ Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej ;)

      Usuń
  5. Natsu i Lucy ^ ^ Haha, "gdzie masz piwo?" xD Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gdzie masz piwo" mnie rozbroiło XD

      Usuń
  6. Jaaaaacie jak fajnie. Udany cosplay tak w ogóle. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że fajnie się bawiłaś ^^
    Chyba chciałabym kiedyś na takie coś pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super było ^^
      No to trzeba się wybrać ;)

      Usuń
  8. Fajnie, że konwent się udał^^
    Cosplay bardzo mi się podoba^^ Chciałabym kiedyś zobaczyć coś takiego na żywo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzeba się wybrać na kolejny ;)

      Usuń
  9. Szkoda, że mnie tam nie było ;-; Świetny cosplay! *o* Ogólnie fajne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą kolejne ^^
      Dziękuję bardzo :D

      Usuń
  10. Nienawidze krakowskich konwentów,ale ten wygląda całkiem ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam je lubię ^^ Plus na dalsze niestety nie mam za bardzo jak/z kim/za co jechać :P

      Usuń
  11. Na początku skomentowałam,chciałam już wyjsć z bloga ale pomyślałam...dobra,obejrze jeszcze ten jej filmik. Oglądam. Nie znam serii,nie lubie tego anime...ale...cóż, moje pierwsze wrażenie? Bylo takie,ze pownniscie jeszcze pracować nad swoimi scenkami. W połowie zaczeło mi się serio podobać. Gra aktorska fajna, troche gorsza muzyka ale miało swój urok<333 no i stroje...stroje to mieliście pierwsza klasa! Sama szylaś swój? Ja osobiście słabo szyje,robie różne dodatki typu skrzydła i szlifuje szycie. Ale występem mnie pozytywnie zaskoczyliście:) no i Carmen robila wam zdjęcia,to wiem. Hah,mieszkam z nią w tym samym mieście^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Wiem, ze powinniśmy jeszcze popracować ^^ Ta scenka była robiona na ostatnią chwilę, ćwiczona dopiero na konwencie (dlatego teraz sobie obiecuję, że już nie biorę udziału w scenkach z osobami, których nie znam :P) Co do muzyki to nie wiem, czy chodzi Ci o dobór piosenek, czy o ich "zmiksowanie/sklejenie" (bo mnie najbardziej własnie to bolało, bo momentami tak strasznie było słychać, że muzyka się urywa i niektóre piosenki były ciszej niż inne i gdyby tylko ktoś powiedział to ja bym to posklejała w godzinkę, ale niestety dziewczyny na siłę chciały udowodnić, że to one tu dowodzą -,-) Co do mojego stroju to przy szyciu tej białej "szaty" pomagała mi koleżanka, bo tak właściwie to ona ma maszynę do szycia i to ona umie szyć :P Ale w najbliższym czasie zamierzam się nauczyć szyć, żeby być bardziej samodzielna ^^ Co do dodatków to większość była moja, tylko te złote muszelki pożyczyłam od koleżanki, która robiła już kiedyś ten cosplay, bo ze swoimi się nie wyrobiłam ;P No i laskę można powiedzieć, ze dostałam XD Miałam jej w ogóle nie mieć na tym konwencie, bo nie wyrobiłabym się ze zrobieniem jej i po konwencie miałam ją sobie w spokoju robić, ale koleżanka zrobiła mi niespodziankę *o* (na początku myślałam,z ę przywiozła mi soją, żeby mi pożyczyć, a ona na to, że to dla mnie :D). Ale tak jak pisałam następne cosplay'e mam zamiar już robić korzystając z coraz mniejszej pomocy ^^

      Usuń
    2. Ale mimo wszystko było fajnie:) mi się podobało. Do Krakowa nie pojade już nigdy bo mi za daleko. Jeśli chodzi o piosenki to chodziło mi raczej o ich dobór. To ,nie obraź się,ale moim skromnym zdaniem było z lekka wieśniackie. Z tarzana... Kurczę,jest tyle głupich piosenek nowszych,które by sie nadały. Disneyowskie już były X razy. No...koleżanki zachowały się nieprofesjonalnie..." One tu dowodzą" ... Jasne....w grupie każdy powinien być szefem,każdy powinien się wspierać i pomagac sobie bo inaczej będzie stres i występ szlak trafi...
      ( jak co to odpisuj mi na moim blogu bo to ze tu wróciłam było czystym przypadkiem,chciałam przejrzeć twoje inne posty bo mi się blog spodobal:)


      Www.japonskiwachlarz.blogspot.com też mam teraz post o cosplayu:)

      Usuń
  12. Ooo, fantastyczna Yamuraiha, tylko tego, no, troszkę za mało odkryte xD Ale, w zasadzie, nawet lepiej, mniejsza szansa że konwentowe zboczeńce się zlecą.
    Kougyoku też świetna, podziwiam dziewczynę, która się za nią przebrała, ta fryzura chyba była superciężka do układania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^ A "odkrycie" to już kwestia tego czy poprawiałam szatę, czy pozwalałam jej opadać :P Jak chodziłam po konwencie to zazwyczaj trochę podciągałam, żeby tak jak napisałaś uniknąć zboczeńców (chociaż i tak się tacy znaleźli XD), ale do zdjęć starałam się opuszczać (no chyba, że ktoś mnie z zaskoczenia złapał i zapomniałam) :D
      No Kougyoku była śliczna *o* A fryzura musiała być straszna 0.0

      Usuń
  13. ...widziałam cię ale bałam zagadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Następnym razem trzeba się nie bać i zagadywać, ja nie gryzę (najwyżej przytulam) ^^

      Usuń