piątek, 18 kwietnia 2014

Fejsbuki i inne takie :D

Witajcie kochani ^^
Dzisiaj tylko krótki, informacyjny post ^^

Jak pewnie zauważyliście ostatnio nie dodaję postów zbyt regularnie i tak często jakbym chciała, ale niestety ostatnio dosyć dużo chorowałam plus mam strasznie dużo nauki i to sprawia, że nie zawsze mam wystarczająco dużo czasu, a nie chcę wstawiać postów napisanych "na odwal się", bo skoro już to robię to chcę to robić dobrze ^^ W związku z tym oczywiście wciąż będę się starać pisać jak najczęściej mogę, ale chciałam Wam troszeczkę odświeżyć informacje na temat tego, gdzie indziej w internecie możecie mnie "spotkać". Są to głównie portale społecznościowe, na których opublikowanie króciutkiego posta, czy jakiegoś ciekawego zdjęcia zajmuje o wiele mniej czasu niż pisanie posta, a na dodatek mogę to robić nawet w szkole, więc w przyszłości postaram się bywać tam częściej :D

No to lecimy:

Co prawda nie wiele się tam aktualnie dzieje, ale tak jak pisałam, postaram się, aby działo się więcej i mam nadzieję, że się Wam to spodoba :) Ja podałam Wam linki do moich kont i serdecznie zapraszam do lajkowania/obserwowania/followania/pisania do mnie oraz oczywiście do zostawiania mi linków do siebie, ponieważ ja też chętnie zrobię to wszystko :P

Na koniec chciałam się pochwalić, co niedawno do mnie przyszło :D



Oczywiście zaczęłam już czytać i po świętach możecie przygotować się na pierwszą recenzję :D

10 komentarzy:

  1. Ojej, uwielbiam ten magazyn! Mam kilka numerów ;3

    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nawet o tym magazynie, więc czekam na recenzję, bo chciałabym wiedzieć, czy warto czytać :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się napisać ją jak najszybciej :D

      Usuń
  3. O nie miałam Cię na twitterku. *dodaje*
    Czekam na recenzję magazynu, bo już od jakiegoś czasu zastanawiałam się, jak wygląda od środka i, czy faktycznie jak tak profesjonalny jak wszyscy mówią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *też dodaje*
      *i zabiera się do czytania, żeby napisać jak najdokładniejszą recenzję" ;)

      Usuń
  4. Mam wszystkie 4 części aow. Kocham ten magazyn. Szczególnie lubię wywiady xD plakaty są wspaniałe. Same plusy. Zachęcam do zakupu :) częściej do nas pisz, skarbie :>

    OdpowiedzUsuń