niedziela, 15 września 2013

Dramowy update ^^

Witajcie kochani ^^
Niestety szkoła pozera większość mojego wolnego czasu :< Ale złapałam teraz chwilę czasu, więc postanowiłam napisać, gdyż wczoraj obchodziłam dzisiejsze urodziny, więc byłam raczej zajęta :P A oczywiście moi nauczyciele też zadbali o to, żebym się przypadkiem nie nudziła, przez te dwa dni... Ale wracając do posta ostatnio oglądam kilka aktualnie wychodzących dram i są one całkiem fajne, więc postanowiłam wam o nich troszkę napisać ;)

The Master's Sun


Kraj: Korea Południowa
Typ: horror, komedia, romans, fantasy
Liczba odcinków: 12/17 (te które już wyszły/planowana liczba odcinków)
Długość odcinka: 1h 5min
Wychodzi w: środy i czwartki
A tłumaczenie: zazwyczaj czwartki i piątki

W dużym skrócie drama opowiada o Tae Gong Sil, którą po wypadku w przeszłości nawiedzają duchy, straszą ją i dręczą dopóki nie zrobi tego o co ją proszą. Podczas spełniania jednej z próśb pewnego ducha spotyka aroganckiego dyrektora wielkiego koncernu Kingdom - Joo Joong Won'a (wciąż nie wiem jak odmieniać koreańskie imiona... a może ich nie odmieniać? XD)

Muszę przyznać, że drama na początku była trochę straszna, później zrobiła się śmieszna a czasami nawet urocza, ale w ostatnim odcinku stały się takie rzeczy... A na kolejny muszę czekać tydzień... :P


Who Are You

 
Kraj: Korea Południowa
Typ: horror, thriller, romans, dramat, detektywistyczny, fantasy
Liczba odcinków: 14/16
Długość odcinka: 45min
Wychodzi w: poniedziałki i wtorki
A tłumaczenie: zazwyczaj wtorki i środy

Fabuła znów skupia się na głównej bohaterce - Yang Shi On, która po wypadku i sześcioletniej śpiączce odkryła u siebie zdolność do widzenia duchów. Shi On pracuje w policyjnym oddziale rzeczy znalezionych, wraz z detektywem Cha Gun Woo, który z początku nieszczególnie wierzy w takie rzeczy. Później jest już głównie o duchach i głównej bohaterce próbującej odkryć co się stało sześć lat wcześniej.

Na początku nie mogłam się przekonać do tej dramy, trochę mnie nudziła, ale później się wciągnęłam. W porównaniu z The Master's Sun ta drama jest poważniejsza, atmosfera jest trochę cięższa i bardziej napięta, ale wciąż dosyć przyjemnie się ogląda i główna bohaterka jest zdecydowanie ładniejsza :P Ni jest to komedia, ale nie raz przyprawiła mnie o wybuch śmiechu, kiedy zobaczyłam ocenzurowany (zamazany) nóż bądź rękę trupa... XD


Two Weeks


Kraj: Korea Południowa
Typ: thriller, romans, dramat, akcja, melodramat
Liczba odcinków: 12/16
Długość odcinka: 54min
Wychodzi w: środy i czwartki
A tłumaczenie: zazwyczaj czwartki i piątki

Głównym bohaterem jest Jang Tae San, który pewnego dnia dowiaduje się, że ma córkę, która potrzebuje przeszczepu szpiku kości. Okazuje się, że tylko on może uratować dziewczynkę, więc termin operacji zostaje wyznaczony. Niedługo po tym Tae San zostaje oskarżony o morderstwo, którego nie popełnił. Mężczyźnie udaje się uciec z więzienia i ścigany przez policję i mafię musi przeżyć dwa tygodnie, aż do operacji jego córki... 

Znów trochę poważniejsza drama, jednak bardzo ciekawa i wciągająca. Główny bohater całkiem niezły, więc jest na czym oko zawiesić ;P 


Yamada kun to 7 nin no Majo 

  

Kraj: Japonia
Typ: komedia, romans, fantasy
Liczba odcinków: 5/8
Długość odcinka: 45min
Wychodzi w: soboty
A tłumaczenie: to zależy od tłumaczy

 Yamada Ryu wraz z przyjaciółmi odkrywa legendę o siedmiu wiedźmach odnalezioną w ich liceum. Poszczególne dziewczyny posiadają różne moce, które chłopak potrafi kopiować.

Tym razem już żadnej ciężkiej fabuły, ani duchów. Lekka japońska komedia romantyczna i Yamamoto Yusuke *o* Nie jest to jakieś wybitne dzieło, ale jest zabawne i przyjemnie się ogląda :D

Aktualnie zastanawiam się nad obejrzeniem jeszcze poniższych dwóch dram,a le jakoś nie mogę się zdecydować no i niestety odkąd zaczęła się szkoła nie mam czasu... :<

Good Doctor


Her Legend


No i oczywiście z niecierpliwością czekam na Hiers z Lee Min Hoo i Park Shin Hye <3


Co do anime, to mam pozaczynane kilka serii, ale jakoś tak na żadną nie miałam ochoty, więc postanowiłam obejrzeć pierwszą serię jednego z moich ulubionych anime :>

Fullmetal Alchemist
 

Wszystkie powyższe dramy, które oglądam, oglądam po angielsku na stronie Good Drama ^^

To by było na tyle, napiszcie mi co Wy teraz oglądacie i co polecacie, albo jeśli oglądacie, któraś z wymienionych przeze mnie pozycji to napiszcie co o nich myślicie :D

26 komentarzy:

  1. Ja akurat tłumaczenie Yamady i wiedźm zdecydowanie wole polskie i na nie czekam, ale sama drama jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że jest tłumaczona na polski XD Oj tak, super jest ^^

      Usuń
    2. Wpadnij czasem do nas na forum lizads-subs.pl 8D hehe

      Usuń
  2. a ja mm jakoś nie mogę sie zabrać za oglądanie jakiekolwiek dramy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogłam, ale jak zaczęła jedną to pozostałe trzy jakoś tak same poszły XD

      Usuń
  3. Cholera... a ja jeszcze I hear your voice nie skończyłam XD I Gokusena... i Kimi wa petto... i Liar game... fuck.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dużo dram do obejrzenia, tak mało czasu XD

      Usuń
    2. I jeszcze dochodzą do tego anime i variety shows XD

      Usuń
    3. I książki i seriale i filmy i... niestety nauka >,<

      Usuń
  4. Najbardziej zaciekawiło mnie "Two Weeks" no i oczywiście drama japońska z Yusuke ^ ^ Podrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się obydwie bardzo podobają ^^
      Pozdrawiam,
      Lora.

      Usuń
  5. Ja z tych wszystkich obejrzałabym jedynie Good doctor- chociaż koreańskie dramy oglądam teraz rzadko, ale seriale medyczne uwielbiam ponad wszystko, więc na pewno to zobaczę.

    A Fullmetal alchemist jest całkiem w porządku, jednak mi się zawsze dużo bardziej podobało Brotherhood.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia po "Good Doctor"? :D

      Ja sama jeszcze nie wiem, bo niestety z braku czasu utknęłam na 7 odcinku >,< Ale chciałam obejrzeć to anime, ponieważ mam straszny sentyment do drugiej serii ^^

      Usuń
  6. Skoro w Yamada kun to 7 nin no Majo gra Yamamoto Yusuke <333 to muszę to KONIECZNIE obejrzeć. Gorzej z moim angielskim xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się jak na razie bardzo podoba ^^
      Podobno tutaj http://lizards-subs.pl/ można znaleźć polskie tłumaczenia ^^

      Usuń
  7. Muszę koniecznie obejrzeć ; D Długo nie oglądałam dram ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że coś Ci się spodoba :)

      Usuń
  8. Dzięki za przypomnienie aktualnych dram <3


    nekochuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak dużo dram, tak mało czasu ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,

    zwracam się z uprzejmą prośbą, w sprawie promocji magazynu Asia on Wave, który doczekał się realizacji trzeciego już numeru. Chodzi mianowicie o zamieszczenie na stronie/facebooku, odnośnika o naszej strony internetowej i napisania kilku zdań.

    Jesteśmy pismem, które stara się spełnić oczekiwania ludzi, którzy interesują się Azją, tak jak my - jego twórcy.Piszemy dla fanów, to dla nich uzupełniamy swoją wiedzę i pozyskujemy wywiady znaczących grup muzycznych. Nasi korespondenci zagraniczni, starają się pokazać Azję od zaplecza. Dlatego zależy nam, by utrzymać się na rynku i w dalszym ciągu pokazywać Polakom, jaki ten kontynent potrafi być piękny, a ludzie - mimo wielu kontrowersji - zaskakujący.

    Czekam na odpowiedź, nawet negatywną.

    Pozdrawiam

    Justyna Wypiorczyk
    Dziennikarz AoW
    ----------------
    STRONA OFICJALNA: http://magazyn-aow.pl/
    E-MAIL: info@magazyn-aow.pl
    FACEBOOK: http://www.facebook.com/MagazynAoW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      chętnie bym coś napisała o tym magazynie, ale niestety nigdy nie miałam go nawet w rękach, więc nie sądzę, żebym była wystarczająco dobrze z nim obeznana :)
      Pozdrawiam,
      Lora.

      Usuń
  11. Ja też wyczekuję dramy Heirs! Jak ja się nie mogę jej doczekać! xD
    No... I też chcę obejrzeć Her Legend... Tylko nie znalazłam jej nigdzie po polsku... Więc zawiesiłam się tak jakby. I u mnie też rok szkolny daje się we znaki... więc niestety: totalny brak czasu na dramy. :(
    Przesłuchałam linki do piosenek Lany del Rey. Genialne. :D Akurat te jej piosenki (pomijając Summertime Sadness, którą słyszałam wile razy) bardzo przypadły mi do gustu. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo ^^
      Ja przyzwyczaiłam się do oglądania po angielsku, ale na razie nie zdecydowałam się co chcę obejrzeć :P Tak wiem, to smutne, że nie ma czasu na dramy ;___; XD
      Cieszę się, że Ci się podobają ^^ Ja ostatnio mam na nią taką fazę, że mogłabym słuchać jej piosenek nos top. ;P

      Usuń