niedziela, 30 marca 2014

2NE1 - COME BACK HOME

Witajcie kochani ^^
Dzisiaj chciałam napisać Wam co nieco o piosence i teledysku "Come Back Home" 2NE1, wiem że nie jest to już wielka nowość, ale tak wyszło,z ę piszę o tym dopiero teraz :)


Jak pewnie wiecie 2NE1 wydały ostatnio nowy album "Crush", a trochę później dwa teledyski na raz "Come Back Home" i "Happy", dzisiaj piszę tylko o pierwszym, ale post o drugim też na pewno się pojawi ^^


Na początek piosenka: nie mam zbyt wiele do powiedzenia XD Podoba mi się, chociaż nie jest to moja ulubiona piosenka 2NE1 :) Muszę przyznać, że od jakiegoś czasu nie słuchałam zbyt wiele k-popu, więc musiałam piosenkę przesłuchać kilka razy, żeby się do niej przekonać, ale im więcej słucham tym bardziej mi się podoba. Cieszę się, że w piosence słychać dokładnie jaki wspaniały głos ma każda z dziewczyn i jak zwykle rozpływam się słysząc CL *o*


Co do teledysku, to odnoszę wrażenie, ze po kilku ostatnich piosenkach 2NE1 wraca do "starego" stylu, który można zaobserwować w "I'm the Best", czy "Can't Nobady", co mnie bardzo cieszy, bo uwielbiam ich taki trochę ostrzejszy, ekstrawagancki styl :D Jednak ten teledysk mnie szczególnie nie zachwycił. z tego co zrozumiałam, teledysk opowiada o chłopaku Dary, który woli spędzać czas w internecie, czy na jakiejś witrynie zwanej "Virtual Paradise" niż ze swoją "żywą" dziewczyną :P Muszę przyznać, ze teledysk jest  świetnie zrobiony pod względem graficznym, ale po porostu jakoś do mnie nie przymawia. I brakuje mi w nim tańca! XD

Jeśli zaś chodzi o wygląd dziewczyn, to mam tylko dwa zastrzeżenia, a poza tym uważam, że wyglądają pięknie ^^
  1. Kto oskubał Darę? Ta krótka grzywka i cienki kucyczek sprawia wrażenie, jakby biedna Dara straciła co najmniej połowę włosów >,<
  1. Bom postanowiła zostać elfem :P I mean... Już sama ta grzywka sprawia wrażenie "przyklejonej" do czoła, a co dopiero te wystające uszy... :P

A poza tym och Minzy w długim kucyku, CL wróciła do blond włosów, Dara w niebieskich włosach i Bom w asymetrycznej fryzurze! Czego chcieć więcej? Po prostu pięknie :D


Na koniec zostałam poproszona o wsparcie projektu, mającego na celu zjednoczenie fanów kultury azjatyckiej, jak i k-popu, więc zachęcam do przeczytania, może i Wy zechcecie się przyłączyć :)
"We Are One And Big Family"
Dear Kpop Family,
otóż jest sprawa warta rozpatrzenia.
Po rozmowie z jedną z administratorek i zaaprobowaniu pewnego pomysłu nasuwa mi się pewna koncepcja i do jej zrealizowania potrzebuje was, bo projekt ma dotyczyć was.
"We Are One And Big Family" - hasło, które powinno nas teoretycznie prowadzić w sferach związanych z k-pop'em (aczkolwiek w życiu codziennym również powinno), często jest zapominane w natłoku kłótni fandomów, różnych punktów widzenia czyjegoś comeback'u, czy nawet innego spojrzenia na danych członków zespołu w jednym fandomie. Dlatego też trzeba przypomnieć poniektórym co ta niedługa i jakże prosta w rozumieniu sentencja oznacza, a tu potrzebuje waszej pomocy.
Waszą rolą jest dostarczenie mi najróżniejszy materiałów, które mają pokazać was i Azja (nie tylko kpop tu wliczam, a całą Azję), np. zdjęcia z AOW, screeny z prowadzonych przez was stron o Azji (np. "Nie ma wspanialszej istoty niż Azjata", czy "2NE1 Poland), wasz taniec do układów (np. "'till7.30"), różne akcje związane z pomocą sobie nawzajem (np. konkurs, który odbył się jako najlepszy cover Taeyang'a - Ringa Linga), czy paczki do naszych gwiazdek, pojawienie się w "After School Club" lub coś od oficjalnych fandomów. Możliwości jest więcej, ale w tym momencie po prostu nie przychodzą mi do głowy, ale ograniczeń: BRAK.
Możecie się kontaktować przez pocztę "japonia8991@wp.pl".
Osobiście uważam, że takie akcje to super sprawa, więc sama od razu zgodziłam się na udostępnienie screenów z mojego bloga oraz fanpage'a i pomoc w rozpowszechnianiu wiadomości o projekcie :D

To by było na tyle, napiszcie mi co Wy myślicie o tej piosence i teledysku i obiecuję postarać się, aby kolejny post było na czas ^^

16 komentarzy:

  1. piosenka nie jest zła ale nie za bardzo podoba mi się ten "dubstepowy" fragment ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka całkiem mi się spodobała. A to rzadko u mnie to zdarza XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie średnia, ale to ogólnie nie mój typ muzyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio coraz częściej stwierdzam, że mój też niekoniecznie, ale niektóre piosenki po prostu mnie urzekają ;)

      Usuń
  4. wysłałam e-maila do tego projekt, może się przyda XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, ja też ostatnio odsuwam się od k-popu - w sumie, jedyne zespoły, które jeszcze uwielbiam to 2NE1 i Brown Eyed Girls, które niestety póki co nic nie wydają z tego, co wiem. ;c
    Sam album "Crush" uwielbiam. <3 Mam tylko wrażenie, że zbyt dużo tam typowych smętnych piosenek, ale to nie zmienia faktu, że całość jest wykonana na wysokim poziomie. "Come Back Home" także mi się podobało, a do dubstepowego fragmentu nie mam zastrzeżeń. xD Teledysk - cóż, historię w nim przedstawioną zrozumiałam dopiero po przeczytaniu jakiejś analizy na tumblrze. :P Co nie zmienia faktu, że jest świetnie zrobiony i można wybaczyć czas czekania na coś nowego od 2NE1. xD Wygląd dziewczyn...Cóż, Darze się w sumie nie dziwię, że ma takie krótkie, bo z tego, co wiem, przez te długie blond włosy (bodajże od czasów "Falling in Love") strasznie jej się poniszczyły. :c W niebieskich jej ładnie i szkoda, że to tylko peruka. BOM za to też mi się z elfem skojarzyła, ale jak dla mnie, wyglądała uroczo. :D Minzy za to najlepiej wyglądała w tych krótko-długich włosach w tym "laboratorium", a CL przez całe MV ślicznie. <3 Taki odcień blondu jej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też ostatnio słucham coraz mniej i tylko nadrabiam trochę przy nowościach ^^
      A co do całej reszty absolutnie się zgadzam ;)

      Usuń
  6. Mi się piosenka bardzo spodobała, teledysk niekoniecznie. Moim zdaniem za dużo tam grafiki :/ Dara ma śliczne te niebieskie włosy ♥ CL super wygląda w blond :)
    Ciebie Cb, mnie za to Bom powaliła głosem ♥ Z resztą wszystkie świetnie śpiewają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajna piosenka, nie jestem znawcą k-popu, więc nie będę się jakoś specjalnie wypowiadać x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale każdy ma prawo mieć swoje zdanie ;)

      Usuń
  8. Okropnie mi się podoba i piosenka i teledysk o matko < 3

    OdpowiedzUsuń