niedziela, 27 października 2013

Jajangmyeon

Witajcie kochani ^^
Niestety jutro mam sprawdzian z biologii, wiec od rana nic tylko się uczę i nie mam czasu napisać posta o Pumpkin-conie, ale za to napisze o czymś przyjemnym chyba dla wszystkich, czyli o jedzeniu :D


Jajangmyeon (jajang oznacza dosłownie; smażony sos, a myeon - makaron) jest to Koreańskie Chińskie danie (XD z tego co zrozumiałam, oryginalnie pochodzi ono z Chin, ale Koreańczycy trochę je przerobili ;>) składające się z makaronu i gęstego sosu zrobionego z czarnej fasoli, mięsa wieprzowego, warzyw i czasami także owoców morza. 


Jeśli ktoś z Was chciałby sobie przyrządzić w domu taki Jajangmyeon to na TEJ STRONIE znalazłam trochę spolszczony przepis ^^ Sama może też kiedyś spróbuję, chociaż szczerze mówiąc, wygląd tej potrawy trochę mnie odrzuca, a poza tym kojarzy mi się ona z obleśną sceną w dramie Coffee Prince :P


To by było na tyle, ten piątek jest wolny, więc może dzięki temu uda mi się znaleźć trochę czasu na pisanie ^^ Dziękuję Wam za wyrozumiałość i napiszcie mi co wy myślicie o Jajangmyeon, jedliście kiedyś? A może chcielibyście spróbować? 

23 komentarze:

  1. Z chęcią bym spróbowała~ Mi przypomina genialne danie od
    mojego ulubionego azja baru 'kurczak pięć smaków'....
    Na samą myśl ślinka mi cieknie ♥ Powodzenia na sprawdzianie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłabym D:
    Tylko ten sos taki czarny, brązowy i dziwnie wygląda xD
    Ale trzeba próbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wygląd tego sosu mnie odrzuca :P Ale też chętnie bym spróbowała ^^

      Usuń
  3. Osobiście uwielbiam wszystko co jest z makaronem. <3 haha Poza tym głodny student zje wszystko... no prawie... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam makaronowe dania *o* XD

      Usuń
  4. Uwielbiam chińską kuchnię. Sądzę więc, że ze smakiem bym pochłonęła jajangmyeon, nawet jeśli jest lekko podrasowane przez Koreańczyków :D

    Momo

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam i jak najbardziej polecam ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ^^ Teraz chciałabym spróbować jeszcze bardziej :D

      Usuń
  6. Chętnie bym spróbowała! Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musimy kiedyś spróbować :) Wycieczka do Korei? :P

      Usuń
  7. Może smakuje lepiej jak wygląda xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, myślę, że wygląda apetycznie. Przynajmniej dla mnie, ale bardziej to pierwsze zdjęcie. ^^ Zjadłabym chętnie. Kurcze, dawno u Ciebie nie byłam na blogu, ale w ramach rekompensaty, umieściłam Cię u siebie w polecanych, bo uznałam, że jesteś warta. Imponuje mi to, że piszesz bloga już tak długo i wytrwale!

    http://azjatycki-fanatyk.blogspot.com/p/polecam.html

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczywiście na pierwszym zdjęciu wygląda lepiej ^^
      Dziękuje bardzo, dzięki takim komentarzom mam ochotę pisać jeszcze więcej :D
      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Ja tam z chęcią zjem taką potrawę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. aj aj. aż się zrobiłam głodna. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jadłam i polecam :) wiele razy właściwie o.O jest to popularne danie wśród obcokrajowców ( nie dziwię się, bardzo dobre :P ) i żołnierzy ;) no nie wiem czy jest podrasowane przez Koreańczyków... przebywam w Korei na chwilę obecną i wszyscy jedzą Black Noodles z Chińskich Restauracji przyrządzonych przez Chińczyków

    OdpowiedzUsuń