czwartek, 21 listopada 2013

2NE1 - Missing You

Witajcie kochani ^^
Nie pisałam w tę sobotę, ale za to teraz przybywam do Was z "nowościami", a konkretniej z moją opinią na temat najnowszej piosenki 2NE1 - "Missing You" :D


Ja piosenkę usłyszałam po raz pierwszy wczoraj, bo wczoraj pojawiła się ona na YouTube, ale piszę dopiero dzisiaj, bo musiałam ją sobie trochę przetrawić i przekonać się co sama o niej myślę ;)


Może zacznę od samej piosenki, która według mnie zdecydowanie różni się od ostatnich piosenek 2NE1. Szczerze mówiąc, kiedy pierwszy raz ją usłyszałam, nie byłam szczególnie przekonana, ale po kolejnych razach zaczynała mi się podobać coraz bardziej ^^ Ale tam kam z większością k-pop'owych piosenek :D Aktualnie jestem wprost zakochana w części CL i Minzy i zaczyna mi się podobać ten wolniejszy, spokojniejszy klimat, ale wciąż z charakterystycznym dla 2NE1 pazurem.
Reasumując głosy dziewczyn jak zwykle wspaniałe i myślę, że już niedługo uzależnię się od tej piosenki ;)


Co do teledysku... To szczerze mówiąc nie za bardzo go rozumiem XD Nie mam pojęcia co twórca miał na myśli, ale wiem, że jest w nim trochę śniegu, płonące piórka, latające kwiatki, tańczący koleś w brylantowej masce, wanna, czarny samochód, pianino, naga CL, parę praktycznie pustych pokoi i oczywiście dziewczyny ubrane momentami w dosyć ekstrawaganckie, ale jak na nie nawet normalne, ubrania :P
To czego mi zdecydowanie brakuje w tym teledysku to oczywiście taniec... Sama nie wiem czemu... Jakoś przywykłam do przerywników z tańcem w k-popowych teledyskach. No ale jestem w stanie to sobie darować, bo piosenka zdecydowanie nie jest typowym tanecznym kawałkiem ^^

No i na koniec kilka słów o dziewczynach :D

Sexy Minzy :)

Zacznę może od Minzy, która wygląda świetnie, ale moim zdaniem te czerwonawe, tradycyjnie lekko nastroszone włosy nieszczególnie jej służą. Jak dla mnie zdecydowanie lepiej wygląda, kiedy ma je zebrane w kucyka. Jej część piosenki jest, jak już pisałam wyżej, świetna no i zakochałam się w jej butach *o*

Podoba mi się to cosiu na głowie ^^

Kolejna na mojej liście jest Bom, której fryzura tym razem bardzo mi się spodobała. Moim zdaniem takie właśnie długie, brązowe włosy z grzywką bardzo dobrze na niej wyglądają i we fragmencie z pianinem ma na sobie piękny czerwony płaszczyk ^^ No ale WTF? Co z tym brokatowo-gwiazdkowym makijażem? XD Nie wiem co Wy o tym sądzicie, ale moim zdaniem wygląda strasznie śmiesznie, plus ja bym się bała,z ę coś z tego wpadnie mi do oka :P


Co do Dary to nie mam zbyt wiele do powiedzenia. Wygląda trochę jakby osiwiała, ale o dziwo odnoszę wrażenie, że dzięki temu wygląda trochę lepiej niż wcześniej. A może zaczęłam się już do tego przyzwyczajać? Poza tym wygląda bardzo ładnie, chociaż muszę przyznać, że wybuchnęłam śmiechem jak zobaczyłam fioletowe futerko na głowie XD

Cekinki, futra... Czyli to co Koreańczycy lubią najbardziej :P

No i na koniec zostawiłam sobie CL, która ze swoją "nagością" jest chyba największą kontrowersją tego teledysku. Nie mam pojęcia o co ludzie się tak rzucają... Dziewczyna ma bardzo ładne ciało, a poza tym nie pokazała wcale tak dużo i przynajmniej nie huśta się na żadnej kuli :P A poza tym muszę przyznać, że przywykłam do CL w jasnych włosach, więc byłam strasznie zdziwiona, kiedy zobaczyłam ją w tym teledysku. Oczywiście wygląda bardzo dobrze, jak zwykle z resztą, ale po prostu muszę się przyzwyczaić ^^

To już na tyle ^^ Napiszcie mi co Wy myślicie o tej piosence i teledysku :D

29 komentarzy:

  1. http://poazjatyckiemu.blogspot.com/2013/11/2ne1-missing-you.html
    Ode mnie tyle o 2ne1 :D

    W skrócie, uwielbiam tą piosenkę.
    I przepraszam za spam >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co przepraszać ^^ Piszesz na temat, a ja chętnie poczytam ;)

      Usuń
  2. Dla mnie cały klip przysłoniła Bom, której już się twarz nie rusza od tych zabiegów. Woskowa maska normalnie. A szkoda bo wokalnie to ją chyba lubię najbardziej z całego bandu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, rzeczywiście twarz Bom jest trochę pozbawiona mimiki. Ale ja bardzo lubię jej głos, więc lubię ją całą :D

      Usuń
  3. *napisała długi komentarz, ale złośliwy internet się zaciął i musi pisać od nowa*

    Jak przeczytałam ostatnie zdania z "kulą" to przed oczyma od razu stanęła mi Miley. x_x Jak ja nienawidzę "Wreckling Ball" - a konkretniej teledysku, chociaż sama piosenka zaczyna mi się przejadać. No ale nie o tym temat.
    Na ogół nie lubię wolnych piosenek, zarówno w k-popie jak i w innych gatunkach. Mimo wszystko, mam te "nieliczne" do których się przekonuję - "Missing You" do takich się zaliczyło. Piosenka i teledysk na pewno lepsze od dwóch ostatnich. Wszystko jest tu takie spokojne, wręcz melancholijne - a przez ten śnieg znów zachciało mi się zimy (ale nie takiej jak zeszłoroczna). xD Podobnie jak Tobie, brakowało mi tutaj tańca - a szkoda, bo lubię patrzeć na takie kadry w teledyskach. Kreacje raz mi się podobały, a raz nie. Najlepiej moim zdaniem wypadły Minzy i Dara, całkiem ładnie im w tych nowych kolorach włosów. CL wolałam za to w blondzie, a BOM...no cóż. Dziewczyna ma naprawdę śliczny głos, ale twarz wygląda - nie oszukujmy się - bardzo sztucznie. Nie interesuję się plotkami z życia k-popowych gwiazd, więc nie wiem czy to tylko makijaż ma źle dobrany czy faktycznie coś sobie "poprawiła". Niemniej wolę BOM w naturalniejszym wydaniu.

    I ode mnie to tyle. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *niedobry internet ;)*

      Ja muszę przyznać, że lubię piosenkę "Wreckling Ball", ale teledysk jest straszny :P
      Ja też z reguły wolę energiczniejsze piosenki zwłaszcza k-popowe, ale ta akurat przypadła mi do gustu ^^ Ech... Ja nie lubię zimy i najchętniej bym ją przeskoczyła (no może zatrzymałabym się tylko na święta i zimowe konwenty XD). Zdecydowanie brakuje tańca! ;)
      Co do dziewczyn się zgadzam, a co do samej Bom, to też za bardzo nie interesowałam się tym, czy miała operacje czy nie, ale nawet jeśli miała to nie przeszkadza mi to w dalszym lubieniu jej :)

      Usuń
  4. Witam^^
    Także dopiero dzisiaj przetrawiłam piosenkę i teledysk. Co do muzyki jestem zachwycona, miło płynnie brak dźwięków techno. Bąbelki za to w tle mnie odprężają^^ (mówię o tym śmiesznym dźwięku!!)
    Co do dziewczynek... Ah! Minzy pobiła samą Siebie! Naprawdę wygląda jak kobieta z klasa drapieżna a jednak delikatna na swój sposób!
    Dara! Sama klasa w jasnych włosach! I wygląda tak młodziutko w tym sweterku w gwiazdki i rozpuszczonych włosach! (az trudno uwierzyć ze jest z mojego rocznika!)
    CL! Przyznam ze tez mnie zaskoczyła występujac w czarnych włosach ale bardzo mi ise podoba! Juz uwielbiam jej kolczyki i to futerko!
    Bom.. i niestety ponownie mnie zawiodła. jak wokalnie cud miód na moje uszy tak nie mogę na nią patrzeć. Rozumiem ze ma wyglądać jak laleczka... ale ONA nie ma mimiki twarzy!!! ZERO!! Przeraziło mnie to i bardzo zmartwiło...Jej dążenie do perfekcji ją zgubiło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć ^^
      Hehe, rzeczywiście śmieszny ten dźwięk w tle XD
      O tak Minzy wygląda lepiej niż zwykle, Dara jak już napisałam także się poprawiła, a sweterek w gwiazdki jest uroczy ^^ A CL zawsze jest piękna, chociaż nie jestem wielką fanką futerek ;)
      Szczerze mówiąc u Bom zauważyłam to już jakiś czas temu, ale zupełnie mi to nie przeszkadza, po prostu czasami śmieszy mnie to, że cały czas ma taką samą minę, ale to tyle :)

      Usuń
  5. Piosenka do mnie nie przemawia, ale teledysk całkiem fajny. Niektóre sceny wyidealizował Tumblr, jednak większość na plus :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Też musiałam sobie trochę przesłuchać, żeby się wkręcić. Nadal nie podobają mi się partie Bom, które po prostu nie pasują moim zdaniem do reszty. Tak samo nie wiem, nie uwzięłam się, ale i z wyglądu Bom najgorzej wypadła moim zdaniem, a najlepiej Dara, która w końcu nie wygląda jak jakiś koczkodan, tylko ładnie i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię partie Bom, ale to już kwestia gustu ^^ Co do wyglądu to mnie się bardzo podobają jej włosy, ale rzeczywiście zdarzało jej się wyglądać lepiej :) A Dara rzeczywiście zdecydowanie się poprawiła :D

      Usuń
  7. Dla mnie ta nowa piosenka była mega niespodziewanką. Zakochałam się już w tym Uuuuuaaaaa na początku xD a później we fragmencie od 2:20. Tekst jest świetny, szczególnie tam <3
    Co do teledysku, to rozumiem go po mojemu i tyle xD
    faktycznie, brakuje im tańca :/ szkoda, bo zawsze mają świetne choreografie :)
    Jak dla mnie, powinno być mniej makijażu, więcej tańca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo podobają się te momenty ^^
      O tak zdecydowanie więcej tańca! :D

      Usuń
  8. Moja opinia o MV znajduje sie tutaj:
    http://szpilkiwsniegu.blogspot.com/2013/11/artystyczne-teledyski.html
    Nie tłumaczyłam tam jego interpretacji, wiec napisze kilka słów tutaj:
    Teledysk jest złożony z jednej strony mamy porzucone nie co rozżalone dziewczyny które poprzez swój strój/makijaż /pozy pokazują swoją postawę wobec tej sytuacji. Myślę,że aranżacja ich wizerunku osiągnęła tu wręcz perfekcyjny stan,za to kocham YG które bardzo dba o takie szczegóły i w przeciwieństwie do cb nie pociągam tego pod mój gust w dobrze ubioru czy charakteryzacji tylko patrzę na ogół,a potem zagłębiam się w treść bo o to tu chodzi. Z drugiej mężczyznę który jest osobę do której kierują te słowa,równie podminowany jak i one, krążą po nie co rozwalającym się budynku (ich uczucie) ,nie wiedząc o sobie nawzajem (każda ze stron myśli,ze tylko ona nadal to przeżywa) nie wiedząc co z tym zrobić( momenty gdy dziewczyny sie nie ruszają jakby czas stanął w miejscu) . Palące się pióra, rozwiewane kwiaty symbolizują kończące 'wypalające' porzucone uczucie.
    Co do sceny CL,w Korei panuje inne podejście do popularyzowanych w tv/mediach zachowań,póz ,obrazów jak pewnie sama zauważyłaś dlatego jest tak a nei inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, tyle jestem w stanie zrozumieć i zgadzam się z Tobą, że YG Entertainment świetnie zajmuje się takimi właśnie symbolicznymi szczegółami. Jednak nieszczególnie przemawiają do mnie takie artystyczno-symboliczne teledyski (lekcje języka polskiego w szkole zepsuły moje poglądy na temat jakiejkolwiek artystycznej wizji autora), więc wolałam się na ten temat za bardzo nie wypowiadać. A co do CL to rzeczywiście większość z Nas wie, czemu jest to kontrowersyjne, ale po prostu chciałam to zaznaczyć :)

      Usuń
  9. Mi się bardzo podoba. :D A CL jest cudna. I ta artystyczna wizja nagości dla mnie nie jest wcale kontrowersyjna. CL wygląda bardzo kobieco... I wcale się nie afiszuje, nie robi niczego, co mogłabym uznać za jakiekolwiek 'coś'... Jest piękna. Tak po prostu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam dokładnie tak jak Ty, no ale wiemy, że w Korei jednak podchodzą do tego zdecydowanie inaczej, więc to pewnie przyczyna tych kontrowersji ^^

      Usuń
  10. Piosenka trochę zbyt spokojna jak dla mnie, ale nie jest źle, i tak mi się podoba ;) Bardzo podoba mi się wygląd CL I Dary, trochę mniej Minzy, a o Bom nie wspomnę, bo zwyczajnie za nią nie przepadam ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się podoba, chociaz sprawia wrazenie kilku połączonych ze sobą piosenek ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi w ogóle piosenka nie pasuje do tego teledysku. Piosenka jest prosta, a
    w teledysku panuje taki przepych, że aż oczy bolą. Ciuchy (nie chcę nawet
    wiedzieć od jakich projektantów i ile forsy na nie poszło) i fryzury, też jakoś
    nijak niedopasowane do dziewczyn. Najlepiej z nich wszystkich wyszła Dara.
    Ślicznie wygląda w tych włosach. Dodały jej powagi i kobiecości, bo wcześniej
    wyglądała jak dziecko. Moim zdaniem najlepsza piosenka 2NE1 to I love You.
    I wątpię, żebym to zdanie zmieniła, skoro robią teraz taką SZTUKĘ :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja ewidentnie ulubiona piosenka. Taka wolna, spokojna. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mają fajne stylówki - jak zawsze ciekawe - uwielbiam się na nie gapić w praktycznie każdym teledysku :3 mód dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piosenka jest świetna, po prostu sie w niej zakochałam. Nareszcie comeback godny 2NE1, chciałoby się rzec ;) Falling in Love i Do you love me to bardzo przyjemnie piosenki, ale do obydwóch musiałam się stopniowo przyzwyczajać. Z Missing You było inaczej - już pierwsze 20 sekund utwierdzilo mnie w przekonaniu, że piosenka będzie genialna. No i jest ; D
    Co do teledysku. Według mnie może nie ma jakiejś fabuły, ale bardzo bardzo bardzo mi się podoba. Minzy, Bom, a nawet Dara wyglądają super. I teraz ostatnio lekko kontrowersyjny temat - nagość CL w tym klipie. Może kogoś to zdziwi, ale ona (nagość) jest dla mnie tutaj po prostu piękna, taka symboliczna, pasująca do nastroju piosenki i co najważniejsze - raperka się z nią nie obnosi! Nie jest nachalna ani wulgarna, lecz jest delikatna i piękna. Takie jest moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam tą piosenkę <3 zakochałam się w niejm, jest idealna na takie jesienno-zimowe wieczory :P
    Zapraszam do mnie :3 Reaktywacja!
    http://as-in-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna nutka :) Lubie 2ne1 i UWIELBIAM ❤ CL ❤ więc nie wypowiadam się na temat jej nagiej sceny ;p w czym i jak by nie wystąpiła i tak zawsze będzie dla mnie nr 1 w k-popie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń