poniedziałek, 26 maja 2014

Makijaż cosplay'owy: (Nie)idealny eyeliner

Witajcie kochani ^^
Dzisiaj mam dla Was kolejny makijaż, może nie jest to nic specjalnego, ale bardzo mi się podoba i wydaje mi się, że pasuje do wielu ludzi, strojów i stylów :D


Makijaż skupia się na odrobinkę zmodyfikowanej przeze mnie kresce, wyciągniętej na końcu w "jaskółkę". Moja modyfikacja polega na tym, że kreskę namalowałam kredką do oczu, za pomocą cienkiego pędzelka, a na końcu delikatnie roztarłam brzegi kreski innym pędzelkiem. Na końcu pędzlem, którym malowałam kreskę delikatnie podkreśliłam dolna linię rzęs. Daje to troszkę inny efekt, ale niestety na moich oczach kredka nie jest zbyt trwałym kosmetykiem :<

Uwielbiam ten makijaż, ponieważ pasuje dosłownie do wszystkiego, można go dopasować do swojego ulubionego podkładu, pudru, bronzera, czy różu, zostawia on nam całkowitą swobodę, jak widać na zdjęciach ja pobawiłam się troszkę kolorami szminki, ale można by też wypróbować różne kolory kreski, fryzury, ubrania i dodatki :D

Dodatkowo ten makijaż można wykorzystać do cosplay'u, jest dosyć łatwy, więc może być alternatywą jeśli nic innego nie przyjdzie wam nic do głowy lub nie wyjdzie ;)

To by było na tyle, napiszcie mi jak podoba Wam się ten makijaż oraz czy go wypróbowaliście i jak Wam wyszło :D

10 komentarzy:

  1. Ja nie umiem sobie krzywej kreski na oku postawic, a co dopiero prostej XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszło <3
    Może bym spróbowała..gdybym umiała robić kreski ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Praktyka czyni mistrza ;)

      Usuń
  3. Jejku jak ślicznie ^ O ^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnimi czasy robię dosyć podobny makijaż i też bardzo go lubię. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładny makijaż. *O*
    Z jednej strony gdyby ktoś chciał zrobić cosplay to pasowałby do prawie każdego przebrania, a z drugiej jest też dobry na co dzień. :D Sama bym go wykorzystała, gdybym się malowała. XD

    OdpowiedzUsuń