środa, 9 października 2013

Jesienno-zimowe konwenty ^^

Witajcie kochani ^^
Wybaczcie kolejny poślizg w terminie posta, ale cały wszechświat uparł się, zęby mnie mogła go w spokoju napisać i opublikować >,< Ale do rzeczy :) tym razem chciałam Wam napisać troszkę o jesiennych i zimowych konwentach, na które się wybieram :D

Xiu Xiu Meitu level: master XD

10:00 - 22:00 
19 Października 2013 r.
ul. Słowackiego 22, Kraków

nie mogę już wytrzymać bez konwentów, a niestety brak mi pieniędzy na pojechanie gdzieś dalej, więc skusiłam się na ten mały konwent. Plus spodobał mi się halloweenowy koncept. Być może będę prowadziła wiedzówkę z Fairy Tail (wciąż czekam na ostateczne potwierdzenie) i będę chodzić po konwencie w "autorskim" inspirowanym halloween stroju ^^

30 Listopada 9:00 - 1 Grudnia 15:00 2013 r. 
ul. Tuitam 44, Kraków

Co jak co, ale B-XmassConu nie mogę sobie darować ^^ Jego druga edycja to był mój pierwszy konwent i od tego czasu pałam do niego wielką sympatią :D

Risukon wersja zimowo-świąteczna (nazwa jeszcze w trakcie ustalania :P)
Najprawdopodobniej 7 Grudnia 2013 r.
Najprawdopodobniej ul. Rynek 14, Nowy Sącz

Jak widać wszystkie dane nie są jeszcze ustalone, ale konwent ma się odbyć, więc ja na pewno na nim będę i jak dostanę więcej informacji to napiszę Wam o tym :)

To by było na tyle, przepraszam, że znów tak krótko >,< Napiszcie mi w komentarzach, czy wy może wybieracie się na jakieś konwenty w najbliższej przyszłości ^^ Ja bardzo chętnie spotkałabym kogoś z Was na którymś :D Plus możecie napisać mi o czym chcielibyście kolejnego posta, a ja postaram się odpowiedzieć waszym oczekiwaniom (^_~)

22 komentarze:

  1. A ja już nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam na konwencie i w najbliższym czasie też się raczej na żaden nie wybieram. T.T

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi na konwenty niestety troszkę nie po drodze, ale życzę udanej zabawy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków O_o jak ja uwielbiam to miasto :> Trochę dla mnie za daleko :/ Ja chcę Wrocław!najbliższym czasie chyba się nie zapowiada by był :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim daleko, a mi najbliżej :P
      We Wrocławiu będzie BAKA 9-10 Listopada 2013 oraz z tego co widzę planowany jest jakiś mniejszy jednodniowy konwent 6 Grudnia 2013 i później prawdopodobnie LOVE w marcu i NiuCon w sierpniu 2014 ^^
      A z resztą sama możesz sobie zobaczyć tutaj --> http://anime.com.pl/calendar,list,2.html :D

      Usuń
    2. Grrr....ty wszędzie masz blisko :D hehe.
      Jechać czy nie jechać. Oto jest pytanie?
      Zapewne nie będziesz we Wrocku? (a może jednak)?:>>

      Usuń
    3. Niestety nie wszędzie >,<
      Jedź, jedź ^^
      We Wrocławiu raczej nie, bo mam trochę daleko... Ale niczego nie jestem pewna, kto wie gdzie mnie poniesie... :P

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ;______;
      Wszystkim daleko, a mnie akurat blisko :P

      Usuń
  5. Sama nigdy nie byłam na żadnym konwencie - niestety, warunki nie pozwalają. ;c Może gdyby były trochę bliżej, a ja nie miałabym innych zajęć na głowie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam czas zawsze znajdę, a do Krakowa mam akurat najbliżej :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. ;____;
      Gdzie Wy wszyscy mieszkacie, że Wam tak daleko? XD Ja mam najbliżej do Krakowa ;)

      Usuń
  7. Dlaczego w Rzeszowie nie ma rzadnych konwentów T^T Do Krakowa pociągiem daleko... Ale w sumie mieliśmy jechać 19 października z chłopakiem do Krk z okazji 2 rocznicy... Więc jakby tak pojechać miesiąc później... : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie ma czegoś w okolicy Rzeszowa (http://anime.com.pl/calendar,list,2.html)? ^^
      Oj, pomyliłam się, to jest 19 października ;) Więc nawet nie trzeba jechać później... ^^

      Usuń