poniedziałek, 30 września 2013

Instatn cosplay: Mulan

Witajcie kochani ^^
Wybaczcie, że post pojawia się dopiero teraz, a nie tak jak obiecywałam w niedzielę, ale miałam dzisiaj sprawdzian z biologii i związku z moim sobotnim lenistwem, całą niedzielę musiałam się uczyć :P Mimo wszystko z sobotniego lenistwa coś się zrodziło i właśnie tym chciałam się z wami podzielić ;)

Otóż od jakiegoś czasu planuję zrobienie cosplay'u Mulan i właśnie w sobotę uznałam, że chcę najpierw wypróbować makijaż. Do makijażu, doszła fryzura i w miarę "podobne" ubranie i ozdoby i tak właśnie powstał mój pseudo instant cosplay Mulan :D


Niestety nie mam aktualnie aparatu, więc zdjęcia robiłam komórką i cóż... są jakie są :P Ale i tak mi się podoba ^^ Chociaż na żywo wyglądało to zdecydowanie lepiej ;)

Dopiero po fakcie zauważyłam, że miałam koczka po złej stronie :P

Z racji, że nie miałam pod ręką białego podkładu :P a chciałam tylko zobaczyć jak to będzie wyglądać, na twarz nałożyłam pędzelkiem trochę mąki, a miejsca, które wymagały specjalnego wybielenia potraktowałam białą kredką/cieniem do oczu. Następnie nałożyłam różna policzki (który oczywiście zjadł telefon :P) i poprawiłam brwi czarną kredką.
Następnie na całą 3/4 powieki od strony wewnętrznego kącika oka nałożyłam blado różowy cień, a w zewnętrznym kąciku nałożyłam granatowy cień. Te dwa cienie, połączyłam fioletowym i ładnie roztarłam, ale wy tego oczywiście nie widzicie, bo mój telefon je zjadł :P Później oczywiście kreska czarnym eyelinerem, żeby uzyskać efekt "skośnych oczu" (ale nie widać tego przez złe światło XD). Kończąc makijaż oczu wewnętrzną linię wodną w zewnętrznym kąciku potraktowałam czarną kredką, a wewnętrznym - białą oraz odrobiną białego rozświetlającego cienia do oczu i oczywiście pomalowałam rzęsy czarnym tuszem. 
Później już tylko pomalowałam usta czerwoną szminką, górną wargę trochę ciemniejszym odcieniem, niż dolną i nałożyłam błyszczyk, aby nadać trochę połysku ^^
Ostatnim krokiem było wrzucenie zdjęć do Xiu Xiu Meitu i pomalowanie sobie włosów na czarno, dla lepszego efektu :D

Zawsze dziwnie się czuję, wrzucając tu zdjęcia mojej krzywej mordki :P 

To by było na tyle, obiecuję, że następny post będzie już bardziej sensowny XD

34 komentarze:

  1. Toż to prawdziwa Mulan, ale nie no, podoba mi się, bo mało komu wychodzi coś, co kiczem nie jest. Dobry cosplay.

    OdpowiedzUsuń
  2. OUuu... Podoba mi się, jestem pewna, ze na żywo efekt jest sto razy lepszy, ale tu i tak fajnie wyglądasz. Choć tak po cichutku napisze, ze na drugim zdjęciu ten cień od noska daje dziwne wrażenie... Ale bardzo podoba mi się pomysł na makijaż od Mulan. Zawsze będąc mala dziewczynka, bardzo ja lubiłam. W sumie teraz tez ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Hehe, rzeczywiście, dopiero teraz zauważyłam ten cień :P

      Usuń
  3. Bardzo dobry efekt moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne <3
    Kiedyś wygląd Mulan nieco mnie odrzucał, ale później zauważyłam, że to naprawdę coś! :)
    Azjatki mają ciekawe pomysły na makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ja tam zawsze ją lubiłam, może nie za wygląd, ale za charakter ^^

      Usuń
  5. szkoda, że nie widac tych cieni :c ale wierzę na słowo że na żywo było ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę miała aparat to pewnie spróbuję jeszcze raz ^^ Plus planuję ten cosplay na wiosnę, więc pewnie też porobię jakieś zdjęcia ;D

      Usuń
  6. Ale jesteś ładna. <3 Szkoda, że telefon zjadł cienie i róż na policzkach, bo pewnie całość prezentowałaby się jeszcze lepiej. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Prezentował się zdecydowanie lepiej i jak już uszyję cały cosplay, to na pewno wrzucę jeszcze jakieś zdjęcia ;)

      Usuń
  7. Mulann!! *3* Moja ukochana postać z dzieciństwa! Bardzo ładnie c w tym makijażu, a koczkiem się nie przejmuj tak tez jest dobrze. :3 Czekam na końcowy efekt!
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Planuję ten cosplay jakoś na wiosnę i wtedy na pewno jeszcze wrzucę jakież zdjęcia ^^

      Usuń
  8. Mulan, ale fajny cosplay. Pamiętam, że kiedyś bardzo lubiłam tę bajkę. Ciągle lubię, ale w telewizji nie jest zbyt często puszczana, chyba nawet wcale. Cosplay jednak mi się podoba, acz z tym cieniem od nosa, to rzeczywiście zabawna sprawa. No nic, pozdrawiam i obserwuję!

    http://exo-fanblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Z tego co się orientuję w soboty na DisneyChannel zawsze leci jakaś tego typu bajka lub film np. ostatnio oglądałam Herkulesa (bo nie chciało mi się sprzątać :P).
      No tak, światło padało akurat pod takim niezbyt korzystnym kątem ;)

      Usuń
  9. Widziałam już na DA, całkiem fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na początki, jest całkiem fajne. :D Uwielbiam Mulan, ze wszystkich disneyowych księżniczek z dzieciństwa była moją ulubioną (na równi z Jasminą :P). Dla mnie druga fotografia wcale nie jest dziwna - wręcz przeciwnie, mam wrażenie, że właśnie tu jest najbardziej mulano-podobna. ^^ Ciekawe jaki będzie końcowy efekt. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Mi też drugie zdjęcie się podoba, tylko rzeczywiście, gdyby światło padało inaczej to można by uniknąć zbędnych cieni ;)
      Postaram się, żeby wyszło jak najlepiej :D

      Usuń
  11. Bardzo ładny cosplay, nie dokończony ale śliczny narazie! Jakbyś jeszcze dała troszeczke różu na policzki (tak jak ma Mulan na zdj.) i by było widać cień do oczy to bym na serio pomyślała żę ty to prawdziwa Mulan! XD

    Btw - Chciałabym zobaczyć cały twój końcowy cosplay ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Był róż na policzkach, ale niestety zjadło :< Jak zrobię cały cosplay to na pewno wrzucę zdjęcia, tak żeby i cały makijaż było widać ;)

      Usuń
  12. Oj tam, oj tam. Fajny pomysł, ślicznie wyglądasz *q*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest przepięknie:) lubie twojego bloga. Może biała farba firmy snazaroo? Jest świetna i polecam ja do tego cosplayu,będzie na pewno dobrze wyglądać. Do nabycia w empiku^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Nie wiedziałam o takiej *o* A będzie dobra do twarzy, nie podrażni, albo coś w tym rodzaju? W każdym razie i tak lecę, sprawdzić, czy jest w moim empiku ^^

      Usuń