środa, 18 czerwca 2014

Dzień Japoński WAKAIcon

Witajcie kochani ^^
Ostatnio, tak jak rok temu, grupa WAKAI TEAM zgłosiła się do mnie z prośbą o napisanie Wam o ich mini jednodniowym  konwencie i oczywiście uznałam, ze to wspaniały pomysł i chętnie ich wesprę :D

Klikniecie na obrazek przenosi na stronę wydarzenia na Facebook'u :D

Jak można przeczytać na plakacie impreza odbędzie się 21 czerwca (czyli już niedługo) w Osiedlowym Klubie "Uszatek" przy ulicy Uczniowskiej 7 w Tychach od godziny 12:00. Dla uczestników zaplanowane jest wiele atrakcji, a wstęp jest wolny :D Ja niestety się nie wybiorę bo jest to dla mnie troszkę za daleko jak na jeden dzień, ale jeśli Wy macie nieco bliżej to serdecznie polecam wybranie się, z własnego doświadczenia wiem, że takie małe imprezy mogą czasami być o wiele lepsze od wielkich konwent i niekiedy łatwiej jest na nich poznać fajnych ludzi ;)

4 komentarze:

  1. Jejku szkoda, że to tak daleko ode mnie bo chętnie bym się wybrała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie ten sam problem :<

      Usuń
  2. Chciałabym wpaść, ale egzaminyegzaminy no i obecnie trochę daleko. T.T

    OdpowiedzUsuń