niedziela, 2 marca 2014

Frozen - Let It Go

Witajcie kochani ^^
Jak zwykle od razu przepraszam, że dawno nie pisałam, ale niestety po powrocie do szkoły nie miałam zbyt wile czasu dla siebie, a w moim życiu prywatnym też się troszkę ostatnio działo, więc mam nadzieję, że mi wybaczcie :)

Oglądaliście bajkę Kraina Lodu? Ja muszę przyznać, że jeszcze nie. Chciałam iść do kina, ale jakoś mi nie wyszło :P Więc teraz czekam na jakąś ładną wersję ^^


Jednak mimo, że jeszcze jej nie oglądałam już zdążyłam zakochać się w chyba najbardziej popularnej piosence z tej bajki - Let It Go (po polsku Mam tę Moc). Moją ulubioną wersją jest ta angielska, chociaż muszę przyznać, że polska też jest bardzo fajna ^^ Jednak te dwa języki mi nie wystarczyły i postanowiłam szukać dalej :P Tak więc dzisiaj chciałam się z wami podzielić trzema, według mnie bardzo dobrymi, azjatyckimi wersjami tej piosenki ^^

Wersja koreańska w wykonaniu Hyorin 
Nie jest to co prawda oryginalna wersja z bajki, tylko nagrana osobno (tak jak w wersji angielskiej w bajce śpiewa Idina Menzel, ale później nagrała ją też Demi Lovato), ale mnie ta podoba się bardziej ^^

Wersja japońska w wykonaniu Takako Matsu
Tym razem oryginalnie z bajki :D

I na koniec wersja chińska w wykonaniu Yao Beina
To wykonanie tak jak w przypadku koreańskiego nie zostało nagrane do baki, tylko trochę później, ale po prostu bardziej mi się podoba ^^

Na koniec chciałam tylko przemycić także wspaniałą wersję, sklejoną z 25 języków (po jednym wersie w każdym) ^^ Mnie się bardzo podoba i uważam, że fajnie sobie tak posłuchać (nawet niemiecka wersja brzmi całkiem nieźle :P).

To już koniec na dzisiaj, dajcie znać, która wersja podoba Wam się najbardziej ^^

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą bajkę <3 A wersja Hyorin jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wczoraj oglądałam i kilka razy się rozpłakałam ze śmiechu :D
    Olaf (ten bałwanek) jest świetny!! <3 jeśli chciałabyś obejrzeć to tu jest ok wersja ale dźwięk trochę gorszy :)
    http://www.cda.pl/video/115247ce/Kraina-Lodu-online-2013-Dubbing-PL-HD

    OdpowiedzUsuń
  3. FROZEN. <3
    UWIELBIAM TO. <3
    Byłam na tym w kinie po polsku i wkrótce zamierzam obejrzeć po angielsku, jak tylko znajdę coś z napisami. :D Film cudowny, i w końcu jakaś disneyowska produkcja, gdzie bardziej skupia się na miłości rodzinnej, niż typu "książę i księżniczka". Poza tym, uwielbiam Elsę i Olafa. <3 I właśnie siostrzyczki rysuję. :D
    Co do piosenek - najbardziej spodobała mi się wersja Hyorin. Co nie zmienia faktu, że KAŻDA wersja (przynajmniej z podanych chińskich, japońskich i koreańskich oraz dwudziestki piątki) jest śliczna. Nawet polska. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś tak uwielbiam bajki z polskim dubbingiem, więc na pewno tak obejrzę ^^
      Ja tak jak napisałam, też uwielbiam te piosnkę :D

      Usuń
  4. Jeszcze nie oglądałam, ale planuję, dawno żadnej bajki nie widziałam, swoją drogą zastanawiam się, czy nie warto byłoby od razu poszukać japońskiej wersji i w tym języku obejrzeć. ^^ wykonanie piosenki bardzo ładne. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też się zbieram do obejrzenia :D Ale obejrzę na pewno po polsku, bo uwielbiam bajki z naszym dubbingiem :D

      Usuń
  5. Chciałam tę piosenkę usłyszeć zaśpiewaną przez Lee Hi ;w; myślę że byłoby cudowne... a jak na razie moją ulubioną wersją jest ta, śpiewana przez Dia z Kiss&Cry ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, w wykonaniu Lee Hi mogłoby być prześlicznie ^^
      Tej wersji nie słyszałam, ale zaraz sobie posłucham :D

      Usuń
  6. Obejrzałam i powiem, że fajna i śliczna ^^. Ach te piosenki, które wstawiłaś bardzo mnie spodobały, szczególnie wersja koreańska i chińska.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznaj się, że siedzisz cały czas w galerii Trzy Korony, a nie (co tam jestem to przychodzisz !!)

    Ja wczoraj oglądałam "Kids react to" i podobało mi się jak dzieciaki na to reagowały xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cii, oni nie muszą wiedzieć XD A tak naprawdę, galeria jest po prostu niedaleko mojego domu, więc jak znajomi chcą się spotkać to proponuję tam, żeby mieć blisko XD

      Usuń
  8. Ta piosenka jest genialna ♥ Bardzo podoba mi się chińska wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam, ale mam zamiar. Bardzo przyjemne dla ucha piosenki- podobają mi się. Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą piosenkę ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. Obecnie jest jakiś wszechobecny szał na "Frozen", zamierzam obejrzeć. To naprawdę jest tak dobre? ;; Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja może odpowiem. Nie. Zdecydowanie lepsza! To co słyszę o "Frozen" to nawet nie mały skrawek tego, co ta bajka z siebie daje. Dwa Oscary są jak najbardziej zasłużone. A historia i cała animacja, która jest wykonana rewelacyjnie... I to nietuzinkowe podejście do tematu. I przede wszystkim Olaf~! Disney po raz kolejny pokazuje, co potrafi. :) Pierwszy raz widziałam tą animację w w kinie w wersji 3D niedługo po polskiej premierze. I za każdym raz, jak oglądam ją znów, jest nadal niesamowita. Ale o ile różna od większości bajek jakie znam... Zdecydowanie polecam, bo warto zobaczyć. :)

      Usuń
  12. Jestem zachwycona całą ścieżką dźwiękową do "Krainy Lodu". *__*
    A piosenka "Let It Go" podoba mi się w kilku wersjach. Samych koreańskich coverów są całe tłumy. I... no. Cieszę się, że ta wspaniała piosenka i animacja ma aż taki odzew. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie ciągnie mnie do takich bajek, ale muzyka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://daradragon.blogspot.com/
    Zajrzysz?
    ~Zaczynam~

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tę moc to cudną piosenka :) Ja najbardziej lubię wersję angielską, ale i polska i szwedzka mi się bardzo podobają. Kraina Lodu to świetny film ale ja osobiście czekam już na kolejny film
    disney'a, Big Hero 6 ;). Pozdrawiam Ciię i zapraszam do mnie: http://kawaiiania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wersja Japońska jest taaaaka słodka :3
    Koreańska też niczego sobie haha : )

    OdpowiedzUsuń