niedziela, 2 lutego 2014

Gram w gry i czytam książki, czyli - nie chciało mi się pisać o dramie :P

Witajcie kochani ^^
Miałam dzisiaj pisać recenzję dramy Heirs, ale jakoś nie mogłam się zebrać i postanowiłam, że zapisze takie niby nic, niby coś, czyli 5 randomowych faktów o mnie plus trochę o tym, co teraz robię :)


1. Kompletnie nie umiem grać w gry komputerowe. Wiem, że to może brzmieć dziwnie, bo niby co w tym trudnego, ale tak już mam. Jedyne gry w jakie aktualnie gram to "The Sims", "SimCity" i "Heroes of Might and Magic". Cała reszta jakoś tak... Za bardzo mnie stresuje XD Nie potrafię tego wytłumaczyć, po prostu tak mam. Za to lubię patrzeć jak ktoś gra w różne gry :)

2. Uwielbiam czytać książki psychologiczne, zwłaszcza te autorstwa Jodi Picoult, która jest swoją drogą, moja ulubioną autorką jak dotąd. Niezwykle cenię ją za to jak potrafi rozwinąć fabułę i przedstawić postacie, tak aby każda miała swój odrębny, dokładnie opisany wątek. Kiedyś chciałabym być pisarką taką jak ona :)

3. Bardzo lubię czytać i oglądać dramaty, ale później okropnie ryczę i przez jakiś czas mam smętny humor :P

4. Potrafię spędzić kilka godzin pod rząd oglądając filmiki na YouTube.

5. Mam kompleksy względem mojego wzrostu i ogólnie twierdzę, że jestem jakaś taka za duża. Może to śmiesznie brzmi, ale wszystkie moje koleżanki są niskie, szczupłe i ogólnie takie jakieś malutkie...


To tyle faktów o mnie na razie ^^ Własnie zaczynam ferie, więc teraz powinno się pojawić kolka postów więcej niż zwykle plus postaram się zgromadzić kilka na przyszłość :D Z dram oglądam aktualnie wychodzącą Emergency Couple, a z anime niedawno wzięłam się za Dragon Balla. Do tego z seriali oglądam How I Met Your Mother, Pretty Little Liars i czekam na The Walking Dead i Game of Thrones ^^ Z książek czytam Przemianę Jody Picoult, Lalkę i podręcznik do biologii :P Zamierzam wreszcie zabrać się za szycie cosplay'u Mulan (jak tylko zdołam kupić materiały) i z racji odrobiny wolnego czasu (dokładnie odrobiny, bo moi nauczyciele zadbali, abym się nie nudziła), zamierzam zabrać się za pisanie na poważnie opowiadania, na co miałam ochotę już od dłuższego czasu, więc trzymajcie za mnie kciuki ;)

To by było na tyle, ja już pisałam planuję opublikować kilka postów więcej przez te dwa tygodnie, więc przygotujcie się :P Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tym postem, napiszcie mi co o nim myślicie, czy chcecie więcej takich i co tam u Was ^^

22 komentarze:

  1. Ja tez dzisiaj u siebie o randomach samych pisalam xDDD

    Ale czo ty, wysocy ludzie sa fajneeeeeeeee. Niscy z reszta tez *napisala ta co jest ani niska ani wysoka XD*

    Ja w sumie jak bylam w liceum nalogowo gralam w Final Fantasy 8 *a jak sie skonczylo to sie na endingu poplakalam* i w Gorky17, ale poza tym to w ogole nie gram...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się dogadałyśmy XD

      Z jednej strony fajnie, ale nie mogę przy koleżankach nosić obcasów, bo zamiast rozmawiać z moją twarzą, rozmawiają z cyckami XD

      No ja właśnie nie mogę nic dla siebie znaleźć :)

      Usuń
  2. Co do gier, to tak samo jest ze mną. xD Jedyne w które jestem dobra to "The Sims 3" i różne części "Tomb Raidera"...ewentualnie bijatyki typu "Tekken", ale tak to wolę oglądać jak ktoś gra. :P A z Youtube...głównie życiowe parodie albo filmy w stylu S.A.Wardega. xD
    I powodzenia z oglądaniem "Dragon Balla". Ja bym nie mogła zacząć aż tak długiej serii. ;_; A "Pretty Little Liars" wytrzymałam do drugiego sezonu...potem poziom patologii mnie przerósł.
    Powodzenia z cosplayem i opowiadaniem. ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś grałam w Tomb Ridera i kompletnie o tym zapomniałam, może kiedyś wrócę ^^
      Ja na YT mogę wszystko tylko muszę się pilnować, żeby nie zawędrować na ciemną stronę :P
      Hehe, ja też raczej się za takie nie zabieram, bo nie zawsze potrafię wytrwać, ale jakoś tak mnie wzięło :)
      "Pretty Little Liars" ma swoje wzloty i upadki, a ja strasznie chcę się dowiedziec jak to się skończy, wiec oglądam ;)
      Dziękuję bardzo ^^

      Usuń
  3. Kocham czytać książki *.*
    Co do wzrostu to u mnie tak samo tylko odwrotna sytuacja, wszystkie moje koleżanki są takie jakieś wysokie a ja jestem taka jakaś mała XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham ^^
      Hehe, tak to już jest z ludźmi, nikomu nie dogodzisz :P

      Usuń
  4. O, ciekawe fakty XD Ja mam tak: gdy bardzo chcę w taką grę grać to gram, ale potem już mi się odechciewa : / Dlatego muszę 10 razy się zastanowić czy warto kupić/ściągnąć tą grę, żeby później nie żałować :p Ja tam lubię, gdy ktoś jest wysoki czy niski XD Też czasami siedzę na Youtube przez kilka godzin ^^"
    Powodzenia z cosplayem :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie :P Potrafię nałogowo grać w jakąś grę, a później mi się znudzi, ale po jakimś czasie mogę do niej wrócić i tak w kółko ;)
      Dziękuję bardzo ^^

      Usuń
  5. Oo, uwielbiam ksiązki psychologiczne. *_* Nie znałam jeszcze tej autorki. Chętnie poczytam coś z jej dzieł. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba ^^

      Usuń
  6. tez jak nie gram to patrze jak ktoś inny gra ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kocham Jodi ♥ Jest zdecydowanie najlepsza :) Polecam też Paula Richarda Evansa. Tez ciekawie, życiowo pisze ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, właśnie ostatnio się zastanawiałam co ja będę czytać jak przeczytam wszystkie książki Jodi :*

      Usuń
  8. Ja też jestem typem, który za dużo nie gra w gry, przy czym są takie typy gier, w których radzę sobie całkiem nieźle i są takie, w których czegokolwiek bym nie robiła jestem beznadziejna. ^^ haha
    Wejście na yt też zazwyczaj kończy się u mnie dziwnymi znaleziskami i zmarnowanymi godzinami. xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, też tak czasami mam, ale zwykle sobie po prostu nie radzę XD
      Ciemna strona YouTube? :P

      Usuń
  9. Też mam tak ,że strasznie się stresuje gdy gram w gry ^^
    Szczególnie jak mam coś ubić a to mi wyskakuje nie wiadomo skąd i widać jakieś dziwne efekty (czyt. Skyrim) ale i tak lubię w nie grac i gdybym mogła zapewne bym grała xd
    Jestem bardzo ciekawa tego jak wyjdzie Ci nowy cosplay oraz chętnie przeczytam twoje opowiadanie.
    Maniaczki youtubowych filmików rządzą światem >D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, czyli to nie tylko ja :P
      Będę się starać, żeby wszystko wyszło jak najlepiej ^^
      Oczywiście, że rządzą XD

      Usuń
  10. Oj tak... Jak ja obejrzę coś wzruszającego to potem mam okropnego doła XD Tak było przy chociażby "Bokura Ga Ita", przy anime jak i mandze ... Uwielbiam grać w kry komputerowe, zwłaszcza te w których się zabija potwory XD !! Miłych ferii, ja już po nich, więc siedzę w szkole ;( Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^
      Zazdroszczę umiejętności grania w gry :P
      W takim razie powodzenia w szkole, dziękuję bardzo i też pozdrawiam :D

      Usuń
  11. Jesteś wysoka? Ile masz wzrostu?
    Ja też jestem wyższa od swoich przyjaciółek, koleżanek itd. Czasem czuję się wyglądowo jak starsza siostra... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy nie jestem jakaś super wysoka - 169cm, ale tak jak napisałam większość moich koleżanek to super karzełki :P - 150cm i głównie dlatego mi to przeszkadza.
      Och, też się czasami tak czuję ;)

      Usuń