wtorek, 18 marca 2014

Makijaż cosplay'owy

Witajcie kochani ^^
Ostatnio troszkę się nudziłam, więc postanowiłam wypróbować nowy makijaż do cosplay'u :) 
Niby nie jest to nic specjalnie odkrywczego, ale pomyślałam, że podzielę się z Wami efektem.


Na początku było to tylko delikatnie wykonturowane oko z czarną kreską, pogrubiającą się w stronę zewnętrznego kącika oka i tam także delikatnie wywijająca się do góry (czego nie widać przez moją opadającą powiekę :P) oraz podkreślona czarną kreską (tak około 2/3 oka w zewnętrznym kąciku) dolna powieka :)
Ale później zmieniłam troszkę zdanie i postanowiłam dodać jeszcze trzy "rzęski" na dolnej powiece i efekt podobał mi się jeszcze bardziej :D

Tylko trochę zezuję XD

Tak jak pisałam wyżej nic specjalnego to nie jest, ale pomyślałam, że może komuś się spodoba i postanowi wypróbować lub użyć do swojego cosplay'u albo na co dzień ^^ Dajcie mi znać jak Wam się podoba, a jeśli wypróbujecie to chętnie pooglądam zdjęcia (mail - looklora@gmail.com, FB - facebook.com/looralook) :D

14 komentarzy:

  1. Jej w końcu nowy post! ^-^
    śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, jejciu, jesteś taka słodkaaa! <3 No i śliczny makijaż, ja ostatnio nie mam czasu eksperymentować. >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Ja właśnie też nie bardzo mam czas, ale lubię to, więc się zawzięłam ;)

      Usuń
  3. Świetny makijaż *o* Chciałabym kiedyś wypróbować, ale nie, zazwyczaj nie lubię się malować :"D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Ja wręcz przeciwnie, strasznie lubię, zwłaszcza eksperymentować :D

      Usuń
  4. Phi gdzie zez jaki zez T3T Piękna jesteś i masz piękne oczka *w* Proszę o więcej takich makijaży ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^
      W takim razie postaram się częściej wstawiać takie posty :)

      Usuń
  5. Co ty na to, abyś zrecenzowała "Crush", albo chociaż teledyski do Come Back Home i Happy? Jestem bardzo ciekawa Twojego zdania :).

    OdpowiedzUsuń