czwartek, 1 maja 2014

Magazyn Asia on Wave nr 1

Witajcie kochani ^^
Od razu przepraszam, że post pojawia się dopiero teraz, ale niestety w ciągu tygodnia miałam dużo nauki i problemy z komputerem. Za to już spieszę do Was z postem, a kolejny na 99% (jeśli tylko pozwoli mi na to komputer) pojawi się punktualnie w niedzielę :D
A teraz do rzeczy, jak ostatnio zapowiadałam; dostałem niedawno cztery magazyny Asia on Wave do recenzji i dzisiaj chciałam Wam przedstawić pierwszą z nich ;)

Pierwszy to ten najbardziej po lewej :)

Szczerze mówiąc odnoszę wrażenie, że ta recenzja będzie bardzo krótka, bo nie mam zbyt wiele do powiedzenia, poza tym, ze jestem pod wrażeniem ^^
Może zacznę od grafiki, która pierwsza rzuca się w oczy. Muszę przyznać, że byłam mile zaskoczona. Wszystkie grafiki są bardzo ładne, dobrze dobrane, żadna nie była rozmazana, ani rozpikselowana (co zdarzyło mi się zauważyć w innych, bardziej znanych gazetach), w dodatku wszystko wygląda na dobrze przemyślane i profesjonalnie zaprojektowane. Jedyny minus, który udało mi się wyłamać, to kilka teł, na których trochę niekomfortowo się czytało. Jak już mówimy o grafice to czuję, że muszę do tego dodać, że gazeta zawiera cztery plakaty w formacie A3, które - mimo że nie mam gdzie ich powiesić (chociaż SNSD kusi) - jak dla mnie są wielkim plusem i jak już wspominałam są bardzo ładnie wydrukowane i przejrzyste. 

Teraz trochę o artykułach :) Muszę przyznać, że nie wiem, czy pisały je osoby bardziej doświadczone, czy może początkujący, ale jakość jest naprawdę dobra, dopatrzyłam się kilku małych błędów gramatycznych lub powtórzeń, ale kimże jestem, żeby coś takiego wypominać :P Sama tematyka też do mnie przemówiła, większość tego typu magazynów dostępnych w Polsce poświęcona jest raczej tematyce mangi i anime, a tutaj możemy znaleźć o wiele więcej; trochę o Japonii, Korei, Chinach, muzyce, kulturze, jedzeniu... Innymi słowy dla każdego coś się znajdzie, ja poczytałam wszystkiego po trochę, szczególnie przemówiły do mnie artykuły kulturowe (sytuacja Korei Północnej i Południowej, estetyka ciała w Japonii) no i te o jedzonku (ramen, chińskie pierożki wonton *o*), bo któż nie lubi jedzonka ;P Szczególnie spodobało mi się, że poz samym opisem jedzenia, jego historią, sposobami podawania, w artykułach znalazły się także przepisy, "przełożone" na Polskie możliwości :) 

Na koniec mam jeszcze dwie rzeczy do dodania; po pierwsze bardzo podoba mi się ograniczona liczba reklam (nie krzyczą one nam w twarz na każdej stronie), a po drugie chciałam zaznaczyć, że jest to pierwszy numer tego magazynu, a wszyscy mają prawo na popełnianie błędów na początku (nawet jeśli te tutaj są naprawdę minimalne), zerkając do kolejnych magazynów, widzę, że są one z czasem poprawiane i bardzo mnie to cieszy, zawsze można coś poprawić, a robiąc to redakcja pokazuje tylko, że dba o swój magazyn i o fanów :D 

To by było na tyle, jak obiecałam w niedziele pojawi się kolejny post, który będzie poniekąd dodatkiem do tego i mam nadzieję, że Wam się spodoba, a kolejne recenzje powinny pojawić się w przyszłości :D Napiszcie mi, czy Wy spotkaliście się już z tą gazetą i jeśli tak, to co o niej myślicie ^^

21 komentarzy:

  1. Ja również posiadam cztery magazyny AOW. Tematy są dokładnie przemyślane i co najważniejsze nie nudzą czytelnika. Uwielbiam wywiady z artystami. Czekam z niecierpliwością na piąty numer.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten magazyn! Właśnie najbardziej podoba mi się to, że można tam znaleźć wszystko. Tematy są najróżniejsze, każdy znajdzie coś dla siebie. Osobiście jestem na TAK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Magazynu nie posiadam ale wygląda na porządnie wykonany ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. O to fakt, tym co najbardziej zachęca do zakupu pisma jest na pewno to, że dużo tam artykułów o samych krajach azjatyckich a nie tylko o zjawisku mangi i anime. ^^
    Przy okazji następnej recenzji fajnie by było, gdyś zamieściła też jakieś zdjęcia ze środka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ^^
      Zobaczę co uda mi się zrobić :D

      Usuń
  5. Również posiadam wszystkie numery tego magazynu. Zgodzę się z tym, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Plakaty z pierwszych numerów nie za bardzo mi się podobały. Ale w czwartym ukazał się plakat SNSD, który powiesiłam w dniu zakupu :). Czekam z niecierpliwością na nowy, niedzielny post.

    Zapraszam na swój blog o tematyce azjatyckiej:it-is-time-for-tea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja posiadam ten czwarty najnowszy numer magazynu. Przyznam że tenże zachęcił mnie do zakupu wcześniejszych przez internet, ponieważ jest bardzo ciekawy. Mnie co prawda najbardziej interesuje Korea Południowa, ale fajnie, że autorzy myślą o fanach wszystkich trzech najlepszych azjatyckich krajów. W końcu mam plakat mojego ukochanego SHINee, aż szkoda wyrywać i go gdzieś wieszać dlatego cały czas będzie w gazecie. Podoba mi się ogólnie wszystko, wywiady z zespołami, recenzje, jak również artykuły dotyczące kultury. Przymierzam się też do wysłania własnej pracy na ostatnią stronę tj. rysunku jakiegoś. Z niecierpliwością czekam więc na kolejny numer. : )
    Pozdrawiam i zapraszam do przeczytania mojego artykułu na temat k-popu: http://make-my-life-colorful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie uwielbiam to, ze mogę poczytać o różnych krajach, nawet jeśli interesują mnie one troszkę mniej :D
      Oo, no to powodzenia w rysowaniu :)

      Usuń
  7. Przegladalam w sumie chyba na jakims konwencie 1 numer, ale prawda jest taka, ze w dobie internetu to, czego potrzebuje znajduje wlasnie tu, dlatego gazetki nie moja sprawa, ale fajnie, ze to nadal wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internet internetem, ale gazetę możesz zabrać tam gdzie nie ma internetu. Nie ma to jak wiosną poleżeć sobie w ogrodzie ze szklanką owocowego koktajlu i magazynem w ręce : 3

      Usuń
    2. Zgadzam się, ze takie rzeczy są teraz wszędzie w internecie, ale czasami fajnie jest zostawić komputer i inne sprzęty i po prostu poczytać coś wydrukowanego na papierze ;)

      Usuń
  8. Magazynu jeszcze nie posiadam. Ale chyba go zakupię z czystej ciekawość. :) Wygląda bardzo fajnie.


    itscutebubbles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że Ci się spodoba ^^

      Usuń
  9. Mam pytanko, co to jest to okrągłe coś leżące na pierwszym magazynie od lewej?

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten magazyn, ale mam niestety tylko 2 numery bo pusto u mnie w portfelu ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas spotyka mnie ten sam problem ^^

      Usuń