wtorek, 6 sierpnia 2013

Magi: The Labyrinth of Magic

Dawno nie było o anime, więc postanowiłam coś naskrobać ^^
Od jakiegoś czasu nie oglądam praktycznie nic, tylko przesiaduję na YouTube i sporadycznie jakie filmy oglądam, bo nic nie mogę sobie znaleźć, albo niczego nie mogę skończyć. Ale oto właśnie jest anime, które ostatnio obejrzała (kij z tym, że głównie dlatego, że zostałam namówiona do zrobienia cosplay'u z niego XD)


O czym właściwie Magi jest? Trudno powiedzieć... XD
Anime powstało na podstawie mangi autorstwa Shinobu Ōtaki, o tym samym tytule, która zaś była inspirowana "Księgą Tysiąca i Jednej Nocy". Wszystko zaczyna się od tego, że pewnego dnia w różnych miejscach świata pojawiły się tzw. labirynty, których przejście jest piekielnie trudne, ale jeśli komuś się to uda, to może się on wzbogacić, zyskać szacun na dzielni i własnego dżina. z drugiej strony mamy Magich, czyli takich człowieczków z magicznymi mocami, którzy mają swoich wybrańców, którym pomagają przejść te labirynty. W sumie nie wiadomo, kto jest głównym bohaterem anime, ale z początku można strzelać, że to Alibaba, młody chłopak, który za wszelką cenę pragnie się wzbogacić, Alibaba pewnego dnia spotyka Alladyna tajemniczego, żarłocznego chłopca, posiadającego dżina, który jak się później dowiadujemy jest Magim i chłopcy (bo mężczyznami to bym ich nie nazwała XD) razem postanawiają przejść przez labirynt, później dołącza do nich jeszcze, poznana wcześniej niewolnica Morgiana i żeby nie spoilerować powiem po prostu, że tak zaczynają się ich przygody ^^

Od lewej: Morgiana, Alibaba i Alladyn ;)

Ja osobiście mangi nie czytałam, ale kiedyś mam zamiar, obejrzałam pierwszy sezon anime i na pewno będę oglądać drugi, jak tylko zacznie wychodzić ^^


Co do moich wrażeń, to anime mi się bardzo podobało ^^ Nie trafiło może do mnich ulubieńców, ale było zabawne, ciekawe i wciągało, więc spędziłam przy nim kilka fajnych chwil ;)
Serdecznie polecam to anime osobą, które szukają czegoś lekkiego, zabawnego i ciekawego :D

Yamuraiha, postać, której cosplay robię ^^

A wy oglądaliście magi? Jeśli tak to jak wam się podobało? (^_~)

20 komentarzy:

  1. nie oglądałam ale prezentuję się ładnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja w sumie raczej wymęczyłam to anime niż obejrzałam, w kilka miesięcy i jeśli zacznę drugi sezon pewnie tylko jeśli nie będę miała nic do roboty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też momentami nudziło, ale później się wciągnęłam ;)

      Usuń
  3. Wygląda całkiem zjadliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu zastanawiam się czy warto obejrzeć tę serię. Mimo, że z reguły lubię słodkich, młodych chłopców tak tutaj jakoś nie mogę się przekonać do projektu postaci. Sama nie wiem czemu. O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkich małych chłopców... No nie wiem, czy oni tacy są, ale mogę powiedzieć, że anime jest całkiem wciągające i ma ciekawą fabułę :)

      Usuń
  5. Nie masz co oglądać? Polecam Shingeki no Kyojin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka osób mi to poleca, ale jakoś sama nie wiem ;)

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o Shingeki no Kyojin, to wolę mangę, ale anime też bardzo dobre, uwielbiam soundtracki. :)

      Usuń
  6. Z opisu wnioskuje że to Anime jak najbardziej trafia w mój gust ; D Musze koniecznie obejrzeć ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba ^^

      Usuń
  7. Bardzo mi się podobało > V <!
    No i zazdroszczę Ci cosplayowania,ja nie mam odwagi na nieco skąpy strój,ani motywacji by go robić ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^
      Na początku też się strasznie wstydziłam, ale trzeba się przełamać ;) A motywacja, cóż... o nią jest ciężko, ale efekt końcowy zawsze wynagradza wszystkie trudy :D

      Usuń
  8. Ciekawe! Na pewno obejrzę! Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba ^^

      Usuń
  9. Hmmm... nie lubię za bardzo anime, choć kiedyś lubiłam :) Może obejrzę,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko to kwestia gustu, ale mam nadzieję, że jeśli obejrzysz, to Ci się spodoba. Też pozdrawiam,
      Lora ^^

      Usuń