niedziela, 22 września 2013

Who Are You

Witajcie kochani ^^
Ostatnio postanowiłam, że w póki mam dużo nauki i innych spraw na głowie (czyli praktycznie cały rok szkolny :P) będę dodawać posty co tydzień, dokładnie w niedzielę i ewentualnie jak znajdę więcej czasu i będę miała jakiś fajny pomysł to może, od czasu do czasu, coś pojawi się w tygodniu ;) Mam nadzieję, że taki układ Wam pasuję, bo mnie jak najbardziej :D
Ale przechodząc do sedna (bo po napisaniu tego muszę się jeszcze nauczyć na sprawdzian z chemii :P) znów zauważyłam, że dawno nie było recenzji jakiejś dramy, więc uznałam, że przyszedł czas na Who Are You ^^ Wspomniałam ostatnio o tej dramie, a z racji, że w tym tygodniu się skończyła zdecydowałam, że naskrobię o niej co nieco :)

Wszędzie te same ciuchy, których nie nosili przez całą dramę :P

Fabuła:

Drama opowiada o detektyw Yang Shi On, która po wypadku i sześcioletniej śpiączce odkryła u siebie zdolność do widzenia duchów oraz to, że nie pamięta jak w ogóle znalazła się na miejscu wypadku sześć lat wcześniej. Shi On pracuje w policyjnym oddziale rzeczy znalezionych i tam właśnie spotyka młodego detektywa Cha Gun Woo, którego jedynym marzeniem jest przeniesienie do innego oddziału. Gun Woo dziwi to, że jego "szefowa" wie rzeczy, których wiedzieć nie powinna, jednak na początku nie chce wierzyć w jej paranormalne zdolności...

Bohaterowie:

Yang Shi On główna bohaterka, jest kapitanem/szefową (team leader :P) policyjnego oddziału rzeczy znalezionych. Widzi duchy i ma problemy z pamięcią :P


Gra ją So Yi Hyun. 


Cha Gun Woo główny bohater, detektyw, pracuje w tym samym oddziale (nie znam się na policyjnych prawach, więc nie wiem za bardzo jak to inaczej ując, zwłaszcza, że dramę oglądałam po angielsku, ale wydaje mi się, ze "oddział to dobre słowo ^^) co Shi On.


Gra go Ok Taec Yeon.


Lee Hyung Joon duch tajemniczego detektywa, który jest jakoś związany z przeszłością głównej bohaterki. 


Gra go Kim Jae Wook. 


Choi Moon Shik starszy detektyw, znajomy Cha Gun Woo.


Gra go Kim Chang Wan.


Jang Hee Bin dziewczyna, która także posiada paranormalne zdolności. Wyczytałam gdzieś, że była "fałszywą wróżka" i może owszem nie widziała przyszłości i troche wciskała kit ludziom,a le jednak widziała duchy, więc nie do końca oszukiwała :P


Gra ją Kim Ye Won. 


I oczywiście jeszcze dwaj policjanci, których imion nie pamiętam XD Wiem tylko, że jeden z nich (ten z prawej) nazywał się Im Sung Chan, a jeśli chodzi o tego drugiego, to ktokolwiek widział, ktokolwiek wie  ;P


Co myślę o dramie?

Och dawno mi się drama tak nie podobała ^^ Może jest to spowodowane tym, że dawno nie oglądałam Kdram i naglę zaczęłam aż trzy i ta właśnie była jedną z nich, oraz tym, że niedawno skończyłam ją oglądać, a jakoś tak zazwyczaj dopiero po jakimś czasie zdaję sobie sprawę z wad dram, ale co tam :P


Przede wszystkim podoba mi się to, że drama nie jest taka typowo Kdramowa tylko oryginalna. Nie ma suczy, ani tego drugiego (przystojne duchy się nie liczą :P), nie ma motywu kopciuszka, wrednej matki, bohaterowie zamykają oczy jak się całują i wydaje mi się, ze nie widziałam, żeby ktoś wyciągał baterię z telefonu :D Nie żeby te rzeczy mi przeszkadzały, ale ich brak to miła odmiana ^^


Musze jeszcze dodać, że aktorzy bardzo dobrze sobie poradzili i byli naprawdę ładni, co zdecydowanie jest plusem :P


Nie wiem szczerze mówiąc co więcej mogę powiedzieć, bardzo fajna drama detektywistyczna, trzyma w napięciu, duchy są momentami naprawdę straszne, wątek romansowy mógłby być bardziej rozwinięty, ale jestem to w stanie wybaczyć, ponieważ i bez tego było ciekawie :D 



Na dodatek, mimo że tego nie oczekiwałam, drama była momentami zabawna :) Jednak najbardziej rozśmieszył mnie zupełnie niefabularny moment, czyli ocenzurowanie ręki trupa XD Drama leci o 23:00, oznaczona jako thriller, ale rękę biednego truposzka i nóż i tak trzeba rozmazać, coby się nikt nie zgorszył :P


Dramę oceniam na 10/10.

Dramę z angielskimi napisami można obejrzeć na stronie Good Drama ^^

Więcej zdjęć na Facebook'u :)

To by było na tyle ^^ Jeśli oglądaliście tę dramę to napiszcie mi, co o niej myślicie, a jeśli nie to mam nadzieję, że Was zachęciłam, że się Wam spodoba :)

19 komentarzy:

  1. Kim Jae Wook, jak ty teraz wyglądaaaasz XDD!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest piękny, jak zwykle XD

      Usuń
  2. Zawsze powtarzam, że dramy to nie moja bajka, ale jak coś porusza tematykę zjawisk nadprzyrodzonych to w jakiś sposób skupia na sobie moją uwagę. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Szok znam główną trójkę bohaterów xD Ale i tak się nie zabiorę ;p Kdramy nie są już dla mnie niestety .. POzdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się ciekawie ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli koniecznie trzeba obejrzeć. :D
    Moja lista staje się coraz dłuuuższa. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba ^^
      Moja też... :P

      Usuń
  6. Ohoho 10/10 no to muszę się za nią zabrać *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz na moim osądzie ^^

      Usuń
  7. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kim Jae Wook <3
    Czemu, czemu on ściął włosy T_T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nadal wygląda dobrze ^^

      Usuń