środa, 25 grudnia 2013

Bom & Hi - All I Want For Christmas Is You

Witajcie kochani ^^
Pozwoliłam sobie na małe świąteczne lenistwo wiec dzisiaj będzie krótko, ale świątecznie ^^


Jak może wiecie lub nie YG Entertainment postanowiło zrobić fanom prezent świąteczny w postaci powyższego coveru znanej piosenki Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You w wykonaniu Bom z 2NE1 i Lee Hi :)


Sama piosenka jest bardzo popularna, więc można znaleźć wiele jej coverów, lepszych i gorszych. Z przykrością stwierdzam, że to wykonanie nie należny do moich ulubionych. Oczywiście w kwestii technicznej piosenka jest świetnie wykonana. Obydwie piosenkarki mają świetne głosy i słuchało mi się ich z przyjemnością, ale sama nie wiem... Ta wersja jest taka jakaś smętna... Straciła to przyjemne "ożywienie", które najbardziej podoba mi się w oryginale :)


Teledysk... YG Entertainment co się z wami dzieje? Już nie mogę tych ich artystycznych, symbolicznych teledysków... Zwłaszcza,z ę ten wydaje się jeszcze jakiś taki smutny... Mamy zafoliowane pomieszczenia, mleko wylewające się z szafy (mam nadzieję, że to mleko :P), dziewczyny leżące w jakichś dziwnych przyschniętych krzakach/ziołach/kwiatach w tragicznych makijażach, sprawiających, że wyglądają jakby były chore, trochę śniegu, "wygłupianie" się na korytarzy, które wygląda na tragicznie wymuszone, rozwalanie lodu siekierą, latający prezent, jakieś jedzenie i szczur (? O.o), zimne ognie i oczywiście przesiadywanie w pokoju i śpiewanie... Wybaczcie, ale jakoś nie szczególnie to do mnie przemawia ^^


Reasumując piosenka całkiem przyjemna, jednak niestety nie trafiła jak na razie do moich ulubionych, ale Lee Hi ma śliczną sukienkę :P


Na koniec chciałam Wam wszystkim życzyć wesołych świąt, mam nadzieję, że spędzacie je we wspaniałej rodzinnej atmosferze. Życzę Wam wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich, nawet najskrytszych marzeń. I oczywiście bardzo Wam dziękuję za spędzony razem wspaniały rok i mam nadzieje, że na następne święta znów będę mogła Wam złożyć życzenia na tym blogu i że ze mną wytrzymacie :D


PS. Poczułam świąteczną atmosferę i pomyślałam, że może Wy macie jakieś życzenia dotyczące postów, które mogłabym spełnić? Jeśli tak to piszcie w komentarzach o czym chcielibyście, żebym napisałam a ja wybiorę najciekawsze pomysły i postaram się na nie jak najlepiej odpowiedzieć ^^

To tyle na dzisiaj ^^ Napiszcie mi co Wy myślicie o tej piosence i jeszcze raz wesołych świąt :D A co porabiacie w święta? Ja zaczęłam pisać świąteczne opowiadanie, jem, śpię i jutro jadę do babci... jeść XD

24 komentarze:

  1. Piosenka bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka nawet podoba mi się i też zgadzam się, że brakuje "oryginalności" XD
    Nawzajem, chociaż to już było wczoraj :3 No nie wiem co chciałabym, żebyś coś napisała.. XD
    Purezento były ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj byłą wigilia, a święta dalej trwają ^^

      Usuń
    2. Faktycznie ;D
      Przepraszam za późną odpowiedź ^^"

      Usuń
    3. Nic nie szkodzi ;) Kto a czas w święta przesiadywać na blogach :P

      Usuń
  3. Faktycznie taka jakaś trochę przytłaczająca, ale w sumie tylko na początku. Dalej całkiem miło dźwięczy w uszach :)
    Wiesz, teledysk trochę inny jakiego się spodziewałaś, ale może to dlatego, że w Korei Święta obchodzą całkiem inaczej.
    Pogodnych Świąt ;*
    ChinKa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo możliwe :)
      Dziękuję bardzo ^^

      Usuń
  4. MERRY CHRISTMAS! :D
    Piosenka, przyznam szczerze - wolę oryginalną wersję. Weselszą i o wiele bardziej pasującą do świąt. Ten cover jest taki...ponury. Głównie za sprawą teledysku, bo sama piosenka nie jest taka zła (duży plus dla wspaniałych wokali Bom i Lee Hi - swoją drogą, śpiewanie po angielsku nawet dobrze im wychodzi). Rozumiem, że w Korei święta mogą być obchodzone inaczej, ale mimo wszystko wideoklip wydaje mi się smutny. Nawet, jeżeli znajduje się tam wiele szczęśliwszych nawiązań do świąt. Do stylizacji za to mam mieszane odczucia - raz nasze wokalistki wychodzą ładnie, a raz tak sobie...powiedziałabym wręcz, upiornie, jeżeli mowa o Lee Hi. Jest ładna, ale ma w sobie coś takiego...dziwnego? Nietypowego może. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zgadzam się z tobą całkowicie ^^

      Usuń
  5. O rany... Cała piosenka nie jest zła, ale jednak najlepszy w niej jest... teledysk xD
    Chociaż strasznie mnie denerwuje Bom, kiedy słychać, że musi się nieźle narobić żeby wyciągnąć niektóre dźwięki, a w teledysku ledwo owiera te usta -,-
    Pozatym Hi tu się jakoś trzyma, ale Bom mnie tak denerwuje swoim głosem. Naprawde, nie rozumiem tego fenomenu. W 2NE1 jakoś to się broni, ale na żywo.. brr..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście wygląda to nie najlepiej, ale ja tam lubię głos Bom, więc to akurat w piosence i się podoba :)

      Usuń
  6. Teledysk piękny ale oryginał podoba mi się bardziej ta wersja bardzo smutna jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się ;/ Ciężko mi się tego słucha. Wesołych i szczęśliwego nowego roku ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucia :)
      Dziękuję bardzo i nawzajem ^^
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  8. Piosenka rzeczywiście różni się nieco od oryginału ale w końcu o to chodzi. Dziewczyny i tak dobrze sobie poradziły ^^
    [Spam]
    Zapraszam do mnie ;D
    http://azjatyckie-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba, szczególnie, jak się rozkręca bit po tym, jak Hi wierzą coś na choince i idzie z tym pudełkiem ^^ Na początku denerwował mnie głos Bom, bo wg mnie, gdyby śpiewała to sama Lee, wyszłoby lepiej c: Wolna jest, ale miła, a nie można spodziewać się szybkiej piosenki po Hi, skoro ona najlepiej czuje się w bluesie, więc można się było tego spodziewać :3

    OdpowiedzUsuń