niedziela, 26 stycznia 2014

Anime TAG

Witajcie kochani ^^
Niedawno zostałam  nominowana przez Kusonoki Akane do odpowiedzenia na ten tag i z racji, że pytania mi się spodobały, pomyślałam, czemu nie? :D


Zasady są raczej proste ^^ Wystarczy odpowiedzieć na 9 pytań i jak mniemam otagować kilka osób :D

Pytanie 1: 
Przenosisz się właśnie do świata jednego z obejrzanych przez Ciebie anime: Co to byłby za świat i dlaczego?
Hmm... Mam wrażenie, że w zależności kiedy zadano by mi to pytanie, odpowiedź brzmiałaby inaczej :) Ale aktualnie będzie to chyba Dragon Ball, bo niedawno postanowiłam obejrzeć go od początku i mam na niego "fazę" :P

Pytanie 2:
Masz szansę na jeden dzień stać się jedną z postaci anime, jaką tylko chcesz: Co to byłaby za postać i dlaczego?
Z tym też różnie bywa, ale pierwsza przyszła mi na myśl Erza Scarlet z Fairy Tail bo jest magiem, walczy mieczem i jest taka silna :P

Pytanie 3:
Gdyby była do wyboru jedna jedyna super moc, co byś wybrał/wybrała? Jaki rodzaj broni byłby dla Ciebie najodpowiedniejszy?
Trudne te pytania... Nie mogę się zdecydować XD
Jeśli chodzi o super moc to zawsze chciałam latać, ale mam lęk wysokości wiec chyba zdecyduję się na możliwość bycia niewidzialną kiedy chcę ^^ A co do broni to mam fetysz katan i ogólnie mieczy, więc zdecydowanie je wybieram XD

Pytanie 4:
W swojej historii byłbyś/byłabyś bohaterem dobrym, czy może złym?
Chyba dobrym... Chociaż muszę przyznać, że sama często lubię złych bohaterów i niekiedy im dopinguję XD

Pytanie 5: 
Samotna wędrówka po świecie, czy może życie wśród towarzyszy?
Osobiście jestem trochę typem introwertyka i niekiedy potrzebuję posiedzieć trochę sama, ale chyba jednak wybiorę przyjaciół, z nimi zawsze jest weselej ^^

Pytanie 6:
Horror czy romans - jaką historię wolałbyś/wolałabyś przeżyć?
Romans, głównie dlatego, że byłabym beznadziejną bohaterką horroru. Zaraz bym gdzieś uciekła, albo zeszła ze strachu XD

Pytanie 7:
Świat chyli się ku upadkowi, a Ty musisz dokonać wyboru: ratujesz przyjaciół czy resztę świata?
Nie karzcie mi odpowiadać na takie trudne pytania :P
Chciałabym być taka dobra i odważna, żeby bez wahania powiedzieć, że uratuję cały świat, ale niestety nie jestem. Jestem beznadziejna w podejmowaniu decyzji i chyba musiałabym się zmierzyć z taką sytuacją, żeby na pewno wiedzieć co zrobię, ale aktualnie wydaje mi się, że jednak wybrałabym osoby, które kocham :)

Pytanie 8:
Masz szansę udzielić pomocy jednemu ze swoich ulubionych bohaterów: Komu byś pomógł/pomogła, jak i dlaczego?
Powiedziałabym bohaterom Kimi ni Todoke, że się nawzajem kochają, bo szlag mnie trafiał jak się nie mogli z tym zebrać przez dwa sezony XD A tak serio to sama nie wiem... :P

Pytanie 9:
Jak wyglądałaby Twoja postać? 
Szczerze mówiąc aktualnie pracuję nad jednym opowiadaniem i stworzyłam sobie swoją postać ^^ Jest to drobna dziewczyna o szarych, kocich oczach i długich niebieskich włosach zazwyczaj zaplecionych w warkocz, albo spiętych w wysokiego kucyka. Nosi ciemnozieloną bluzkę, a na nią koszulę w kolorze ecru oraz skórzane spodnie i wiązane buty powyżej kostki. Do tego długa czarna peleryna z kapturem i nieodłączna katana ^^

Nabazgrane kiedyś na historii :P
Wybaczcie, że tak tragicznie narysowane,
 ale niestety jestem plastycznie upośledzona XD

Ok, to by było na tyle ^^ Taguję wszystkich (tak CIEBIE też! :P) Jeśli postanowicie odpowiedzieć na ten tag to zostawcie mi linka w komentarzach, chętnie poczytam wasze odpowiedzi :D Przepraszam, że tak dawno nie pisałam, ale miałam dużo nauki/ Dobra nowina jest taka, że za tydzień zaczynam ferie i postaram się pisać więcej ^^

22 komentarze:

  1. awww~ Acce i Last Order <333
    O jak dawno już tego taga nie widziałam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ...
    *pytanie, na którego bloga u siebie...kij, niech będą recenzje*

    I też mam za tydzień ferie! :D Erzę też bym wybrała, ale głównie tą z pierwszych rozdziałów, kiedy była jedną z bardziej lubianych przeze mnie postaci. Swoją drogą, ja chciałabym przeżyć jeden dzień w dawnym FT, bo teraz się trochę średnie zrobiło. ;/ Może wzięłabym "Shingeki no Kyojin" ... nie, jednak nie. ;_; Ale o tym jak (mi się zechce) nie zapomnę napisać u siebie tego wszystkiego. xd
    A rysunek nie jest taki zły. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, rzeczywiście trudna decyzja :P
      No to się będziemy feriować razem ^^
      Ja szczerze mówiąc przerwałam FT jakiś czas temu i nie mogę wrócić... Może kiedyś (czytaj jak skończę dragon Balla XD).
      Dziękuję bardzo, to nie jest mój najlepszy obrazek, ale jak na mnie nie jest zły :P

      Usuń
  3. A ten gif jest taki kawaii~ ^^
    Bardzo fajne odpowiedzi, serio ja też sama czasami dopinguję złym XD
    Hym.. Czyli ja też mogę odpowiedzieć pytania na blogu.. Hmm... No to już postanowione i napiszę też, że zostałam nominowana przez ciebie ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^
      Hehe, źli czasami są fajni (albo seksowni XD)
      Jasne, że możesz zazwyczaj w tagach piszę, że taguję wszystkich, bo nie chcę nikomu tego narzucać, a z drugiej strony chcę, żeby każdy kto tylko ma ochotę mógł zrobić go sobie na swoim blogu ^^ Czuj się nominowana :P

      Usuń
  4. Omg, ja u siebie też wpisałam Erzę XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie rysunek wyszedł całkiem dobrze ; D Też rysuje na lekcjach ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Hehe, chyba każdy to robi :P

      Usuń
  6. Twoja postać strasznie mnie zainspirowała , po prostu nie mogłam się powstrzymać by jej nie narysować :) Mam nadzieję ,że nie jesteś zła ,że nie zapytałam się przed rozpoczęciem pracy , byłabym wdzięczna za lepszy opis postaci , mam zamiar wstawić ten rysunek na bloga jednak o ile się zgodzisz bo to w końcu twoja postać :D a jak nie to chciałabym chociaż Ci pokazać mój rysunek :)
    PS. wspaniałe są twoje cosplaye *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie jestem zła i bardzo się cieszę, że tak Cię zainspirowałam ^^
      Jeśli chodzi o dokładniejszy opis to najważniejsze cechy już wypisałam szczupła dziewczyna średniego wzrostu, ubranie dokładnie opisałam w poście, ale ostatnio dodaję do tego jeszcze długi naszyjnik z kryształkiem w kształcie łezki i czasami w wersji z peleryną dodaję czarną chustkę zasłaniającą usta. Ostatnio częściej ją sobie wyobrażam i i rysuję z włosami związanymi w wysokiego kucyka i grzywką tradycyjnie zaczesaną delikatnie na bok. Jeśli zaś chodzi o twarz to ma ona duże, szare oczy z zewnętrznymi kącikami skierowanymi delikatnie w górę (takie kocie oko) i usta pociągnięte szminką wpadającą lekko w fioletowy. Jest ona częścią swego rodzaju rodziny królewskiej, więc często wyobrażam ją sobie z takim lekkim "królewskim" grymasem na twarzy ^^
      I oczywiście, że możesz wstawić rysunek na bloga, ale koniecznie później podaj mi linka, albo wyślij obrazek na maila (looklora@gmail.com), albo na FB :)
      PS. Dziękuję bardzo :D

      Usuń
    2. Co do wyglądu postaci to chodziło mi o kolor spodni bo np. dla mnie skórzane spodni są czarne ale dla mojej koleżanki ciemno brązowe xd i o kolor butów :)
      Dziękuje za pozwolenie i na pewno podam link do posta ^^

      Usuń
  7. Haha, pomóc bohaterom "Kimi ni Todoke" - bardzo dobry pomysł <3 Ich niewiedza faktycznie przekraczała granice XD Ciekawe odpowiedzi ^ ^ Fajnie, że wstawiłaś "siebie" ze świata anime ;) Nie rysujesz źle, rysujesz naprawdę dobrze ^ ^ Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D
      Dziękuję, staram się jak mogę, ale niestety "Bozia" mi pożałowała talentu XD
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  8. Moja wersja, zapraszam ♡(`ω`)♡ --> http://otaku-neko-life.blogspot.com/2015/11/anime-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post ^^ Miło się czytało :D
    Kurcze źli bohaterowie są nieraz za fajni xD
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń