niedziela, 10 listopada 2013

Kdramy, cosplay'e, kdramy, konwenty, sweet focie... XD

Witajcie kochani ^^
(Swoją drogą zawsze tak zaczynam posta... Czy to dziwne? XD)
Siedzę sobie właśnie, popijam kakao, nie mogę oglądać Heirs bo obejrzałam już wszystkie odcinki jakie do tej pory wyszły i muszę czekać na następne do czwartku :P Słucham sobie The Naked And Famous - Girls Like You, zdecydowanie nie uczę się biologii i sama nie wiem co ze sobą zrobić, więc dzisiejszy post będzie trochę bez sensu XD Trochę o mnie, trochę o kdramach... :P

Przede wszystkim zbliża się B-XmassCon 4 i Snowdrop i w zwiążku z tym mam do Was dwa małe pytanka/prośby o pomoc ^^

Po pierwsze prowadzę na B-Xmassie panel o tytule "Czy Kdramy są tylko dla dziewczyn?" Ponieważ wiem, że większość moich kolegów twierdzi, że koreańska drama = babski serial/telenowela. Dlatego właśnie chcę zrobić panel, na którym przedstawię kilka typowo "babskich" dram oraz kilka, które moim zdaniem mogłyby się spodobać także panom ^^ I na końcu trochę je porównać. Obmyśliłam sobie już mniej-więcej jak to będzie wyglądać i mam kilka wybranych specjalnie do tego dram. Ale z racji, że nie oglądałam ich znowu aż tak dużo chciałabym Was poprosić o pomoc. Czy są jakieś dramy, które uważacie za typowo dla dziewczyn oraz przede wszystkich takie, które myślicie, że mogłyby się spodobać także płci męskiej? A może macie kolegę/chłopaka, który ogląda dramy i znacie jakieś jego ulubione tytuły? Jeśli tak to napiszcie mi w komentarzach lub na maila - looklora@gmail.com ^^ Będę wdzięczna za każdą, nawet najmniejszą pomoc :D


Po drugie mam już prawie gotowy cosplay na B-XmassCon, ale strasznie chciałabym zrobić coś nowego na Snowdropa i problem w tym, ze niestety nie mam zbyt wiele pieniędzy no i niestety, przez szkołę, także czasu mimo, że zostały jeszcze niecałe dwa miesiące. Sama myślałam nad zrobieniem podstawowej wersji Mulan, ponieważ strasznie chciałabym zrobić jej cosplay i planuję zrobić wersję Mulan panny młodej, ale niestety jeszcze nie teraz (może na wiosnę ^^), a ta wersja to zawsze jakieś wyjście :)


Tylko zastanawiałam się czy ten cosplay nie jest zbyt prosty/zwykły i pewnie nikt go nie rozpozna (chociaż nie na tym mi zależy :>). Zastanawiałam się też nad Aquarius z Fairy Tail, ale sama nie wiem, ponieważ nie jestem pewna, czy chcę (znowu) chodzić pół naga po konwencie XD


I tutaj rodzi się moje pytanie: czy ktoś z Was ma pomysł na jakiś w miarę prosty ale fajny cosplay? Do dyspozycji mam moje brązowe włosy do łopatek, długą, jasnoniebieską perukę i ewentualnie do mogłabym pożyczyć czarną do ramion i trochę dłuższą w kolorze blond ^^ Pytam Was bo wiem, że sama mogłam po prostu nie wpaść na nawet oczywiste pomysły :D Także tak jak poprzednio każdy pomysł mile widziany i będę bardzo wdzięczna (^_~)

Na koniec chciałam Wam pokazać owoc mojej wczorajszej nudy XD 


Ćwiczenie makijażu do cosplay'u i bawienie się peruką, jest zdecydowanie przyjemniejsze niż nauka :P 
Zawsze jak robię sobie zdjęcie, na którym mam wyglądać "słodko/uroczo" to ma wrażenie, że wychodzę jakbym się źle czuła XD

Ach, no i jeśli ktoś z Was byłby zainteresowany to jakiś czas temu założyłam sobie konto na Ask.fm - http://ask.fm/HimeLora :D 

To na tyle ^^ Jeśli macie jakieś pomysły to piszcie i do "przeczytania" za tydzień, a jeśli to dla Was za długo to zapraszam na mojego Facebooka - https://www.facebook.com/looralook :D

27 komentarzy:

  1. Mam ten sam problem z Heirsami. Zazwyczaj oglądam japońskie dramy i raz próbowałam obejrzeć koreańską, którą do tej pory nie skończyłam, ale 'The Heirs' aż wyczekuje z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ^^
      Ja może nie z niecierpliwością,bo fabuła mnie jakoś nie powaliła, ale Park Shin Hye i Lee Min Ho *o* XD

      Usuń
  2. Koreańskie dramy dla facetów? Hmh, nie oglądałam zbyt dużo koreańskich dram, więc ciężko mi coś doradzić. Może poszukaj czegoś w gatunku akcji, kryminału? Do głowy przychodzą mi jedynie w tej chwili Vampire Prosecutor i Special Affrairs Ten- obydwie dramy to typowe dochodzeniówki, coś w stylu amerykańskiego CSI- jak dla mnie, w sam raz i dla dziewczyn i dla chłopaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie o takim gatunku myślałam ^^

      Usuń
  3. niebieskie włosy - Umi Ryugizaki z Magic Knight Rayearti, Vivi z One Piece, fem!Kuroko to moje pierwsze skojarzenia z jasnoniebieską peruką XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny kolor włosów i piękne zdjęcia * O *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to peruka, ale dziękuję ^^

      Usuń
  5. O, na bxc też będę, ale raczej w roli wystawcy, więc może ciężko być wyrwać się na Twój panel, a zapowiada się interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Ale fajnie, że jedziesz, może przynajmniej uda nam się zobaczyć i pogadać :D

      Usuń
  6. o cosplay Mulan musi słodko wyglądać <3
    na ostatnim niuconie coslayerowałam Yuuki Cross xd
    wspaniały blog kyaa!
    buziaki pozdrawiam ;)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba widziałam nagranie z Twojego cosplay'u ^^
      Dziękuję i pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Musiałabym się kiedyś wybrać na jakiś konwent już od półtorej roku na żadnym nie byłam.
    Oj tam, ładnie CI, gdy półnaga chociaż po konwencie, ale nie wiem, czy to dobra pora roku na taki cosplay. xD
    W peruce wyglądasz prześlicznie a i makijaż zrobiłaś piękny. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz okazję, B-Xmass już pod koniec tego miesiąca ^^
      Hehe, dokładnie XD
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  8. Z niebieskimi włosami to tylko Miku Hatsune mi się kojarzy, ale
    ponoć wielu osobom jej postać się już bardzo przejadła :D
    A z dramami to nie mam pojęcia ._. Te co oglądałam są zdecydowanie
    babskie ^^"
    PS. Wcale nie wyglądasz jakbyś była chora! Jak dla mnie mega uroczo ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Miku Hatsune nie specjalnie się interesuję, ale to już tradycja, ze na każdym konwencie jest jakiś jej cosplay XD
      Dziękuję :D

      Usuń
  9. Również mam w planach obejrzeć Heirs ;D Widzę, że Ty też polecasz, więc jestem jeszcze bardziej ciekawa. Jeżeli chodzi o dramy to też mi się wydaje, że w większości są typowo "babskie", ale z pewnością są też takie dla facetów, jak np. te kryminalne czy thrillery.. Niestety nie oglądałam takich. Nie twierdzę, że nie ma chłopaków oglądających dramy, ale na pewno nie ma ich wiele, a już w szczególność w Polsce. Mój chłopak obejrzał raz ze mną jeden odcinek "To The Beautiful You", bo go zmusiłam i w sumie to w ciągu całego odcinka nasłuchałam się tylko negatywnych komentarzy, ehh.. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heirs jest fajne ^^
      Ech mój znajomy też raz oglądał kawałek "To the Beautiful You" i później przez jakiś miesiąc się ze mnie śmiał :P

      Usuń
  10. Z dram dla dziewczyn polecałabym "Mary Stayed out All Night", "Coffee Prince" i "Personal Taste" (tutaj nawet moja mama jest za). A z dram dla chłopaków... "Ghost" wygląda na porządny kryminał (mam ochotę się za niego wziąć zaraz po tym, jak skończę oglądać "Heirs") i "City Hunter"- tam jest trochę romansu, ale trzeba przyznać, że sceny walki są przednie.
    A może (do twoich brązowych włosów) cosplay Sophie z "Ruchomego zamku Hauru"? Nie wiem, czy to się zalicza do anime (nie siedzę w tym temacie, wolę dramy XD), ale Sophie była urocza :3.
    Pozdrawiam
    Młoda^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny efekt nudy ;D

    pozdrawiam ;*
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hym, większość dram kpopowych jest dla dziewczyn, a dla facetów to może jakies typowo sportowe? Cosplay? Zrób cosplay Shuurei z Saiunkoku Monogatari ! O ile masz chęci, bo wygląda na dość skomplikowany, ale zawsze jakiś pomysł na przyszlość ;) Albo Azumi z filmu Azumi, całkiem prosty i ładny ^ ^ Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemyślę to, dziękuję bardzo i pozdrawiam :D

      Usuń
  13. heheh nauka c: spoczko cosplaye też bym nie chciałanago chodzić. Zwłaszcza że takie coś to już od gimnazjum mnie nie jara. Gapi się na mnie zdecydowanie za dużo ludzi. Myślałam czy by sobie nie kupić peruki - fajna zabawa :3 na dramach sie nie znam nie widziałam ani jednej jak na razie - tylko fragmenty. Już z anime lepiej :D Trzymam za ciebie kciuki z nauką i genialnym pomysłem na cosplay!

    OdpowiedzUsuń
  14. Możesz zrobic cosplay mei misaki z anothera^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wystarczy: przepaska, peruka( ta czarna do ramion), biała koszula, zakolanówki i spódnica^^

      Usuń