niedziela, 25 sierpnia 2013

Hejt na 2NE1

 Witajcie kochani.
Przepraszam, że post pojawia się dopiero teraz i że nie jest to post o Balconie, ale niestety wciąż nie mogę edytować postów na swoim komputerze i sama juz nie wiem czy to wina przeglądarki, mojego komputera, dodatków, czy czegokolwiek, a na dodatek teraz doszły do tego problemy z internetem... Tego posta publikuję tylko dlatego, ze miałam go napisanego wcześniej i udało mi się na chwilę dorwać do komputera siostry, a chciałam coś wam napisać, żeby dać znać, że wciąż z Wami jestem ;) Także trzymajcie kciuki za mój internet i do następnego :P

Ostatnio zaobserwowałam w internecie coś co niesamowicie mnie irytuje. Mianowicie masa hejów na 2NE1. Może nie jest ich tak dużo, ale mnie po prostu często rzucają się w oczy. I nie chcę żebyście mnie źle zrozumieli, więc od razu zaznaczę, ze to nie tak, że jestem jaką zwariowaną fanką i każda uwaga na temat mojego ukochanego zespołu mnie wkurza. O nie, lubię 2NE1, ale bez przesady, nawet ostatnio sama na moim fanpage'u śmiałam się z kimś z miny Bom (prawdopodobnie spowodowanej botoksem), nit nie jest idealny i rozumiem, że nie każdemu podoba się to samo co mi ;) Ale chodzi mi o dziwne hejty typu:

"Ta muzyka jest beznadziejna, to tylko kilka wersów przepuszczonych przez syntezator dźwięku, CL brzmi jak kaczka, twarz Bom aż się świeci od licznych operacji, Dara zachowuje się jak pojebane dziecko i tylko Minzy jest w miarę normalna..." (parafrazuję, gdyż nie pamiętam całości).


No to od początku:

  • muzyka - o rany, przecież to jest k-pop, jeśli komuś nie podoba ie ten gatunek to nie musi słuchać, a teraz większość muzyków i zespołów ma poprawiane głosy, bo chyba tak się wszystkim bardziej podoba, a to co mnie jeszcze bardziej śmieszy to to, że większość ludzi narzekających na to, ze ich głosy są przepuszczane przez różne programy komputerowe, to fani Vocaloidów... XD
  • kaczkowaty głos CL - powiem szczerze, że od początku zauważyłam to, że głos CL jest trochę specyficzny, ale osobiście uważam to za zaletę, nie jest to typowy piękny głosik z k-popowych girlsbandów, ale charakterystyczny i moim zdaniem i tak bardzo ładny ^^
  • operacje plastyczne Bom - szczerze mówiąc nie mam pojęcia, czy Bom, albo którakolwiek z dziewczyn miała operację, ale podejrzewam, że tak ponieważ branża rozrywkowa w Korei jest bardzo, ale to bardzo wymagająca i już żeby się do niej dostać trzeba być niemal idealnym, a co dopiero później, plus nie rozumiem ludzi, którzy mają coś przeciwko operacjom plastycznym, to znaczy rozumiem, że nie należy przesadzać, ale jeśli ktoś ma pieniądze, nie boi się i będzie się później czuł lepiej z samym sobą, to czemu nie, czym to się różni do kupowania kosmetyków i nakładania makijażu? No ale dobrze, koniec moim przemyśleń filozoficznych na temat operacji plastycznych :P
  • dziecinne zachowanie Dary - to też jest norma w Korei, każdy z nas chyba zetknął się z popularnym koreańskim "aegyo", czyli bardzo słodkim i dziecinnym zachowaniem, które przez większość koreańskich gwiazd jest jeszcze hiperbolizowane i ni używa go tylko Dara :>
  • "tylko Mizy jest w miarę normalna..." - tutaj akurat nie mam nic przeciwko, bo bardzo lubię Minzy, ale zauważyliście, ze to właśnie ona jest zawsze uważana za tą najnormalniejszą? I może to prawda... XD

To by było na tyle moich żali, mam nadzieję, że nie wieliście tego za gadaninę psychofanki, albo za jakieś nienawistne posty, po prostu trochę mnie to wkurza i chciałam się z Wami podzielić moimi przemyśleniami ;) A co Wy o tym myślicie?

33 komentarze:

  1. Tak jest chyba w przypadku wszystkiego co stanie się bardziej popularne, czy to zespół, czy film, czy serial, czy drama albo anime~ Zawsze polecą jakieś hejty zazdrośników albo osób, które nie potrafią przejść obojętnie. Ja jak czegoś nie lubię to tego nie słucham/oglądam/czytam a nie pluję jadem na wszystkie strony. Kompletnie nie rozumiem takiego zachowania. Ludzie chyba naprawdę czują się zbyt bezkarni i wolni w internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie tak samo :) Nie lubię czegoś to tego nie słucham, oglądam itp. Ewentualnie raz wypowiem swoje zdanie na ten temat, ale kulturalnie, a nie chamsko hejtuję ^^

      Usuń
    2. @Tabitha zgadzam się z tobą. Niestety na świecie istnieją ludzie, którzy popadają w obłęd i prześladują na każdym kroku artystów których nie znoszą. Niestety skutki takich zachowań odbijają się echem na zdrowiu psychicznym niczemu niewinnym artystom. Dlatego, gdy coś mi się nie podoba zostawiam to w spokoju a gdy podoba popieram to, tempie tylko naganne zachowanie.
      Pozdrowionka WSZYSTKIM ♥♥♥

      Usuń
  2. Mi nie zdarzyło się przeczytać na ich temat żadnych hejtów. 2ne1 jest bardzo popularnym zespołem, a ze wzrostem np. liczby fanów rosną też anty fani. Może po prostu im zazdroszczą czy dlatego że ich ulubiony zespół jest mniej popularny od nich. Zabawa w hejtowanie jest strasznie dziecinna i żałosna to tak naprawdę obraza dla nich samych, bo nie mają własnego życia i chcą kogoś zdołować, ale to nic dla 2ne1, bo mają wspaniałych fanów, którzy zawsze znajdą jakieś sensowne wytłumaczenia na ich głupie obrazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość ludzi to idioci.Czasem zastanawiam się,czy Bóg dał im rozum.Potem stwierdzam,że nie.Jeśli coś jest w stanie mną rzucić na kolana to właśnie głupota.Ja nie jestem w stanie tego zrozumieć(no,bo co?),aczkolwiek za każdym razem mnie to zadziwia.
    Moim zdaniem(jak tu dziewczyny napisały) to większość tych złośliwych komentarzy bierze się też z niewiedzy.Zamiast poszperać w Internecie o danym kraju kupić sobie książki,żeby się dokształcić to ludzie tego nie robią.To jest bardzo śmieszne,a ja maa z tego niezłą polewkę.Takie osoby tylko się ośmieszają,nic więcej.A jeszcze dodajmy do tego stereotypy i tego typu"bo ktoś mi powiedział,że". No i mamy cały scenariusz gotowy.Żal mi takich osób.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie chce notki o Balconie, tylko o B-5 ! >D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest jako coś piszę na szybko XD

      Usuń
  5. Ja akurat kocham twarz Bom,głos CL i zachowanie Dary.Dla nich wady,dla mnie zalety! ;w;
    Moim zdaniem czego panie z 2ne1,jak i reszta muzyków nie robili,zawsze znajdą się hejterzy c:!

    OdpowiedzUsuń
  6. BOM operację miała i to mm niestety widać boję się o tym jak będzie starsza ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dara jak ma to tez nic dziwnego ehe
      ale co tam tam to jest normalne ;D

      Usuń
  7. Nie rozumiem ludzi, którzy hejtują kogoś, przecież i tak nikogo nie obchodzi ich opinia, tylko wkurzają osoby, które lubią tą osobę czy coś. Nie lubię, nie słucham, nie oglądam, olewam. Jeju czy to takie trudne.
    Każdy ma prawo wyglądać tak jak chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze, powiedzieć, ze na co dzień słucham z deczko innej muzyki, ale to właśnie 2NE1 przekonały mnie do k-pop'u. Bardzo podoba mi się twoja opinia na temat zachowania antyfanów, chociaż sama nie natrafiłam na żadne negatywne komentarze. Co do Bom to czytałam o wielu jej operacjach a na teledyskach jej twarz zdaje się nie zdradzać żadnych emocji. Jak dla mnie jest śliczna i nie powinna już nic poprawiać a dziecinne zachowanie Dary? Według mnie nadaje jej tylko uroku ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA też zazwyczaj słucham innej muzyki, ale k-pop też lubię :) Dla mnie rzeczywiście Bom ostatnio trochę dziwnie momentami wygląda, ale skoro taka się sobie podoba, to co inni mają do powiedzenia? A co do zachowania Dary, to nie zawsze się z nim zgadzam, ale trzeba przyznać, ze Koreanki tak już się czasami zachowują, a Dara jako gwiazda trochę to hiperbolizuję jak i inni ^^

      Usuń
  9. Również uwielbiam głos CL, a Bom rzeczywiście wygląda trochę sztucznie, ale szanuję zdanie innych ludzi i jeśli jest różne od mojego to po prostu nie komentuję i idę dalej, bo po co? Jeśli ktoś czegoś nie lubi to bez sensu jest próbowanie im czegoś wytłumaczyć, bo oni zawsze wiedzą lepiej, więc po prostu się nie przejmuj ;) Dbaj o swoją opinię, a nie opinię innych! Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie jest psychofaniczne gadanie. Po prostu bronisz tego co lubisz. Ja osobiście nie słyszałam jeszcze hejtów na 2NE1

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż, przesłuchałam dwie piosenki 2NE1 i nawet mi się podobały, acz do samego zespołu nie pałam sympatią, bo Park Bom mi nie podchodzi z urody i wygląda trochę sztucznie, ale to powszechna opinia w internecie, odnośnie Minzy, może i jest normalna, ale też jakoś za nią nie przepadam, a jedynie cenię sobie CL oraz Darę. Zamierzam opisać u siebie na blogu swoje odczucia odnośnie 2NE1, kiedy opiszę EXO, ponieważ uznałam, że warto by dodać swoje kilka groszy do opinii innych bloggerów.

    Pozdrawiam Cię i już dawno się do tego zamierzałam na tym koncie, obserwuję.

    Shensheu, dziś Aegyoushi lub jak koreańska nazwa nicka mówi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja 2NE1 lubię, to jeden z pierwszych k-popowych zespołów jakich zaczęłam słuchać ^^ Bardzo lubię CL i Bom, chociaż przyznaję, ze ostatnio rzeczywiście trochę sztucznie wygląda, jednak jestem w stanie jej to wybaczyć :P
      Chętnie poczytam twoje wrażenia co do 2NE1 ^^
      Też pozdrawiam ^^

      Usuń
  12. Prawda jest taka że zawsze znajdzie się ktoś, kto zacznie hejtować wszystko co możliwe =.= Jak dla mnie głos CL jest cudowny właśnie przez to że jest inny niż wszystkie. A jeśli chodzi o operacje plastyczne i "dziecinne zachowania" to jest to już tak powszechne w k-popie, że aż dziwię się że nadal pojawiają się hejty na ten temat x.x

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że czasem po prostu trzeba odpuścić i darować sobie kłótnie. Są tacy, co próbują wywołać lawiny, przez swoją głupotę.
    Mnie też irytują tacy hejterzy, ale znajdą się oni w każdej dziedzinie. Bez względu, czy chodzi o muzykę, sztukę czy nawet śniadanie.

    Ale może jest tak po prostu dlatego, żeby wyrównać poziom. W końcu skoro przybywa fanów k-pop'u, to i anty-fanów także. Może musi już tak być...?

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tego nie lubię, gdy inni zaczęli słuchać k-popu to nagle niektórzy z tych co słuchali go wcześniej hejtują i przerzucają się na inny typ muzyki - . -

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja wyrażę swoją opinie, bo w kulturalny sposób, chyba można?
    2NE1 słuchałam od początku. Zakochałam się w "lolipop". "Fire" z początku mi się nie podobało, lecz później się przekonałam i bardzo polubiłam. ^^ Później pojawiło się "Go Away", "Can't Nobody" i "Clap Your Hands". Wszystkie piosenki lubię, ale ostatnią wprost uwielbiam. Moja ulubiona piosenka 2NE1. Niestety na tym się kończy, bo nie wydały nic więcej co by mnie zachwyciło. Piosenki zaczęły być proste, bardzo zamerykanizowane. "I'm the best", "Ugly", "Scream", "I Love You" i ostatnie piosenki to już dla mnie nie to samo. O solowej płycie CL to już nie wspomnę, bo bym była masochistką. Pominęłam solowe piosenki Bom, bo muszę o niej wspomnieć oddzielnie. Od początku cenię jej umiejętności wokalne, które zawsze są świetne. Uwielbiam "You and I" z całego serca. Ale niestety ja nie jestem jedną z większości fanów (większości czyli nie wszystkich), którzy nie zwracają uwagę na piosenkę tylko "O, to 2NE1,to musi być świetne".
    Co do wyglądu Bom, to powiem to w ten sposób. Ogólnie nie jestem przeciwniczką operacji plastycznych, ale w granicach rozsądku. Niestety przemysł rozrywkowy w Korei działa jak działa, tego nie zmienimy, ale Bom mi jest po prostu szkoda. Przed debiutem wyglądała bardzo urokliwie, teraz wg. mnie wygląda sztucznie. Co nie zmienia faktu, że nadal Ją uwielbiam. :)

    Jeszcze raz podkreślam, że jest to moja i tylko moja opinia, więc rozumiem, że można się z nią nie zgodzić. Szanuje wszystkich fanów. Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, każdy ma odmienny gust i swoje zdanie. Gdybyśmy wszyscy myśleli tak samo to byłoby nudno i moim zdaniem każdy ma prawo wyrażać swoje zdanie dopóki robi to w sposób kulturalny, nikogo nie obrażając ;) Ja też pokochałam pierwsze piosenki 2NE1, chociaż te kolejne też mi się podobają, solowej płyty CL jakoś tak nie mogę... Piosenki Bom są bardzo ładne, a co do jej wyglądu to rzeczywiście kiedyś nawet po tych "operacjach" wyglądała lepiej i mój zdaniem teraz zaczęła już trochę przesadzać. No ale wiemy jako to jest w Korei.
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  16. Na Minzy często padają hejty, że jest za gruba. Niektórzy po prostu są przyzwyczajeni do przepełnionych aegyo Sosiek albo pełnych seksapilu After School. Na Hyunę też są hejty, że pokazuje za dużo - hejty zawsze będą. Szkoda mi dziewczyn, ale cieszę się, że i tak mają oddanych fanów, którzy będą przy nich ^^

    OdpowiedzUsuń