czwartek, 16 stycznia 2014

Magazyn Asia on Wave

Witajcie kochani ^^

Ostatnio skontaktował się ze mną magazyn Asia on Wave i pomyślałam sobie; czemu by ich nie wspomóc? Co prawda niestety nie miałam okazji mieć tego magazynu w rękach, ale w końcu wszyscy interesujemy się tym samym i fajnie jest się nawzajem wspierać ^^ No i chyba większość z nas słyszała o Otaku, Kyaa, czy Arigato, a ta gazeta dopiero zaczyna, więc przyda jej się mała pomoc :D


"Jedyny taki magazyn w kraju przepełniony nowinkami i wiadomościami dotyczącymi Azji."
"Nasze pismo liczy sobie 108 stron, pośród których można znaleźć wywiady z gwiazdami, przepisy na dalekowschodnie przekąski, bądź pasjonujące artykuły o podróżach, kulturze i urodzie. Oprócz tego w każdym numerze znajdują się cztery różne plakaty z artystami i widokami. Dzięki naszemu magazynowi Azja staje się bliższa niż kiedykolwiek."  

Tyle udało mi się dowiedzieć i wydaje mi się, że jest to całkiem ciekawa koncepcja, więc jeśli kiedyś będę miała okazję to na pewno chętnie przeczytam ten magazyn ^^

STRONA OFICJALNA: http://magazyn-aow.pl/
E-MAIL: info@magazyn-aow.pl
FACEBOOK: http://www.facebook.com/MagazynAoW

A może ktoś z Was czytał i poleca/nie poleca? Jeśli tak to dajcie znać, chętnie poczytam wasze opinie :D

19 komentarzy:

  1. Ohh. Mam wszystkie trzy numery w domku~! ^^
    A teraz czekam na ukazanie się czwartego... Pierwszy numer jest jeszcze taki bardzo roboczy, ale z każdym kolejnym widać, jak magazyn się rozwija. Artykuły są ciekawe i bez wątpienia nie żałuję zakupu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię ^^ Może i ja kiedyś zakupię :D

      Usuń
  2. Jeszcze nie mam zakupionych wszystkich numerów, ale mam zamiar to zrobić i innym także polecam zakup tej gazetki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 2 numery i jestem bardzo zadowolona. Co prawda nie ma tam aż tylu rzeczy które mnie interesują, ale to zawsze coś innego niż takie Kyaa, czy Otaku, które są głównie o Japonii

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę tego gdzieś poszukać :) Może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dłuższego czasu nie kupuję magazynów związanych z m&a, czy Japonią, ale może warto byłoby to nadrobić? Chciałabym jeszcze mieć na to kasę. =.=

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz sobie to jakoś wykombinuję i będę sobie przeglądać w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O to zabieram się do szukania go ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie nie ciągnie, ale zawsze jakaś odmiana prawda? ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo od dawna szukam jakiegoś magazynu o takiej tematyce . Będę musiała poszukać .

    http://kotomik.blogspot.com/ - mój blog o Mandze , Anime , Japonii i tych sprawach , zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. przepraszam za spam!
    https://www.facebook.com/pages/Bez-Azji-bez-życia/113653775471370
    lajk plz

    OdpowiedzUsuń