wtorek, 22 lipca 2014

Megan Lee - 8dayz

Witajcie kochani ^^
Wybaczcie, że post pojawia się dopiero teraz, ale w niedzielę dosyć późno wróciłam z konwentu 
(recenzja konwentu pojawi się w jakoś w przyszłym tygodniu), a wczoraj musiałam odespać plus trochę źle się czułam. Za to dzisiaj chciałam Wam napisać troszkę o jednej z moich ulubionych azjatyckich YouTube'rek, która już ponad dwa miesiące (nie wiem czemu piszę o tym dopiero teraz :P) doczekała się swojego pierwszego singla :D

Megan Lee jest młodą (aktualnie ma 18 lat) Koreanko-Amerykanką (to nie brzmi poprawnie językowo XD). Kanał na YouTube prowadzi już od około 4 lat i publikuje tam covery popularnych piosenek oraz piosenki jej autorstwa, a tak jak pisałam wcześniej, dwa miesiące temu wydała swój pierwszy singiel. 



Bardzo się cieszę, że Megan się udało, zawsze uważałam ją za niesamowicie utalentowaną i według mnie jest ona ciekawym odświeżeniem muzycznego przemysłu w Korei. 


Piosenka moim zdaniem jest świetna, taka wesoła i lekka. Nie wiem co powiedzieć, zawsze podobał mi się specyficzny głos Megan, wiec uważam, że tej piosenki słucha się bardzo przyjemnie. 
Teledysk do piosenki pasuje wręcz idealnie, jest w nim dużo tańca, a słysząc piosenkę, aż sama mam ochotę wstać i potańczyć. Troszkę zakręcony, w pozytywnym sensie oczywiście, ale to i tak nic w porównaniu do innych k-popowych teledysków :P Zarówno piosenka jak i teledysk są bardzo pozytywne, takie kolorowe (tak, piosenka jest kolorowa XD) i wręcz idealne do słuchania latem. 


Powstała też angielska wersja tej piosenki, która jest równie dobra, a moim zdaniem nawet troszkę lepsza od koreańskiej :)



PS. Parę dni temu stuknęło 100 tysięcy wyświetleń na blogu :D Dziękuję bardzo :*

To by było na tyle :D Napiszcie mi co myślicie o tej piosence i o samej Megan ;)

4 komentarze:

  1. Wokalistka, jak chyba zawsze w przypadku Koreanek jest naprawdę śliczna. Typ muzyki nie bardzo mój, ale jak mówisz, nie można piosence odmówić swojego rodzaju uroku. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jaki ona ma śliczny głos * O *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK ^^ Serdecznie polecam zaznajomienie się z jej kanałem na YT :D

      Usuń