niedziela, 13 lipca 2014

Asia on Wave nr 4

Witajcie kochani ^^
Wybaczcie, że w tamtym tygodniu nie pojawił się nowy post, ale za to obiecuję opublikować dodatkowy w tym tygodniu. No i dzisiaj przybywam do Was z recenzją czwartego numeru magazynu Asia on Wave :D

Może zacznę od małego udogodnienia dla wszystkich, którzy postanowili kupić ten numer AoW, a mianowicie nastąpiła zmiana ceny magazynu - numer czwarty jest o dwa złote tańszy. Wiem, wiem nie jest to wielka zmiana, ale jak dla mnie wciąż jest to bardzo miła zmiana.


Następnie już poprzednio (i jeszcze wcześniej) zachwycałam się zmienionym spisem treści, a teraz jest jeszcze lepiej :D Tym razem spis treści jest podzielony na cztery działy: Japonia, Korea Południowa, Chiny i miszmasz, a pierwsze trzy podzielone są na sześć mniejszych: muzyka, recenzje, na taśmie, kultura, widokówka i smaki Azji. Może się powtórzę, ale uważam, że to świetny pomysł, naprawdę ułatwia to znalezienie tego co nas najbardziej interesuje i… Wygląda to po prostu na bardzo przejrzyste i zorganizowane, a dla mnie jako dla perfekcjonistki z delikatną (XD) nerwicą coś takiego jest bardzo mile widziane.


Teraz musze wspomnieć o czymś o czym piszę zawsze, czyli o grafice. Jednak nie będę po raz kolejny powtarzać tego samego, bo już się o tym wystarczająco naczytaliście i wystarczy otworzyć którykolwiek numer żeby to zauważyć. Nie, tym razem chciałam wspomnieć o czymś co tym razem bardziej niż wcześniej rzuciło mi się w oczy. Jak wspomniałam wcześniej jestem perfekcjonistką i lubię jak wszystko jest ładnie poukładane i zorganizowane i tak tutaj właśnie jest. Poza tym, że każdy artykuł jest zaopatrzony w przepiękne i jakże adekwatne grafiki to jeszcze jest to wszystko tak ładnie razem zorganizowane, jest miejsce na nagłówek, na tekst, na zdjęcia i na całość bardzo przyjemnie się patrzy :D




Artykuły, artykuły… Jak zwykle są bardzo dobrze i sensownie napisane. Podoba mi się to, że w AoW można znaleźć taką różnorodność tematów, może bardziej rzuca mi się to w oczy teraz właśnie ze względu na przeorganizowany spis treści, ale właśnie podoba mi się ten podział na państwa a w nich jeszcze podział na różne kategorie, teraz każdy z nas może sobie wybrać swoje ulubione państwo lub kategorię i wszyscy są szczęśliwi. Ja bardzo chętnie czytam o wszystkich trzech państwach, bo są one dla mnie niesamowicie fascynujące i cieszę się, że mogę się więcej o nich dowiedzieć dzięki Aow. Co do kategorii to moimi ulubionymi muszą być oczywiście kultura (w tym numerze „Diabeł tkwi w szczegółach”, „(Nie)zwykła Korea Południowa” i „Mężczyźni na ulicach Tokio”), na taśmie („Aktor aktorowi nie równy”,  „Japończycy i film” i „Ostre ciecie”) i smaki Azji („Świat makaronów” i „Kung Pao”). Dodatkowo podoba mi się segment, który pojawił się po raz pierwszy w tym numerze i mam nadzieję, że jeszcze się pojawi, czyli „Wyliczanka Włóczykija” pisany przez samą redaktor naczelną. Artykuł o tym tytule pojawia się w dziale poświęconym każdemu państwu i opisuje dziesięć miejsc wartych odwiedzenia w określonym mieście w Chinach (w tym numerze jest to Pekin), Japonii (Osaka) i Korei Południowej (Daegu).  


Na koniec kilka ogłoszeń:
  1. Trochę przegapiłam, ale 8 Lipca blog obchodził swoje już swoje drugie urodziny. Chciałam Wam wszystkim podziękować za te wspaniałe dwa lata spędzone razem, za wytrwałość i miłe słowa, mam nadzieję, że uda nam się spędzić razem przynajmniej dwa kolejne <3
  2. Myślałam nad napisaniem recenzji jakiejś dramy, ale nie mogę się zdecydować XD Może Wy macie jakieś propozycje?
  3. 11 Sierpnia wychodzi już piąty numer magazynu Asia on Wave, który już teraz jest w przedsprzedaży :D
  4. Zaś 1 Września odbędzie się premiera Magazynu Aegyo, poświęconego w 100% koreańskiej muzyce. 
  5. I na koniec: o mój Boże, czy Wy widzicie jak niewiele brakuje do 100 tysięcy wyświetleń na blogu, a fanpage zbliża się do 300 like'ów :DDD 
To by był na tyle na dzisiaj :D Co Wy myślicie o tym numerze? Piszcie :D

8 komentarzy:

  1. Super recenzja. Zachęciłaś mnie do przeczytania tego numeru. :)
    Świetnie ! Napisz jakąś recenzje dramy ,ale ja niestety pomysłu nie podsunę ,bo sama nie mogłabym się zdecydować.
    Gratuluje wyświetleń.
    http://catlora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, jeśli przeczytasz to mam nadzieję, że Ci się spodoba :D
      W takim razie sama będę musiała coś wymyślić :P
      Dziękuję bardzo ;)

      Usuń
  2. Muszę koniecznie kupić sobie ten numer :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :D

      Usuń
  3. Mam ten numer i jest świetny :)
    Czekam z niecierpliwością na premierę Aegyo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę magazyn rozwija się w dobrym kierunku, podoba mi się szczególnie ta przejrzystość dzięki której łatwo znaleźć to co się lubi najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń