poniedziałek, 19 maja 2014

Magazyn Asia on Wave nr 2

Witajcie kochani ^^
Wybaczcie moją długą nieobecność, ale miałam małe zamieszanie związane ze zmianą komputera (tak to jest jak macie kilkaset gigabajtów CAŁKOWICIE NIEZBĘDNYCH plików XD), ale teraz już wracam i postaram się to nadrobić :D


Dzisiaj wracam do Was z recenzją kolejnego numeru magazynu Asia on Wave :)
Na początek muszę napisać o czymś, co rzuca się w oczy chyba od samego od początku, czyli spisie treści. Troszkę się zmieniło od pierwszego numeru i szczerze przyznam, że bardzo mi się to spodobało. Mianowicie spis treści został podzielony tematycznie (muzyka, kinematografia, kultura, styl, podróże i herbaciarnia). Z tego co widziała, przeglądając kolejne numery, spis treści jeszcze się zmienia, ale jak dla mnie już to jest plusem. Niby nie robi to wielkiej różnicy, ale trochę ułatwia czytanie - jeśli mam ochotę poczytać o jedzeniu to wiem gdzie szukać :D

Następnie, wiem że pisałam o tym już ostatnio, ale po prostu muszę napisać o tym jeszcze raz: ta grafika! Wszystko jest tak ładnie dobrane i wpasowane. Tym razem też udało mi się znaleźć wyjątki, czyli tła, na których troszkę ciężej mi się czytało, ale nie jest to nic strasznego, a ja jestem bardzo wymagająca jeśli chodzi o takie rzeczy, w związku z moją wada wzroku :) Na dodatek zdjęcia wybrane do tego numeru były po prostu przepiękne *o* Zwłaszcza krajobrazy, mogłabym po prostu siedzieć i przeglądać te zdjęcia.

Co do artykułów podoba mi się, że zostały one poniekąd wzbogacone, nie tylko poprawiła się ich jakość, ale także różnorodność. Poza tematycznymi artykułami i recenzjami pojawiły się też wywiady z gwiazdami oraz na przykład ranking "Top 10 - najbardziej zakręcone restauracje".
Muszę przyznać, że od jakiegoś czasu nie słuchałam zbyt wiele azjatyckiej muzyki i nie interesowałam się tym zbyt wiele, ale mimo wszystko chętnie przeczytałam np. artykuł o Big Bang :) Za to z ciekawością przeczytałam wszystkie artykuły z kategorii "stylu" (lolity, meido, hime gyaru...) i aż nie mogę się doczekać kolejnych :) Dodatkowo zainteresowało mnie kilka artykułów kinematograficznych (kto nie lubi filmów o samurajach :P) oraz tych o jedzeniu oczywiście, chociaż one sprawiły, że zrobiłam się głodna i mam straszną ochotę wypróbować niektóre z tych przepisów. Swoją droga, skoro już mówimy o jedzeniu, bardzo podoba mi się, że w tych artykułach nie jest tylko opisane to jedzenie "na sucho", ale możemy tam też znaleźć dokładne przepisy dopasowane do polskich realiów. Podobały mi się tez artykuły z dziedziny "kultury" i "podróży", dowiedziałam się z nich kilku ciekawych rzeczy, których wcześniej nie wiedziałam :)

Na koniec mam trzy rzeczy do dodania:
  1. Widzę zdecydowaną poprawę od pierwszego numeru i bardzo mi się to podoba :D
  2. Spodobał mi się także kącik czytelnika, daje to szanse niektórym bardzo utalentowanym ludziom pokazać swoje prace gdzieś poza internetem :)
  3. Wielkie brawa dla papieru z jakiego wykonana jest gazeta, wylałam na nią ostatnio herbatę i nic nie widać. Dla mnie to duża sprawa, bo cały czas piję herbatę i jestem straszną ofiarą; cały czas ją potrącam i rozlewam :P
To by było na tyle, mam nadzieję, że post Wam się podoba. Jeśli czytaliście (lub nie) ten numer to dajcie mi znać, co o nim myślicie :)

10 komentarzy:

  1. nie czytałam tego numeru ani jeszcze nie miałam styczności z tą gazetkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kkk~ kiedyś już odpowiadałam na to Twoje pytanie, ale tak bardziej ogólnikowo. Co do 2 numeru, to zgadam się z Tb. :D Ten jest dużo lepiej przygotowany od pierwszego... Ale jak przeczytasz 4 to dopiero będziesz miała niespodziankę. ^^
    Ja, swoją drogą, byłam zachwycona okładką 2 numeru. Z obu stron. ^^ I poznałam Silver Ash! Teraz ich słucham i bardzo polubiłam. <3 Kto by pomyślał...? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilkaset gigabajtów, ułaaa, sporo, ja nie kolekcjonuje anime/filmów/dram i innych tego typu tworów, więc nie mam tego tak dużo i wszystko trzymam na dysku zewnętrznym, żebym mogła na każdym kompie używać, przydatna rzecz. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby też nie kolekcjonuję, ale niektórych rzeczy żal mi wyrzucić :P Muszę kiedyś zainwestować taki dysk :)

      Usuń
  4. Ten magazyn jest świetny :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go w końcu kupić ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :D

      Usuń