niedziela, 29 czerwca 2014

Wakacyjny makijaż

Witajcie kochani ^^
W tym tygodniu wyjątkowo od bardzo dawna miałam trochę czasu, więc postanowiłam pobawić się trochę makijażem. Ostatecznie zainspirowana internetem i trochę k-popem stworzyłam wakacyjną wersję mojego ulubionego makijażu, czyli kreski eyelinerem :D


Zaczęłam tradycyjnie od twarzy, nałożyłam mój ulubiony krem BB, trochę korektora i pudru, żeby się zbędnie nie świecić. Następnie wypełniłam brwi, uważam, że w tym makijażu wypełnienie brwi to ważny element, ponieważ oczy, szczególnie górna powieka, nie są tak mocno zaznaczone, a wiec brwi mogą dodać naszej twarzy wyrazu :D Dodatkowo moje brwi są raczej rzadkie, więc lubię jej delikatnie poprawić (chociaż na tym zdjęciu niestety nie wyglądają najlepiej).
Jeśli chodzi o oczy to zaczęłam od nakładania cieni, użyłam do tego trzech cieni: 
  • Najciemniejszy, ale nie bardzo ciemny, będziemy nim tylko konturować oko - szarobrązowy lub brązowy.
  • Trochę jaśniejszy - mój był taki brązowy, lekko wpadający w pomarańczowy, ważne żeby był to kolor cieplejszy od poprzedniego. 
  • Najjaśniejszy - ja użyłam lekko świecącego się  jasnobeżowego.
Niestety na moich zdjęciach jak zwykle nie widać żadnych cieni, ale uwierzcie mi one tam były i w rzeczywistości robiły wielką różnicę ;) Dlatego postaram się krok po kroku przedstawić Wam co robiłam:
  1. Najjaśniejszy cień nałożyłam na całą ruchomą powiekę - bardzo delikatnie, tak żeby za bardzo nie rozjaśnić powieki, ale nadać jej lekkiego blasku :P
  2. W zagięcie powieki oraz odrobinę powyżej nałożyłam szarobrązowy cień i dokładnie roztarłam, tak żeby nie było żadnych ostrych linii oraz ciemnych kolorów, ale żeby ładnie zaznaczyć kontur oka. 
  3. W zewnętrznym kąciku oka, ponad zagięciem nałożyłam drugi cień. To również musi być wykonane delikatnie, polecam nałożyć bardzo mało cienia. Nadaje to oku trójwymiarowego wyrazu oraz ociepla cały makijaż. 
  4.  W kącik oka oraz pod łukiem brwi nałożyłam jasny cień, żeby rozświetlić i otworzyć oko. 
  5. Na górnej powiece namalowałam kreskę używając jaskrawej zielonej kredki i cienkiego pędzelka. Polecam również spróbować namalować kreskę eyelinerem, dla niektórych może to okazać się łatwiejsze oraz zdecydowanie będzie to lepiej widoczne. Ja użyłam kredki, ponieważ akurat nie posiadam takiego eyelinera i efekt mi się podobał, był delikatny i zdecydowanie lepiej widoczny z bliska (na zdjęciu nieco podkręciłam kolory, żeby efekt był lepiej widoczny. 
  6. Na dolnej powiece tuż przy linii rzęs namalowałam kreskę brązową kredką (ale nadałby się również cień), podkreślając tym zieloną kreskę. 
  7. Na koniec pomalowałam rzęsy czarnym tuszem, polecam chwilę poświęcić temu zajęciu, ponieważ na rzęsach mogą znajdować się pozostałości po zielonej kredce. 
Muszę przyznać, że mi makijaż podoba się bardzo i na pewno często będę go nosić w te wakacje (a może spróbuje jeszcze z innymi kolorami :D), zwłaszcza, że okazał się być bardzo wytrzymały. Moje oczy (zwłaszcza prawe) mają skłonność do łzawienia, więc oczywiście dolne kreski trochę się rozmazały (ale nie było to ta widoczne jak w przypadku czarnych kresek), ale zielone pozostały do końca dnia i nawet miałam mały problem ze zmywaniem ich ;)

A wy macie jakieś ulubione wakacyjne makijaże i oczywiście co myślicie o moim pomyśle? :D

15 komentarzy:

  1. Jaki śliczny makijaż. *q* Czegokolwiek nie pokażesz zawsze tak ładnie wygląda an twoim oku. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy i śliczny make-up ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyny makijaż jaki potrafię robić, to ogromna ilość tapety na twarzy, żeby ukryć masywny trądzik. Z którego już się wyleczyłam, więc już tego nie potrzebuję. Ale czasem chciałabym umieć malować oczy - tylko oczy, bo cokolwiek na ustach mnie drażni.
    Więc no, to jest śliczne i bardzo mi się podoba i też chciałabym tak umieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyka czyni mistrza ;) Ja uwielbiam makijaż oczu i ust też, ale na mnie mi się jakoś szczególnie nie podoba :P

      Usuń
  4. Jak ładnie to wygląda ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. *tu pisze Alex13, która postanowiła założyć sobie nowe konto ._. *
    Makijaż śliczny. *o* Z jednej strony dość popularna kreska, ale w takim nowym i nieco radośniejszym wydaniu. ^^ Efekt świetny, więc może przełamię swoją niechęć do malowania się i coś z tym zrobię. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dokładnie o to mi chodziło :D
      Zrób tak :P

      Usuń
  6. Bardzo fajny, naprawdę letni makijaż ^^ Niby prosta kreska a ile robi w makijażu ^^

    Pozdrawiam.
    canpasawi

    OdpowiedzUsuń