niedziela, 13 kwietnia 2014

2NE1 - HAPPY

Witajcie kochani ^^
To się postarałam, żeby post był punktualnie... Przepraszam Was bardzo, ale niestety miałam dużo na głowie. Za to w przyszłym tygodniu pojawią się co najmniej dwa posty, ponieważ poza zaplanowanym niedzielnym postem mam Wam jeszcze coś do powiedzenia ;)
Minął już ponad miesiąc odkąd pojawiła się piosenka i teledysk "Happy" 2NE1, więc chyba najwyższa pora, żebym napisała co o nich myślę ^^


Tradycyjnie zacznę od piosenki, ale muszę przyznać, że nie jestem nią szczególnie zachwycona. Owszem jest całkiem fajna i wpada w ucho, ale brakuje mi w niej tego typowego dla 2NE1 "pazura". Ale poza tym piosenka przyjemna, dziewczyny jak zwykle dały radę, bardzo podoba mi się partia Bom ^^


Teledysk... Hm... Tym razem też nie mam zbyt wiele do powiedzenia, bo też nie powala. Dziewczyny chodzą/jeżdżą w nim tylko po ulicy i śpiewają. Jak w samej piosence brakuje mi "pazura" i elementów tanecznych ;P


Na koniec wygląd dziewczyn. Bardzo cieszę się, że CL zostaje przy blond włosach, ponieważ jak dla mnie wygląda w nich cudownie, ale nie jestem przekonana co do jej fryzur w tym teledysku. No bo kocyki bardziej kojarzą mi się z takim słodkim typem, a ona zdecydowanie jest seksownym typem :P Nie wyglada źle, ale mogłoby być o wiele lepiej. Plus ta druga fryzura jakoś tak dziwnie powiększa jej głowę. Do wyglądu Bom tym razem nie mam żadnych zastrzeżeń bardzo podoba mi się zarówno kolor jej włosów jak i sama fryzura. Co do Minzy to podoba mi się w niebieskich włosach, ale zdecydowanie bardziej w tych troszkę dłuższych :) No i Dara... Druga fryzura bardzo mi się podoba. Takie proste ciemne włosy, moim zdaniem najlepiej jej z taką "naturalną" fryzura. Ale... Co to jest to pierwsze coś na jej głowie? Czy ona naprawdę wyłysiała od tego rozjaśniania, że aż musieli jej dorysować grzywkę? Nie wiem czy komuś się to podoba, ale moim zdaniem wygląda tragicznie :<


To by było na tyle, napiszcie mi co Wy myślicie o tej piosence i teledysku i wyczekujcie kolejnego posta w tygodniu ^^

12 komentarzy:

  1. Piosenka jest "super" ( tak, myślałam nad tym długo, żeby dopasować jakiegoś, odpowiedniego słowa, gdyż choruję na niedobór słownictwa XD ), nawet w moim guście, wpada w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to Dara nie wyłysiała w tamtym okresie, bo teledysk nagrywany był w 2012 roku. ;) Można to poznać o wszystkich fryzurach, bo akurat takie dziewczyny nosiły przez tamten czas. Nie dziwię się, że zrobili to tak wcześnie - bo teledysk do "Come Back Home" pewnie swoje kosztował.
    Wracając - fakt, mi też w tym wszystkim brakuje trochę "pazura". A jednak coś sprawia, że słodki styl w wydaniu 2NE1 jest inny od tego, które prezentują inne, typowo dziewczęce girlsbandy. "Happy" może nie ma mocnego bitu (pisałam chyba wcześniej, że takich piosenek mi niestety na "Crush" brakuje...), ale jest przyjemne w słuchaniu. No i plus za "ukryte dno", bo melodia pozornie jest szczęśliwa, a całość dotyczy właśnie praktycznie nieistniejącego już związku. Tak jakby dziewczyny śpiewały, że może długo będą jeszcze tęsknić, ale chcą, by druga osoba była szczęśliwa. :3 Teledysk bardzo optymistyczny - na tyle, że przez całe jego oglądanie (nieważne czy kiedy oglądałam go po raz pierwszy, czy teraz) się uśmiechałam. :D
    Wygląd dziewczyn - i tu za bardzo się nie popisali. :c CL wygląda uroczo w tych kitkach i warkoczykach ( + blond włosy, które jej najbardziej pasują), jednak to nie jest do końca jej styl. Darze za to pasują właśnie takie proste, kobiece fryzury - bo kiedy zobaczyłam to coś, co zrobili na jej głowie na początku to... O_O Już jej stylizacje podczas debiutu nie były aż tak szalone. xD Minzy nawet ładnie w niebieskich włosach, ale te fioletowe i obcięte "na chłopaka" mogli sobie darować. Bom chyba najlepiej wygląda z nich wszystkich. :)
    A wracając do włosów Dary - nigdy nie zrozumiem jak to możliwe, że udało im się tak zaczesać prawdziwe włosy. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam o ty, ale w sumie masz rację z "Come Back Home" ^^
      Racja, ale jednak chyba wolę "tradycyjne" 2NE1 :)
      Co do wyglądu dziewczyn to się zgadzam. A ta niebieska fryzura Minzy kojarzy mi się z fryzurą Sunny z SNSD z bodajże "I got a boy", w której ona też nie wyglądała zbyt korzystnie.
      Dokładnie, nie wiem jak oni to zrobili, ale to musiało okropnie boleć... Mnie głowa boli po chodzeniu w kucyku :P

      Usuń
  3. Sama piosenka kompletnie nie w moim stylu, ale wygląd dziewczyn na plus. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. obydwie nowe piosenki są beznadziejne ;____;
    Też brakuje mi tego "pazura" </3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się nawet podobają, ale "pazura" brakuje :)

      Usuń
  5. CL zdecydowanie blond pasuje ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. CL ślicznie w blond ♥ Bommie tak naturalnie też ekstra, Minzy w niebieskich świetnie, a Dara? Wyjątkowa i tyle xD
    Mnie też teledysk nie powalił, ale przynajmniej jest kolorowy ^^
    A piosenka taka sobie, mają lepsze :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się właśnie podoba piosenka :)
    Dara jest taka śliczna hahaha Bom też haha i CL i Minzy : )
    Super fryzurki miały ale wg mnie Minzy lepiej wygląda w dłuższych włosach : )

    OdpowiedzUsuń