niedziela, 8 grudnia 2013

Snowdrop

Witajcie kochani ^^
Pisałam już o tym na Facebook'u, ale postanowiłam, że napisze jeszcze tutaj, bo chciałabym, żeby ta informacja trafiła do jak największego grona odbiorców :D


27 Grudnia 2013 roku w Nowym Sączu odbędzie się jednio dniowy, zimowo-świąteczny konwent o nazwie Snowdrop. Zabawa startuje o godzinie 8:30 w Pałacu Młodzieży - Rynek 14, Nowy Sącz i trwa do 20:30.


Zorganizowane będą liczne wiedzówki i konkursy, panele tematyczne, cosplay oraz evil cosplay, vixa, larp i oczywiście konsolówka, w tym trzy godziny atrakcji prowadzonych przeze mnie ;)
Sama planuję być na konwencie od początku do samego końca i świetnie się bawić :D Wciąż nie zdecydowałam w jakim cosplay'u się wybieram, ale mam jeszcze trochę czasu (ale nie za dużo XD)
Liczba miejsc jest ograniczony osoby które przyłączą się do wydarzenia na facebooku mają zapewnioną wejściówkę ;)
Serdecznie Was wszystkich zapraszam, chętnie wreszcie spotkałabym kogoś z Was ;P
I na koniec mam małą prośbę; jeśli Wy moglibyście w jakiś sposób udostępnić informację o Snowdropie, poprzez udostępnienie tego posta lub strony konwentu na Facebook'u, albo napisanie czegokolwiek o nim na swoim blogu/Facebook'u/Twiterze lub gdziekolwiek indziej to byłabym Wam bardzo bardzo wdzięczna :D

PS. Wybaczcie, że ostatnio tak mało piszę i że nie ma jeszcze na blogu relacji z B-XmassCon'u i że nawet często nie mam czasu odpowiadać na wasze komentarze, ale niestety mam strasznie dużo nauki, bo moi nauczyciele muszą do świąt wystawić proponowane oceny i chyba dopiero teraz to sobie uświadomili no i niestety przez ostatni tydzień byłam chora >,< Ale teraz jest już coraz lepiej, więc obiecuję, że do końca przyszłego tygodnia pojawi się recenzja konwentu, a w trakcie przerwy świątecznej postaram się trochę nadgonić z postami :D

To tyle, jeszcze raz serdecznie zapraszam na Snowdoropa i mam wielką nadzieję, że kogokolwiek z Was na nim zobaczę ^^

7 komentarzy:

  1. Niestety dla mnie za daleko : ( ale życzę miłej zabawy ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal ubolewam nad tym, że to piątek X''D Sama taka na konwent przybędę bo znajomi wszyscy pracują, albo są zajęci*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale z tego co ostatnio słyszałam Pałacu Młodzieży nie da się wynająć w sobotę, czy coś :P

      Usuń
  3. Dla mnie też niestety za daleko. >.< A tak bym chciała już na jakiś konwent, noo~

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja odpadam... niestety moi rodzice nie godzą się na wszystko, a mieszkam dość daleko. Wystarczy, że już pozwolili mi jechać do Krakowa w marcu, a to prawie taka sama odległość >,< Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak wyżej Kusonoki wspomniała - rodzice nie na wszystko się zgodzą. Poza tym, za daleko jak na moje standardy. A szkoda, bo poszłabym kiedyś na jakiś konwent... ;c

    OdpowiedzUsuń